ctv218

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ICE
Příspěvky: 199
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#46 Příspěvek od ICE »

Kutimile, proč je nepošleš zpět, když jsi přesvědčený, že jsou opravdu vadné. Ještě jsem neviděl prodejce, aby si jezdil pro vadné součástky!

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#47 Příspěvek od kutilmil »

Pre ice no lenze problem je taky ze ma nikto nevyzval aby som ich poslal naspät moju reklamaciu vybavuije este stale p. jakubek a povedal mi ze oni si preveria moju seriu a daju mi vediet a odtej doby mi vediet nedali. To co mi tu ferko pise nepovazujem za oficialne stanovisko. INac nemam teraz taky tV kde je TDA8170!

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#48 Příspěvek od Mysteri »

fero7 píše:
Mysteri píše:Po dvoch týždňoch, žiadná zásielka, som tam volal. Dozvedel som sa, že záruka je uznaná. Na moju otázku, že prečo mi neposlali nové trafo, som sa dozvedel, že čakajú, kedy si najbližšie objednám tovar, a v tej zásielke ho pošlú...
Preveroval som to u pracovnika co vybavuje reklamacie.
Povedal:"Trafo je vadne. Dame Vam nove. Budete si nieco objednavat alebo to mame poslat samostatne?"
Je to sice velmi podobne, ale je v tom obrovsky rozdiel!

V kazdom pripade dnes su neobmedzene moznosti a kazdy moze slobodne nakupovat kde sa mu len zachce. A to nielen na slovensku, ale aj z celej Europy, Ameriky, Chiny, ....
Sorry, že reagujem až teraz - /bol som dva dni pracovne preč/. Ale, to, čo píšeš, je nehorázna blbosť. Ak si to preveroval /ako píšeš/, tak vieš aj o aké číslo faktúry ide! Schválne... :wink: Bolo to totiž už dávnejšie a rozhovor s p. Jakúbkom bol asi taký, že som sa najprv informoval, či Vn trafá sú reklamovateľné. Odpovedal, že áno, nech ho pošlem a ak bude záruka uznaná, tak my bude nové trafo ZASLANÉ OBRATOM späť! Takže, asi tak!
Čo sa týka ,,Tvojej" firmy, už som sa k tomu pred rokom vyjadril /v tedy tam vždy reagoval ,,ferko 2", že by rozdvojenosť osobnosti?/, ale zopakujem:
1. Avelmak som mal rád, lebo MAL kvalitné súčiastky.
2. Ceny VEĽMI prijateľné.
3. Dodanie tovaru do 24 hodín.
4. Vždy bola ochota zohnať aj súčiastku, ktorú ste nemali v aktuálnej ponuke.
Ale cca 4-roky do zadu, čo polovodič /výkonový/, to šmejd. Jeden príklad: I.O., ktorý som súrne potreboval na opravu ERP - MC34167T. Naletoval som, pokladňa nabehla, ale po cca 30sekundách skapala.Tak som začal pátrať, či ho niečo nezaťažuje. Po 2hodinách zbytočnej práce som došiel k záveru, že už aj tieto integráče máš na prd! Po dodaní iného kusa I.O. priamo od výrobcu ERP - ELCOMu Prešov, všetko O.K. :wink: A teraz môžeš mať opäť kvaliné súčiastky, ale potrvá dlho, kým opäť nájdem dôveru a niečo objednám...

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#49 Příspěvek od kutilmil »

Suhlasím s mystery. ma 100%-nu pravdu!!

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#50 Příspěvek od fero7 »

Mysteri píše:Preveroval som to u pracovnika co vybavuje reklamacie.
Povedal:"Trafo je vadne. Dame Vam nove. Budete si nieco objednavat alebo to mame poslat samostatne?"
Je to sice velmi podobne, ale je v tom obrovsky rozdiel!
Chel som sa na to vykaslat, ale niektore invektivy ma nenechaju lahostajnym.
Vies, Ja na rozdiel od 99% tu nie som anonymne! Anonymne si kazdy moze vypisovat co chce.
Dal som Ti JASNU odpoved. Ak
Ti to nesedi, a svoje tvrdenia vies podlozit, tak posli meno, adresu, cislo Fa preverim to znova.
Vytiahol si MC34167T s pred 4 rokov. To si snad robis srandu?
Upresni to, podloz to niecim a dam Ti vycerpavajucu odpoved.
Myslim si, ze v roku 2005 si u nas tento obvod nekupoval. Takze predpokladam ze to nedolozis (ani meno).
Kazdy kto robi s elektronikou musi pocitat aj s problemami. Nielen amateri, ze je nieco vadne alebo nieco odpalia (a to nikdy nevies), ze sa nieco pokazi a bude nutne reklamovat, alebo ze zakaznik na poslednu chvilu odmietne opravu, ..... Je to miera rizika s ktorou musi kazdy pocitat. Opak je blbost.
Je naivne nas porovnavat s uzko specializovanou firmou dodavajucou niekolko stoviek suciastok. Ako sam pises, polovodice objednavas inde. A ako si aj uviedol, tiez vadne. Ale to Ti zrejme vobec nevadi (ziadna zmienka). Vadim Ti iba Ja (samy utok).
Ak to myslis Vazne, tak pomoz inym! Napis adresy dodavatelov ktori maju porovnatelmy sortimen, podobne siroky zaber a zameranie a od ktorych mas iba kvalitne suciastky. Verim ze Andrea Tebaa za to nesfukne.
Prosim podloz svoje tvrdenia nech mozem dopisat aj ten zvysok.

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#51 Příspěvek od Mysteri »

HOPER, NEDIS, LIMEL. Teraz beriem od nich. HOWG!

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#52 Příspěvek od fero7 »

kutilmil píše:Pre ice no lenze problem je taky ze ma nikto nevyzval aby som ich poslal naspät moju reklamaciu vybavuije este stale p. jakubek a povedal mi ze oni si preveria moju seriu a daju mi vediet a odtej doby mi vediet nedali. To co mi tu ferko pise nepovazujem za oficialne stanovisko. INac nemam teraz taky tV kde je TDA8170!
Zavadzas!
Cakat, ze Ta niekto nevyzve, je chore a tiez klamstvo. Rovnako ako s tou cenou.
Ja som Ti 2x povedal, ze mozes ich poslat a dame tie kusy preverit. 2x si odpovedal, ze ich posielat nebudes! Tak co teraz riesis? Odpovedali sme Ti, ze 2ks zo skladu sme dali otestovat do servisu a potvrdili nam ze idu. NIKDY som nikde netvrdil, ze mame IBA dobre suciastky! Skor naopak. V dnesnej dobe sa zial tomu neda vyhnut. Mysliet si dnes opak je naivne. Respektive ano. Objednavat originalne nahradne diely. Ale to robi iba mala cast zakaznikov. Ak vieme o probleme, riesime ho a vadne suc. o ktorych vieme testujeme v ramci moznosti (nech Mysteri pise co chce, on u nas nebol!). Ale vedome vadne diely neobjednavame ani nepredavame.
Ako som uz pisal vyssie, spolupraca v takomto duchu nedovery nema zmysel ani pre nas. To radsej ....
Iba mi nie je jasne, ze ak je to u nas take strasne, tak preco Ti isti zakaznici objednavaju u nas opakovane stovky, suciastok kazdy den.
Zeby boli az taki blbi?
A mnohi z nich su aj tu.
p.s.Este som neskoncil.

Uživatelský avatar
Robosand
Příspěvky: 985
Registrován: 18 úno 2006, 01:00
Bydliště: Košice

#53 Příspěvek od Robosand »

Ja si myslím, že reklama a ani antireklama na toto fórum nepatrí. Každý má možnosť nakupovať kdekoľvek. S predmetnou predajňou mám pozitívne skúsenosti, je to môj názor, nie reklama, hoci aj mne sa stalo, že nejaké to BU-čko, alebo IO bolo od nich vadné. Kývnem rukou a vymením to. Mám dokonca kvantum starých, funkčne overených IO, takže pri podozrení použijem na skúšku tieto. Je ale samozrejmé, že pri kúpe drahšej súčiastky reklamáciu uplatním.
P.S. Začnime tu písať o technike, nie o vzťahoch. :?
Robo...

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#54 Příspěvek od fero7 »

Mysteri píše:HOPER, NEDIS, LIMEL. Teraz beriem od nich. HOWG!
Neboj, ja to tiez poznam. Mnohi zakaznici zase prechadzaju od nich k nam.
Este si mohol uviest miestne trhovisto. Nedis uz davno nema zameranie na servis elektroniky. A o valnej kvalite sa tiez neda hovorit. U Hoper to ano, ale ako mozes porovnavat ich sortiment? Rovnako aj Limel?
Ved ich sortiment nam nesiaha ani po clenky.
Uz si iba zabudol na nejake podklady.

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#55 Příspěvek od fero7 »

Robosand píše:P.S. Začnime tu písať o technike, nie o vzťahoch. :?
Mas pravdu. Ale este si tu uzatvorim par veci.
V mnohych prispevkoch su same utoky, urazky, invektivy, ... A to nielen voci mne.
Posledny Chris?

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od jezevec »

Protože se tohle vlákno zvrhlo do osobní roviny, zamykám. Osobní problémy si diskutujte přes SZ nebo email.

LOCK

Zamčeno

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“