Babetta 210

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#46 Příspěvek od BOBOBO »

Tyhle debaty se mi líbí . Jako vždy dostrany . Pokud nechytne vstříknutý benzín , a pokud tam necedí benál odjinud , tak jsme jen u zapalka . Až se motor roztočí a zhasne , začni se dívat jinam . Prostě začátek je jen jeden !

Uživatelský avatar
nobis
Příspěvky: 225
Registrován: 19 bře 2009, 01:00
Bydliště: Seč okr. Chrudim

#47 Příspěvek od nobis »

Nejede. Když nenapíšu, že jsem ji zprovoznil, tak stále ještě opravuji. Ale možná, že když na okamžik zavřu oči, tak přijde ...kouzelník.

Uživatelský avatar
bu2520
Příspěvky: 4021
Registrován: 16 črc 2007, 02:00
Bydliště: u HK

#48 Příspěvek od bu2520 »

mám okopávačku kde je babetový motor. Přestala házet jiskru a nakonec jsem se propracoval k rozpraskané cívce, která je zalitá na držáku statoru. Koupil jsem nový držák statoru a přešrouboval jsem cívky. A teď můj problém: cívky se posunuli o nějakou setinu k rotoru a drhnou o něj až ho po chvíli zablokují. A teď jaké řešení, zabrousit čela cívek, nebo v nich zvětšit otvory a posunout je dozadu, nebo něco jiného co mě ještě nenapadlo?

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#49 Příspěvek od BOBOBO »

Propiluj dirky .

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#50 Příspěvek od TAKJAN »

Dělal jsem přesnou kopii zapalování bab. a taky se tomu nechtělo. Ale zas u tý čtyřkolky ( http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... ic&t=75314 ) to fungovalo hned. Nakonec je tam trafíčko 12/230V a stačí 2VA prcek.

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#51 Příspěvek od denis15 »

V mojí 207 lítá homodomo zápalko už 3 rok-dokonce se do kondíku vešel i tyristor s diodou. Kondík na 250V rozběhový z tipy-sundat víčko, dovnitř dioda+tyristor a jede jako pila. Pokud má jiskru a benál do motoru jde, kompres. Jak psal EKKAR-pokud je babča odstavená déle než rok, je celkem jistota, že gufera na klice jsou KO. Pak to nemá tlak a tedy to buď netáhne, v horším případě nejde ani kopnout. S DelOrtem jede 207 38-40km/h s mými 102kg. Jediný neduh-z filtru chčije na palici (olej zůstane, benál se odpaří) Hladina u toho krámu prý štělovat nejde, tak nevím. Na ty 3km denně jsem to ani neřešil.

Uživatelský avatar
bu2520
Příspěvky: 4021
Registrován: 16 črc 2007, 02:00
Bydliště: u HK

#52 Příspěvek od bu2520 »

tak abych popsal jak jsem pokračoval. Propilovat uchycovací otvory jsem zkusil, ale moc se mi to nedařilo, nakonec jsem zbaběle zbrousil čela cívek. Už jsem byl nadšený z jiskry na svíčce ovšem jen na chvíli. Nebudu psát co vše jsem opakovaně rozebral, proměřil a složil. Vyměnil jsem tyristor kondíky, dioda byla na oměření bezchybná. Nakonec ona byla tou příčinou v zátěži vypínala. Jiskra už je stabilní a nevynechává.
Bohužel trápení není konec ještě bude něco v karburátoru.

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#53 Příspěvek od denis15 »

Kašli na ten původní karbec-pokud to má něco nalítáno, je zralý na kompletní GO a to výjde stejně draho jako nákup Delorta. Delorto jede skvěle, start na kopnutí. Jen spotřeba jde nahoru, ale to je už sranda.

Uživatelský avatar
bu2520
Příspěvky: 4021
Registrován: 16 črc 2007, 02:00
Bydliště: u HK

#54 Příspěvek od bu2520 »

no jedna věc je, že to není babeta, ale okopávačka, jen má některé komponenty z babety, karbec je jiný než babeťák. A ani těch motohodin nemá tolik nalítáno, tipuju max 100 hodin, což není závratné číslo. Tak předpokládám spíš něco ne tak zásadního.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“