Stránka 4 z 8

Napsal: 22 kvě 2011, 17:46
od jambus
EKKAR píše:Nejsem - ale fandím jim, hlavně způsobu, jakým oceňují podobné "objevy" - cenou "Bludný kámen"...
Hele.S těma Debicama jsem to napsal schválně a pro Tvé pobavení,protože jsem věděl,že to nezustane bez odezvy.Oba víme,že jsou to snad nejlevnější pneu na trhu.Já je prostě mám,protože nic dražšího bych na tu filcku asi už neobouval.A veškeré informace co jsem zde napsal,tak ber jen jako informativní.Nikomu nic nenutím a neprodávám :-) A rozhodně nemém potřebu někomu ,,valit klíny do hlavy,,

Napsal: 22 kvě 2011, 17:56
od Maskot
Jasne nenechej se odradit, na mizernych gumach snizit spotrebu o nejake 3 litry a jeste k tomu podle toho ampermetru vyrabet cca 10-15 A to je uspech.Co na tom, ze ostatni radeji utraci za lepsi pneu.Jen to neprezen,aby jednou ta Felicie nezacala letat.

Napsal: 22 kvě 2011, 18:44
od barbucha1
to jambus: když máš chutě experimentovat, tak si zjisti frkvenci megnetické rezonace molekuly vody. Zistíš z dostupných pramenů, že ta fekvence je silně závislá na okolní magnetické indukci, čím je vyšší, tim je frekvence nišší. Dále zjistíš, že rozptyl magneticé indukce země je natolik nehomogenní, že žádný vyvíječ nemůže spolehlivě pracovat, popkud nemá předem definovalé okolní magnetické podmínky, protože vlivem kolísáním okolním magnetické indukce zapříčiněné elektrickými stroji, vedením, vysokým napětím a pod, se ta frekvence rozjede minimálně o 20%, což je naprosto nepřípustné pro danou funkci, ale určítě to není ta frekvence o které se bavy původní prameny. Takže aby okolní vlivy byly zanedbatelné, tak musíš být s okolní mag,. indukcí minimálně na úrovni min o 2-3 řády vyšší a pak můžeš řešit nějakou frekvenci vyvíječe. A pokud budeš dál přemýšlet jat to sladit všechno dohromady, dospěješ třeba k chodivému vyvíječi. :P :beer: ale dej bacha, nejsou to v přírodě obvyklé podmínky se kterými si molekula vody dovede poradit, takže není nouze o překvapení. :blood:

Napsal: 25 kvě 2011, 10:40
od AB1
Také nemusí vždycky jít o případy Perpetua Mobile.
Ale v tomto případě asi jde.
Aspoň o pokus o poloviční perpetuum.

1. Motorem budeme pohánět dynamo.
2. Dynamo bude pohánět vyvíječ vodíku.
3. Tím vodíkem pak budeme pohánět motor.
4. Goto 1.

Klasické schéma.

Napsal: 25 kvě 2011, 10:50
od Crifodo
Všechny myšlenkové konstrukce se tu zatím točí okolo schématu "vyrobím vodík, abych jeho energii přičetl aritmeticky k energii většinového paliva a součet použil". Ale co když se ten vodík používá na způsob "vyrobím alternátorem el. energii a s tou poháním počítač, který mi optimalizuje vstřikování podle krouťáku, rychlosti, sklonu vozidla, venkovní teploty, hmotnosti vozidla." Přínos taky může být větší než příkon zařízení, když se žádoucím způsobem sáhne do ztrát.
Každopádně, jestli chce někdo popularizovat svoji myšlenku a šířit princip, je v jeho zájmu, aby 🤐 zorganizoval objektivní měření a uspořádal předváděčku. Nezpochybnitelné výsledky nebudou napadnutelné.

Napsal: 25 kvě 2011, 10:52
od masar
Rozhodně nepatřím mezi zastánce P.M. Ale co je to poloviční perpetuum? Pokud věci vytrhneme z kontextu, pak se dopouštíme stejných chyb, jako ti propagátoři P.M.
Takto vytržené schéma najdeš i např. v každé jaderné elektrárně. I tam se část energie vrací do výrobního procesu. :wink:

Crifodo mě předběhnul. Jeho příspěvek je ve stejném "duchu". :wink:

Napsal: 25 kvě 2011, 11:01
od AB1
Mělo by to podle mne jakýsi význam, pokud by přídavek vodíku do paliva zlepšil opravdu markantně účinnost motoru.
Ale i potom by bylo ekonomicky výhodnější použít průmyslově vyráběný vodík, který určitě přijde levněji,
než ten vyrobený spalováním drahého benzinu.

Napsal: 25 kvě 2011, 11:11
od Crifodo
průmyslově vyráběný vodík, a jakou zásobu? na den, na měsíc, na 5000 km? Budeš ho někde kupovat, přepouštět, skladovat, redukovat tlak, upevňovat bezpečně ve voze... a to celé bude levnější?
Do důsledku aplikováno by uskladněná elektřina potřebná pro zapalování a řídicí systémy auta taky měla vyjít levněji z jaderné elektrárny, naládovaná do LiPolek, než zoufale neúčinně vyráběná spalovacím motorem x alternátorem. Přesto se to z dobrých důvodů nedělá.
Možná by stačilo použít ve větší míře k výrobě vodíku i k výrobě el. energie konverzi odpadního tepla, které každý motorista vyprodukuje megajouly a vypustí do vzduchu.

Napsal: 25 kvě 2011, 17:19
od Hanizek
masar píše:Rozhodně nepatřím mezi zastánce P.M. Ale co je to poloviční perpetuum?
Ve fyzice "existují" dva druhy perpetum mobile. Perpetum mobile prvního typu, které vyrobí dostatek energie na svůj provoz a peprpetum mobile druhého typu, které vyrobí dostatek energie na svůj provoz a ještě něco navíc. O polovičním jsem ještě neslyšel...
Ale pokud byl dotaz myšlen jen jako narážka, tak jsem nic nenapsal :oops:

Napsal: 25 kvě 2011, 21:32
od rnbw
Polovicne asi vyraba polovicu energie potrebnej na svoju prevadzku :D To sa zostrojit da.

Napsal: 26 kvě 2011, 07:52
od Atlan
no včera som videl montaš takéhoto zazraku do auta :)

Napsal: 26 kvě 2011, 10:54
od EKKAR
Popiš - včetně dojmů. Co jsem já viděl videa na netu, je to vždycky bastl z nějaké nádobky obšancované kabeláží přímo napojované na baterku nebo dokonce na alternátor a obtočený mnoha hadicovýma sponama, vypadá to jako ruský směšovač na LPG bastlený v kolchozní "mástěrskoj" ze zbytků mechanické dojičky z 50.let a šlauchů od plynové masky "at germáncev iz vělíkoj aťéčestvennoj"... Navíc si to takto postižení kutilové umisťují nejčastěji před sedadlo spolujezdce "aby na zařízení měli snadný přístup". Když jsem viděl jednoho takového "Pat&Mata", jak kvedlá na videu ve své "vytuněné" felicii šaltrklackem asi tak 25cm od svého elektrolyzéru plného kyslíkovodíkové směsi (cca litr plynného obsahu včetně obsahu hadic, možná litr a půl) a PŘITOM MÁ V PRSTECH TÉ SAMÉ RUKY HOŘÍCÍHO VAŤANA (neboli vajgla), tak jsem si jen pomyslel něco o kandidátech na udělení Darwin Award...

Napsal: 26 kvě 2011, 12:22
od Atlan
neviem solidna nadobkav ktorej je ten generator, nejaky menič typujm PWM i ked jeden nikdy nevie v peknej krabičke s potakom da sa regulovať vykon..množstvo plynu. Nejake kolienko hadicka, relatka kedže to žerie dosť prudu. ak sa to montuje do benzinaka je tam este nadobka s vodou cez ktoru prebublabava zmes aby to nechytlo pri spatnom zazehu. na dizli to nieje... ked si predstavim ze ta zmes ide do turba. Nejake audi 1,8 tdi ?
Vyrabaju a predavaju to v cine. niečo take ako tu

http://www.jerrylabella.com/labellas/fueledbywater.htm

Napsal: 26 kvě 2011, 12:38
od EKKAR
No pro pána Jána - když si vezmu zápalnou teplotu vodíku, přidám k tomu, že se ten vodík nachází ve směsi s nejreaktivnějším běžně dostupným plynem = kyslíkem a to celý si představím nasátý a STLAČENÝ nejdřív turbem a (pokud to neblaflo už v tom turbu!!!) narvaný a stlačený kompresí řádově 1 : 18-20 v dieselovým motoru, tak to teda baranicu důle před člověkem, kterej si na tuhle bedýnku přemrzlýho dynamitu sedne... Ťing-Ťongům se nedivím, ti musejí nějak řešit populační explozi, že bych si ale musel do auta instalovat potenciální časovanou bombu, u které nevím na kolik minut je "nařízenej budíček", to díky...

Napsal: 26 kvě 2011, 13:20
od Burajko
Ale to len za predpokladu ,ze ten bazmek funguje. :lol: