Stránka 4 z 4

Napsal: 21 kvě 2013, 06:43
od BOBOBO
Tyhle debaty se mi líbí . Jako vždy dostrany . Pokud nechytne vstříknutý benzín , a pokud tam necedí benál odjinud , tak jsme jen u zapalka . Až se motor roztočí a zhasne , začni se dívat jinam . Prostě začátek je jen jeden !

Napsal: 22 kvě 2013, 23:07
od nobis
Nejede. Když nenapíšu, že jsem ji zprovoznil, tak stále ještě opravuji. Ale možná, že když na okamžik zavřu oči, tak přijde ...kouzelník.

Napsal: 13 čer 2016, 07:47
od bu2520
mám okopávačku kde je babetový motor. Přestala házet jiskru a nakonec jsem se propracoval k rozpraskané cívce, která je zalitá na držáku statoru. Koupil jsem nový držák statoru a přešrouboval jsem cívky. A teď můj problém: cívky se posunuli o nějakou setinu k rotoru a drhnou o něj až ho po chvíli zablokují. A teď jaké řešení, zabrousit čela cívek, nebo v nich zvětšit otvory a posunout je dozadu, nebo něco jiného co mě ještě nenapadlo?

Napsal: 13 čer 2016, 08:40
od BOBOBO
Propiluj dirky .

Napsal: 13 čer 2016, 22:28
od TAKJAN
Dělal jsem přesnou kopii zapalování bab. a taky se tomu nechtělo. Ale zas u tý čtyřkolky ( http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... ic&t=75314 ) to fungovalo hned. Nakonec je tam trafíčko 12/230V a stačí 2VA prcek.

Napsal: 15 čer 2016, 12:42
od denis15
V mojí 207 lítá homodomo zápalko už 3 rok-dokonce se do kondíku vešel i tyristor s diodou. Kondík na 250V rozběhový z tipy-sundat víčko, dovnitř dioda+tyristor a jede jako pila. Pokud má jiskru a benál do motoru jde, kompres. Jak psal EKKAR-pokud je babča odstavená déle než rok, je celkem jistota, že gufera na klice jsou KO. Pak to nemá tlak a tedy to buď netáhne, v horším případě nejde ani kopnout. S DelOrtem jede 207 38-40km/h s mými 102kg. Jediný neduh-z filtru chčije na palici (olej zůstane, benál se odpaří) Hladina u toho krámu prý štělovat nejde, tak nevím. Na ty 3km denně jsem to ani neřešil.

Napsal: 15 čer 2016, 20:56
od bu2520
tak abych popsal jak jsem pokračoval. Propilovat uchycovací otvory jsem zkusil, ale moc se mi to nedařilo, nakonec jsem zbaběle zbrousil čela cívek. Už jsem byl nadšený z jiskry na svíčce ovšem jen na chvíli. Nebudu psát co vše jsem opakovaně rozebral, proměřil a složil. Vyměnil jsem tyristor kondíky, dioda byla na oměření bezchybná. Nakonec ona byla tou příčinou v zátěži vypínala. Jiskra už je stabilní a nevynechává.
Bohužel trápení není konec ještě bude něco v karburátoru.

Napsal: 16 čer 2016, 10:33
od denis15
Kašli na ten původní karbec-pokud to má něco nalítáno, je zralý na kompletní GO a to výjde stejně draho jako nákup Delorta. Delorto jede skvěle, start na kopnutí. Jen spotřeba jde nahoru, ale to je už sranda.

Napsal: 16 čer 2016, 14:52
od bu2520
no jedna věc je, že to není babeta, ale okopávačka, jen má některé komponenty z babety, karbec je jiný než babeťák. A ani těch motohodin nemá tolik nalítáno, tipuju max 100 hodin, což není závratné číslo. Tak předpokládám spíš něco ne tak zásadního.