Stránka 28 z 29

Napsal: 15 led 2021, 12:36
od PixelOrgy
Klidne i min - treba do kopecka kolem krematoria smer bohunice (brno) me tam bez problemu hodi 5. kvalt a jede na 1500 otacek.. (fauve W12). Jen kdyz trosku vic prislapnu, tak podradi (klidne i na 3., omezovac ma na 6000ot.) A ty US V8 jsou navic vetsinou s dlouhym zdvihem, takze se ta klika jen tak prevaluje :-)

To chlazeni katu extra benalem ale mely i pozdejsi HTP ne? Nejen TSI

Napsal: 15 led 2021, 13:13
od rnbw
V6 motory od Mazdy z 90. rokov ("K engine") maju cervene pole az od 7000, obmedzovac na 7500-7800 :D

Napsal: 15 led 2021, 13:44
od Lukas-Peca
Do 7000 jde točit i karburátorový favorit :)

Napsal: 15 led 2021, 13:52
od PixelOrgy
Otazka je jak dlouho :-D
rnbw píše:V6 motory od Mazdy z 90. rokov ("K engine") maju cervene pole az od 7000, obmedzovac na 7500-7800 :D
Jj, a dvoulitr honda (treba v prelude) taky zvladal skoro 8000 :-)

Napsal: 15 led 2021, 14:07
od EKKAR
Lukas-Peca píše:Do 7000 jde točit i karburátorový favorit :)
Bez úprav nejde. Musí dostat lehčí písty a ojnice, odlehčenou kliku a setrvák a ostrou vačku plus tvrdší pružiny na ventily. Pak jo, ta 3x uložená ohava zvládne až 8500, ale životnost to má vysloveně dragsterovou - 10 minut záběh,vyměnit volej, filtry, svíčky - a hurá na start, hodinovej závod a repase ...

Napsal: 15 led 2021, 14:31
od Lukas-Peca
Ale prdlajz, kamarád tak jezdí s favoritem na LPG běžně. Samozřejmě motor je v perfektním stavu, ale je to normální sériovka.

Napsal: 15 led 2021, 15:22
od EKKAR
Se sériovou vačkou a sériovýma pružinama ventilů to nedá = musí to mít upravený, jinak by končil už někde na 6 000 RPM.

Napsal: 15 led 2021, 21:57
od Sadra17
úplně seriová felicie 1.3 lpg na 7000 taky dostanu, na benzín ne tam je 6100 omezovač :oops:

Napsal: 20 led 2021, 15:18
od yesper26
Kto by uz len tunil fabiu HTP :D

Napsal: 20 led 2021, 22:07
od Hubert_79
Těch by se našlo :lol: Dvojkový golfy natahaný sem těsně po plyši se už většinou zhouply na magnetu v kovošrotu, tak se vezme Fábie HTP a je to. Nejlepší je v barevném provedení "soustruh", narvat na to co nejširší kola, místo vejfuku roura od kamen a na vsi jsi za borce/blbce.

Napsal: 21 led 2021, 01:41
od EKKAR
Na haťapky je hromadnej "cimbu-čip" - neboli u Jandy na zahradě za 3 litry bez papíru, sjede se 10-15 haťapek a Janda je oběhne s notebookem. Bez měření, bez diagnostiky, bez dyna. Nasype to do SIPMOSu a zinkasuje kulatý. A HYJÉ !!!

Napsal: 21 led 2021, 13:59
od yesper26
Kedysik davno som mal mazdu 323F BA 1.5 65Kw, ktoru som dennodenne cackal a tunil az som ju doslova ze pretunil :D - preorbil cely interier, ledkove podsvietenie, este aj kluciek zvonky zdnuky, plazmove modre budiky 8-) , zosilnovace, atd atd atd atd atd atd... atd... motor nalesteny, len sa tak blistal ako psie gulky, vyfuk poriadny... a takto som ju mal niekolko rokov, pokym som nezistil, ze existuje auto nazvom alfa GTV V6 turbo benzin... :D a to uz sa diali veci...

Napsal: 21 led 2021, 19:59
od Hubert_79
yesper26 píše:preorbil cely interier, ledkove podsvietenie, este aj kluciek zvonky zdnuky, plazmove modre budiky 8-) , zosilnovace, atd atd atd atd atd atd... atd...
U diskotéky v Koštěmrdech jsi musel být za hvězdu :lol:

Napsal: 21 led 2021, 20:47
od rnbw
Zial, dost tychto aut skoncilo znicenych v rukach tuzerov. Aspon, ze si nemal 2,0 V6.

Napsal: 21 led 2021, 20:57
od Hubert_79
Nejen těchto. Třeba Golfa II v původním stavu budeš hodně špatně shánět, nebo BMW E30, třeba.