Stránka 4 z 4

Napsal: 04 čer 2010, 06:45
od BOBOBO
Dobře kluci , ještě se trochu pohádejte a dozvíme se vše potřebné . Takže jsou nejspíše dvě možnosti , ale když počkám , tak by měly projet celou dráhu při nastavování knóflem teploty .

Napsal: 04 čer 2010, 13:08
od Kibitz
misumi píše:Možná záleží má-li klimu nebo ne.Já mám a krokuje to.
Bez klimy tam motorek V68 nastavovac misici klapky(teplota vzduchu) neni. Je to manualni. Takze pokud ti to krokuje pri prechodu z min na max a opacne, tak pocitej, ze ti to brzo exne. Mne to taky krokovalo, ted po oprave uz je to ok a samozrejme nekrokuje :wink:

Napsal: 16 čer 2013, 18:53
od vasekpetr1
Zkusím oživit toto téma: v mém voze Opel Astra G mám použitou podobnou klapku pro vnitřní cirkulaci se stejným motorkem (Bosch 1 397 220 249), který je vadný. Na tme.eu jsem našel rozměrově podobný, jen délka hřídelky je pouze 12 mm, já potřebuji aspoň 15 mm(ideálně 19 mm). Netušíte někdo, kde by se daný motorek, který je vyfocený na 1. straně, dal sehnat? 1500,- za klapku se mi momentálně dávat nechce. Díky za odpověď.

Napsal: 17 čer 2013, 08:17
od frantajetel11
Jestli seš si na stopro jistej, že to je jen motorkem... Tak bych mu nechal udělat nástavec na hřídelku.
P.S. Že je motor rozměrově podobnej, ještě neznamená, že je podobnej i výkonově. To máš podchycený?

Napsal: 17 čer 2013, 12:16
od vasekpetr1
No tady ve vláknu je na obrázku koncové trojčíslí 295 a já mám 249. Ale jsou to oba motorky do ovládání klapek pro cirkulaci vzduchu, tak si říkám, že by to snad sedět mohlo.