digitalni zesilovac s menicem napeti do auta
Moderátor: Moderátoři
U nějakého prý 6kW GZ píšou něco o min. 35mm2 přívodu. Zajímalo by mne, protože ty údaje k nim jsou nicneříkající, za jakých podmínek je to vůbec uváděno a jak dlouho ty zesilovače jsou schopny ten výkon podávat ? Jestli to spíš nebude něco jako powersoft, který má 2kW po dobu asi 1,5sec a pak padne na pár set W kontinuálně.
dobry joke!rnbw píše:Existuje taka specialna skupina ludi, ktorym ide o co najvacsi ramus. K tomu sa obvykle pridava modre podsvietenie roznych casti interieru a exterieru motoroveho vozidla (lebo casto sa to neda nazvat auto). Dalsimi dolezitymi sucastami vybavenia je subwoofer a kapacitor
tech 250 W na subwooferu neni k zahozeni, nepriklad hifisti, taky maj silnou aparu a to jen kvuli dynamickym spickam, rekneme ze pro starsi lidi i tech 50 W ze zesilovace do beden s citlivosti 88 - 90 dB je hooooodne, ja sem si chtel postaviti mensi aparaturu na prilezitostne ozvuceni ( s velmi citlivymi PA reproduktory - 97 - 105 dB ) kulturnich akci zvanych "Rodea" , kde moji pratele vystupuji se show v trikovem lasovani. a kdyz uz budu mit velice ucinne reproduktory proc ne i zesilovace ze ? => mensi energeticka narocnost.
spis jak dlouho to alternator a baterie vydrzi... , tech 6kW je zesilovac JBLSendyx píše:U nějakého prý 6kW GZ píšou něco o min. 35mm2 přívodu. Zajímalo by mne, protože ty údaje k nim jsou nicneříkající, za jakých podmínek je to vůbec uváděno a jak dlouho ty zesilovače jsou schopny ten výkon podávat ? Jestli to spíš nebude něco jako powersoft, který má 2kW po dobu asi 1,5sec a pak padne na pár set W kontinuálně.
http://www.hifidum.cz/shop/?product=163
Nějak mi to nejde pořád do hlavy.
35 mm2 = 158 A , to je při 12 V - 1896 W !
Na 6000 W by byl potřeba průřez 185 až 240 mm2 !
http://www.lappgroup.cz/fileadmin/redak ... ky/T12.pdf
V tom odkazu na zesilovač sice píšou jak pěkně maká, ale kolik skutečně žere a čím ho připojit , tomu se nějak vyhnuli.
Cena je ale pěkná. 1W = 30,- Kč
35 mm2 = 158 A , to je při 12 V - 1896 W !
Na 6000 W by byl potřeba průřez 185 až 240 mm2 !
http://www.lappgroup.cz/fileadmin/redak ... ky/T12.pdf
V tom odkazu na zesilovač sice píšou jak pěkně maká, ale kolik skutečně žere a čím ho připojit , tomu se nějak vyhnuli.
Cena je ale pěkná. 1W = 30,- Kč
tady je jedno video z PimpMyRide, vsimete si tech kabelu silnejsich jak malicek, i ja uznavam ze ty co by si to nacpaly do auta sou magori nejvetsi( to nema co s kvalitnim zvukem co delat, to je na ohluchnuti nebo souteze max SPL ),tak se prosim zdrzte komentaru ktere se tykaji implementaci subwooferu a zesilovace v aute. diky
http://www.youtube.com/watch?v=NV8keqI2BME
http://www.youtube.com/watch?v=NV8keqI2BME
To znamená, že ten kabel bude sám topit 250 W !Sendyx píše:na ty průřezy se nedívej tak dogmaticky. Když bude řekněme příkon 6kW, při 12 V tedy 500A, tak na kabelu 35mm2 z mědi bude úbytek 0,25V/m, což je únosné (2m +, 2m kostra) a jseš o 1V chudší.
Prima topení do auta.
To snad nemůže projít homologací.
ale pánové ti lidé s tím v boudě nejezdí, používají to tuším 30 vteřin na měření , mají to podepřené akumulátorem poblíž když startujete máte podobné proudy a ty kabely od baterky taky nic moc tady u těch výkonů se navíc tahají dvojitě. Jak říkám je to jejich koníček drahý možná pro někoho nepochopitelný. Ale mě to přináší nějakou tu korunu a tak mi to není proti srsti a solidně udělaný zvuk v autě skutečně dokáže zvýšit komfort jízdy , aniž by vylezl člověk z něho hluchý.
No stejně by mne zajímalo - který ground zero jsi trápil do zátěže, měřil jsi to kontinuálním sinem a jak dlouho to dávalo jaký výkon ? Já jsem se díval na dostupné info o pár těchto zesilovačích a jsou tam rozpory mezi různými prameny, a podmínky měření nejasné.
Kdysi jsem se dohadoval s kýmsi o nějakém 3kW zesu, nakonec jsem našel měření, že to dávalo jen 1100W a navíc při 17V.
Kdysi jsem se dohadoval s kýmsi o nějakém 3kW zesu, nakonec jsem našel měření, že to dávalo jen 1100W a navíc při 17V.