magnetický motor. prosím nìkoho znalého o jednoduchou odpo

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
bu2520
Příspěvky: 4021
Registrován: 16 črc 2007, 02:00
Bydliště: u HK

#46 Příspěvek od bu2520 »

Sendyx píše:No mezi náma, i kdyby to bylo technologicky snadné, měl by SR71 důvod letět rychleji ? Už tak měl problém manévrovat nad Evropou a česká PVOS si brousila zuby, kdy konečně bude příznivý kurz a bude šance si zkusit Poniklá a Týniště.
že by Knovíz? Bylo to pěkné jak ta mrcha lízala výběžky našich hranic

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#47 Příspěvek od kikipylon »

Akkar tobě.... zkus někdy jen nečíst co ti noviny strčí do schránky,,proto jsem tady a ptám se na magnetické motory,, naposled sr 71. popav se někdy z někým kdo u toho byl osobně,nebo alespon v té firmě pracuje,,né jako uklízečka,,tak jak jsem tuto informaci zprostředkoval já :wink: ,, jen na to přišla řeč jednou na závodech ve francii ten pán je pylonář jako já, američan,, škoda kdybych věděl že tě potkám,,zeptal bych konkrétně a přesně na vše co ví o 1000 c nevím při machu M3 ve dvaceti tisících konkord udává na náběžné hrane pří M2 neznám výšku 244 C

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#48 Příspěvek od EKKAR »

DOST! Vyhoďte toho bas***da někdo, tohle je demagogie haňba blut! Ještě tvrdit, že Concorde lítal M2 - když měl maximálku M1,9 a cestovku M1,8 - 1,85 - to už je i na mě moc....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#49 Příspěvek od kikipylon »

Sendyx,, neznám přesnou myšlenku kčemu mnělo lítat tak rychle,, snad na návrat z nepřátelského ůzemí :lol: . na co lítal bell x 15 tak rychle ,,byla to jen nádrž s palivem. u náporáku to beru nejde jen o rychlost ale ůčinost takového to srtoje vysoká rychlost přepravy, díky veliké víšce odpor je tam menší. a při tom nazbírá dostatek kyslíku pro pohon a nepotřebuje si vozit okysličovadlo, má to nějaké opodstatnění..

Uživatelský avatar
jankop
Příspěvky: 679
Registrován: 04 dub 2007, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od jankop »

Jste vrazi ideí.
Mislíte si, že všemu rozumíte, ale i na nepřátelském ůzemí jiných webů se už mluví o tom, že tady brzdíte veškerý pokrok. :D

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#51 Příspěvek od kikipylon »

ekkar pro tebe :) Machovo číslo se mnění s letovou výškou :lol: přesně na kilometr za hodinu přesně neznám rychlost maximální tohoto stroje ,ani asi žádný člověk co kdy psal nebo informoval veřejnost,,nepočítali s tebou. ví se že to bylo ku 2M a myslím že je jedno jestli M1,893 nebo M 2,015 to mi je jedno,,,atmosféra a hustota složení ve všech vrstvách je až + - 10 procent rozdílná,,, tak že může letět pořád stejně rychle a jeho M se bude měnit. a to nepočítám vítr,,nevím jak daleký je tam klid

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#52 Příspěvek od Andrea »

kikipylon: Kolik je ti let? Píšeš jak 8 letej dislektik. :roll:

jankop: No a ty jsi to rozlousk. :aplause:
Naposledy upravil(a) Andrea dne 25 říj 2008, 22:05, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#53 Příspěvek od Sendyx »

Aha. Už tomu rozumím. A ten Concorde lítal na magnetický motor ?

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#54 Příspěvek od kikipylon »

to máš pravdu:) hlavně mi nikdo neodpověděl na mojí prvotní otázku ,málo kdo napsal svůj názor a důvod co ho k tomu přesvěčuje. naporový motor,, byl jen příklad že když se chce tak to jde,,byly lidé co tomu věřili mněli nápady jak to udělat a povedlo se ukázat že to funguje, a že ta myšlenka snad stará 100 let,, přesně na hodinu to nevím pro některé,,, že to není jen scifi. tím jsem chtěl říct že možná magnetický motor dnes fungovat nebude za 50 let ano,, Možná ,,znova píši je tady někdo kdo ví víc,,třeba jen zaslechl že se laboruje s magnety a nějakým způsobem mněnit polritu,,nebo nějak jinak vypínat,,nevím,,jen jsem to dalo za příklad

Uživatelský avatar
kikipylon
Příspěvky: 18
Registrován: 25 říj 2008, 02:00

#55 Příspěvek od kikipylon »

andrea.. promin snažím se psát rychle a moc nekoukám,, pravda na chatu je to jedno,,tady bych měl trošku zpětně po sobě číst, zobvzlášt když chci něco vysvětlit. Budu se snažit :wink:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#56 Příspěvek od EKKAR »

To "kikipylon": Ty nejsi pylonář, Ty jsi 3,14čovinář - nejdřív si kup učebnici češtiny a pak učebnice fyziky pro střední školy. Jestli ty jsi někdy četl něco víc o aerodynamice nebo letectví než Sedmičku pionýrů, pak já jsem čínskej Bůh srandy. Motáš dohromady pojem a průjem. Kdybys někdy vůbec měl něco společného s lítáním, nemohl bys tady plácat takové ko*otiny. Motat dohromady aerodynamickou konstrukční rychlost s výkonem a tvrdit, že nevíš, nakolik je Machovo číslo ovlivněno větrem, to je jako když Oberleutnant opravuje svou TESLU Martino. Co Ti říká (například) pojem "Reynoldsovo číslo"? A čeho se týká?
Pokud odpovíš správně do 2 minut, možná o tom něco víš - jinak je to jen zásluha Uja Gooogla...a Ty jsi lhář!!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#57 Příspěvek od Sendyx »

Jenže náporový motor funguje, a už myslím v roce 1905 ho někdo vynašel, že by fungovat mohl, stvořil k tomu teorii a myslím že si to dal i patentovat. První funkční náporové motory se snad testovaly kolem roku 1930.

Zatímco magnetický motor nikdo teoreticky SPRÁVNĚ nezdůvodnil, proč by měl fungovat a nikdo jej nepředvedl. Perpetuum mobile s magnety jsem viděl na obrázcích z 19. století a dodnes to nefunguje. Je mi jasné, že v tom mám určitě prsty. Taky KGB a ropná lobby.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#58 Příspěvek od EKKAR »

A je to jasný....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#59 Příspěvek od Sendyx »

Když byla řeč o tom černém ptákovi, ví někdo aspoň z doslechu, jak rychle to mazal kolem našich hranic, nebo to aspoň někdo odhadne z dráhy ?

Uživatelský avatar
heldybeldy
Příspěvky: 488
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Spišská Belá

#60 Příspěvek od heldybeldy »

To, ze perpetum mobile1-veho druhu sa neda zostrojit, sa da dokazat, takze je skoda casu sa tym zaoberat. Realnejsia cesta by mohla byt, perpetum druheho druhu, t.j. tepelny stroj, ktory by odobral teplo z prostredia (okolia), a vykonaval rovnocennu pracu, vid Braunov motor...

Odpovědět

Zpět na „Poradna“