Kvalita nafty

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#46 Příspěvek od BOBOBO »

Věz , že tomu , co jsi napsal nevěřím , ale to je přece jedno . :D

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#47 Příspěvek od pepik9 »


Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#48 Příspěvek od TAKJAN »

Ještě že nejsou žádné VIFI do plynu:-))

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od forbidden »

Jsou, kolega co jezdí na plyn mi říkal, že dražší systémy to mají. Něco se prý automaticky přidává do směsi, protože plyn samotnej nijak "nemaže", tak motor trpí víc, než na benzín.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#50 Příspěvek od EKKAR »

To nejsou aditiva, to jsou jen lubrikanty, který mají přimazávat ventily a vstřikovače = chránit je před zalepením, používá se to i do sekvenčních nepřímejch vstřiků, pro přímovstřikový motory a soustavy vstřikující kapalnou fázi LPG je to přímo nutnost.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#51 Příspěvek od TAKJAN »

Některý motory bez tohoto umřou

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Behemot »

Zkoušel sem u té dodáfkopopelnice co sem kupoval i na radu servisáka na dvě nádrže projet do každé jednu flašku té ludry, protože bůhví, co s tím dělali přetím, na vyčištění palivové soustavy a tak, že.

Nevim esli se mi to jenom nezdá, ale příde mi že teď co zas jezdím bez toho, tak to hulí eště víc. Jasně, je to náklaďákovej Euro II motor co má i továrně obrovskej koeficient na kouřivost, ale i tak, zas nejsem prase a dyž to můžu za pár halířů omezit, tak si tu flašku koupim a dycky do kanystru vyklopím víčko, že. A to tomu záměrně při řazení moc nenakládám (leda do kopce, to člověk musí, jinak zastaví :D) a řadím až kolem 3000, i tak si to umí zahulit. Dyž bych tomu naložil od 2k, než se roztočí turbo, tak z toho snad budou padat brikety :lol:

Tak co v tom všechno je? Píšou čištění a mazání soustavy, vstřikovačů a tydle srandy. Je možný, že to pak i líp hoří a nesazí?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#53 Příspěvek od EKKAR »

Když si představíš, že vyčištěnej a namazanej vstřikovač ve srovnání se zas.raným a přidřeným dokáže líp a přesnějc rozprašovat = matroš ve spalovacím prostoru líp chytá, tudíž i míň sazuje a čmoudí ... Čo na to teraz poviete, Kefalín?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Behemot »

Že je poněkud nepravděpodobný, že nádrž+flaška=čistej vstřikovač a za dva týdny nádrž bez ničeho=okamžitě 🤐 vstřikovač. Zas takovej humus ta nafta není, ani s těma burešovic sračkama, aby byl vstřikovač čistej jen pokud v tom je ten aditivosajrajt trvale přítomen, že?

Jo, může to bejt placebo a mám to ve voku, ale kdo ví :)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#55 Příspěvek od EKKAR »

A říká ti něco pojem "mazací schopnost nafty"?
Že když to aditivum vyjedeš, tak se vstřik už předtím přidřenej může začít znovu přidírat = blbě otvírat? Uvědom si jak to tam je všecko těsněný - to je všecko výhradně kov na kov, zalapovaný do sebe. Tisícinka k tisícince a buď funguješ, nebo ne.
Je to čistě pudová záležitost - buďto to PUDE, nebo to NEPUDE...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Behemot »

Motor naprosto normálně funguje, nepociťuju žádný nedostatky, rozdíl je jenom jak si to zahulí při řazení a zátěži, kdy dojde k přidání paliva, ale eště není roztočený turbo, takže není dost vzduchu=neshoří dokonale a vzniknou saze. Tzn. dává to bohatší směs, pokud by byly vstřiky přidřený, tak se spíš nebudou ovírat a budou dávat chudší směs, ne?

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#57 Příspěvek od PeteBurns »

Pridrete vstreky, vyliecene nejakou sragorou, plus bohata a chudobna zmes na diesli - debata naslovo vzatych odbornikov, ktori ocividne vedia, o com tocia :lol: Na pobavenie dobre, ale skor by som to cakal vo vtipoch, nez tu ;)

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Hubert_79 »

debata naslovo vzatych odbornikov, ktori ocividne vedia, o com tocia
Za chvíli budou seřizovat předstih a čistit rozdělovač :lol:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#59 Příspěvek od PeteBurns »

:lol: Ak mu z toho pri nizkom tlaku turba lietaju brikety, tak by mal skor skontrolovat a nastavit pretlakovy regulator davky na cerpadle, nez liat do nafty sragory ;) Vzhladom k roku vyroby nepredpokladam este riadene vstreky s plnou kontrolou ECU...

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Behemot »

S ohledem na to, že motor je na to továrně nastavenej, tak si nejsem jistej, co přesně bych předělával na čerpadle? Právě proto, že to přeelektronizovaný není, tak dost těžko to upravím tady, ne? ŘJ to neřídí tak přesně jako u pozdějších modelů (zase že to má vůle tak je to bytelnější a při sebedrobnější chybě to nezůstane stát :D).

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“