Nejde o mna, ale o Teba.markusczczmarkus píše:Připadáš si chytřejší teď?]
Rozsah voltmetru a další otázky
Moderátor: Moderátoři
- markusczczmarkus
- Příspěvky: 29
- Registrován: 12 zář 2011, 02:00
Však jsem to tu už psal, že pro nás by nejlepší odměnou bylo, kdyby se při té příležitosti naučil základy. Protože tak katastrofální neznalost v době, kdy se má zaškrtat test s tak jednoduchými otázkami, je ostuda všech ostud futrál.
Na druhou stranu to ukazuje, s čím se musí naše školství potýkat, s jakým nezájmem až ignorancí, aniž by smělo užívat metod, které byly sice už před lety ne zcela legální, nicméně účelově tolerované, rodiči podporované a často nejen od pedagogů, ale i po zaměstnancích školy rodiči vyžadované.
Zejména "lepák, není-li ho nadužíváno, v pravou chvíli ubalený, vydá za padesát psychologů, pedagogů a jejich domluv".
Splnění takového požadavku jsem sám ve svých školnických letech skutečně řadě rodičů musel slíbit; zpravidla u toho bylo představování ratolestí, abych jako věděl, čí rodič žádá. Na žactvo to samo o sobě zapůsobilo tak, že jsem od té doby vlastně ani ten slib plnit nemusel. Jak učitelé ve třídách, nevím a nikdy jsem se na to neptal.
Vím jen, že se to časem přestalo nejen tolerovat, ale ostře se to sleduje. Mně to ve škole našich mlaďochů odmítli i jen slíbit, naštěstí to asi nebylo tak moc potřeba.
A teď, sponzoři linky bezpečí, do mě.
Na druhou stranu to ukazuje, s čím se musí naše školství potýkat, s jakým nezájmem až ignorancí, aniž by smělo užívat metod, které byly sice už před lety ne zcela legální, nicméně účelově tolerované, rodiči podporované a často nejen od pedagogů, ale i po zaměstnancích školy rodiči vyžadované.
Zejména "lepák, není-li ho nadužíváno, v pravou chvíli ubalený, vydá za padesát psychologů, pedagogů a jejich domluv".
Splnění takového požadavku jsem sám ve svých školnických letech skutečně řadě rodičů musel slíbit; zpravidla u toho bylo představování ratolestí, abych jako věděl, čí rodič žádá. Na žactvo to samo o sobě zapůsobilo tak, že jsem od té doby vlastně ani ten slib plnit nemusel. Jak učitelé ve třídách, nevím a nikdy jsem se na to neptal.
Vím jen, že se to časem přestalo nejen tolerovat, ale ostře se to sleduje. Mně to ve škole našich mlaďochů odmítli i jen slíbit, naštěstí to asi nebylo tak moc potřeba.
A teď, sponzoři linky bezpečí, do mě.
Fero7, nevím, jestli koukáme na stejný obrázek. Já vidím u proudů jen I, a červené šipky patří napětím. Ta dole je od + k - zdroje.fero7 píše:A tá šípka dole pod U=24V to smer do večnych lovišť?Bernard píše: Takže i ten tvůj obrázek má ty šipky celkem "dobře".
Označovanie el. prúdov písmenom U, nie je nevedomosť, ale analfabetizmus.
O život snad nejde nikomu. Jedině ten Andrein by se mohl ocitnout v ohrožení, kdyby ten, komu je toto vlákno určeno, se jednou objevil u ní na fakultě.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- markusczczmarkus
- Příspěvky: 29
- Registrován: 12 zář 2011, 02:00
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Seš asi vážně blbej - pokud to neumíš spočítat podle toho, co jsem Ti napsal, dostaneš rovnou BAN. Na tohle tady nejsme zařízení. Máš čas do zítra.markusczczmarkus píše:kdyz mi vypocitate tu frekvenci lc oscilatoru slibuju ze uz se tu nikdy neobevim![]()
Doufám, že Tě od té zkoušky vyhodí a půjdeš dělat to, co umíš. Doporučuju politiku, tam se ztratíš mezi podobnými.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Jo, zklamal mě, že se ani trochu nesnažil.
Pepe363: to je taky v pořádku, žes ten test udělal (i když máme výhrady k jednoznačnosti dvou otázek). Ten by totiž podle mne měl rozhodovat už o postupu z prvního do druhého ročníku a pak jen tyto základy rozvíjet a učit se je aplikovat v praxi. Dobrou polovinu otázek lze vyřešit pomocí znalostí z výuky fyziky na základní škole, tedy doufám, že se to ještě na základce vyučuje...
Jenže se mezi námi vyskytují ignoranti, kterým přesně sedí označení "středoškolák", protože školu navštěvují doslova jen ve středu. V ostatní dny mají předměty, které je nebaví...
Soudím, že možná už to skutečně fyzika na ZŠ neřeší na základě toho, že mladší syn šel po matuře na elektroprůmce na vysokou zcela nedotčen povědomostí o derivacích, integrálech a diferenciálních rovnicích, což mu pak dost výrazně ztížilo rozjezd, zatím, co my (tedy já a o 25 let později i náš starší syn) jsme z toho maturovali...
Pepe363: to je taky v pořádku, žes ten test udělal (i když máme výhrady k jednoznačnosti dvou otázek). Ten by totiž podle mne měl rozhodovat už o postupu z prvního do druhého ročníku a pak jen tyto základy rozvíjet a učit se je aplikovat v praxi. Dobrou polovinu otázek lze vyřešit pomocí znalostí z výuky fyziky na základní škole, tedy doufám, že se to ještě na základce vyučuje...
Jenže se mezi námi vyskytují ignoranti, kterým přesně sedí označení "středoškolák", protože školu navštěvují doslova jen ve středu. V ostatní dny mají předměty, které je nebaví...
Soudím, že možná už to skutečně fyzika na ZŠ neřeší na základě toho, že mladší syn šel po matuře na elektroprůmce na vysokou zcela nedotčen povědomostí o derivacích, integrálech a diferenciálních rovnicích, což mu pak dost výrazně ztížilo rozjezd, zatím, co my (tedy já a o 25 let později i náš starší syn) jsme z toho maturovali...