Stránka 4 z 5

Napsal: 15 zář 2011, 15:12
od fero7
markusczczmarkus píše:Připadáš si chytřejší teď?]
Nejde o mna, ale o Teba.

Napsal: 15 zář 2011, 15:16
od markusczczmarkus
myslim ze ti to muze byt jedno ne? nejedna se o tvuj zivot

Napsal: 15 zář 2011, 15:21
od fero7
Bernard píše: Takže i ten tvůj obrázek má ty šipky celkem "dobře".
A tá šípka dole pod U=24V to smer do večnych lovišť?
Označovanie el. prúdov písmenom U, nie je nevedomosť, ale analfabetizmus.

Napsal: 15 zář 2011, 15:23
od fero7
markusczczmarkus píše:myslim ze ti to muze byt jedno ne? nejedna se o tvuj zivot
Tak v tomto s Tebou suhlasim.
Nejde o moj zivot.
Taozaj ide o Tvoj zivot. Lebo ak tu maturu alebo skusku neurobis ani teraz, tak ma po .....

Napsal: 15 zář 2011, 15:28
od Hill
Však jsem to tu už psal, že pro nás by nejlepší odměnou bylo, kdyby se při té příležitosti naučil základy. Protože tak katastrofální neznalost v době, kdy se má zaškrtat test s tak jednoduchými otázkami, je ostuda všech ostud futrál.

Na druhou stranu to ukazuje, s čím se musí naše školství potýkat, s jakým nezájmem až ignorancí, aniž by smělo užívat metod, které byly sice už před lety ne zcela legální, nicméně účelově tolerované, rodiči podporované a často nejen od pedagogů, ale i po zaměstnancích školy rodiči vyžadované.
Zejména "lepák, není-li ho nadužíváno, v pravou chvíli ubalený, vydá za padesát psychologů, pedagogů a jejich domluv".
Splnění takového požadavku jsem sám ve svých školnických letech skutečně řadě rodičů musel slíbit; zpravidla u toho bylo představování ratolestí, abych jako věděl, čí rodič žádá. Na žactvo to samo o sobě zapůsobilo tak, že jsem od té doby vlastně ani ten slib plnit nemusel. Jak učitelé ve třídách, nevím a nikdy jsem se na to neptal.
Vím jen, že se to časem přestalo nejen tolerovat, ale ostře se to sleduje. Mně to ve škole našich mlaďochů odmítli i jen slíbit, naštěstí to asi nebylo tak moc potřeba.

A teď, sponzoři linky bezpečí, do mě.

Napsal: 15 zář 2011, 15:28
od Andrea
Tak nějak vypadá výchova vohnoutů v Čechách.

Napsal: 15 zář 2011, 16:15
od Bernard
fero7 píše:
Bernard píše: Takže i ten tvůj obrázek má ty šipky celkem "dobře".
A tá šípka dole pod U=24V to smer do večnych lovišť?
Označovanie el. prúdov písmenom U, nie je nevedomosť, ale analfabetizmus.
Fero7, nevím, jestli koukáme na stejný obrázek. Já vidím u proudů jen I, a červené šipky patří napětím. Ta dole je od + k - zdroje.

O život snad nejde nikomu. Jedině ten Andrein by se mohl ocitnout v ohrožení, kdyby ten, komu je toto vlákno určeno, se jednou objevil u ní na fakultě. :wink:

Napsal: 15 zář 2011, 16:44
od Atlan
Bernard píše: O život snad nejde nikomu. Jedině ten Andrein by se mohl ocitnout v ohrožení, kdyby ten, komu je toto vlákno určeno, se jednou objevil u ní na fakultě. :wink:
Tam by sa zo svojimi NEvedomostami dlho neohrial.....

Napsal: 15 zář 2011, 19:12
od ZdenekHQ
Nechcete jít rovnou někdo na test za něj ? :evil:

Napsal: 15 zář 2011, 19:50
od markusczczmarkus
kdyz mi vypocitate tu frekvenci lc oscilatoru slibuju ze uz se tu nikdy neobevim 8O :lol:

Napsal: 15 zář 2011, 20:15
od kokun
Z toho je zřejmé, proč jsi tu přilezl :cry:

Napsal: 15 zář 2011, 22:37
od ZdenekHQ
markusczczmarkus píše:kdyz mi vypocitate tu frekvenci lc oscilatoru slibuju ze uz se tu nikdy neobevim 8O :lol:
Seš asi vážně blbej - pokud to neumíš spočítat podle toho, co jsem Ti napsal, dostaneš rovnou BAN. Na tohle tady nejsme zařízení. Máš čas do zítra.

Doufám, že Tě od té zkoušky vyhodí a půjdeš dělat to, co umíš. Doporučuju politiku, tam se ztratíš mezi podobnými.

Napsal: 15 zář 2011, 22:47
od pepe363
Nechci se tu vytahovat, ale čerstvě jsem maturoval na elektroučilišti, a ten test je naprosto primitivní...... to ani nevyžaduje skoro žádný odborný znalosti (až na páč vyjímek) jinak jinde je to jen matematika a Ohmův zákon.

Napsal: 18 zář 2011, 13:15
od ZdenekHQ
Tak vida, ani výhrůžka BANem nezabrala, aby zkusil něco spočítat sám...

Napsal: 18 zář 2011, 18:00
od Hill
Jo, zklamal mě, že se ani trochu nesnažil.

Pepe363: to je taky v pořádku, žes ten test udělal (i když máme výhrady k jednoznačnosti dvou otázek). Ten by totiž podle mne měl rozhodovat už o postupu z prvního do druhého ročníku a pak jen tyto základy rozvíjet a učit se je aplikovat v praxi. Dobrou polovinu otázek lze vyřešit pomocí znalostí z výuky fyziky na základní škole, tedy doufám, že se to ještě na základce vyučuje...

Jenže se mezi námi vyskytují ignoranti, kterým přesně sedí označení "středoškolák", protože školu navštěvují doslova jen ve středu. V ostatní dny mají předměty, které je nebaví...

Soudím, že možná už to skutečně fyzika na ZŠ neřeší na základě toho, že mladší syn šel po matuře na elektroprůmce na vysokou zcela nedotčen povědomostí o derivacích, integrálech a diferenciálních rovnicích, což mu pak dost výrazně ztížilo rozjezd, zatím, co my (tedy já a o 25 let později i náš starší syn) jsme z toho maturovali...