Stránka 4 z 25

Napsal: 04 led 2012, 10:33
od Maskot
Tento postup aplikovany na opravu napr. TV by vypadal asi tak, ze nejprve zavolam na CEZ ci jinam, aby vymenili VN trafo pro vesnici, neb ono nekdy take muze odejit.Dale bych vycistil odpadni potrubi v baraku, protoze nekdy se zcela jiste ucpe. No a prerovnani tasek na strese take neskodi, pri zatekani do baraku by to mohlo na tu TV kapat.Atd. atd. atd.Aplikovano na opravu hodinek, nejprve zkontrolovat a vymenit reminek, neb ten casto praska.Je to na nic tady rady nepomuzou. Pokud auto nestartuje, mel bys nejdrive najit proc a az pote muzes klidne nahodit i novy lak.

Napsal: 04 led 2012, 11:29
od rnbw
Vsak treba robit zbytocne veci, hlavne aby bola robota.

Napsal: 04 led 2012, 12:41
od BOBOBO
Jestli je to jako na feldě , tak je to pěkný vopruz a pak mi to netěsnilo ani s novým těsněním . A to jsem to rozdělat musel , protože se durch probrousil komutátor .

Napsal: 04 led 2012, 13:46
od tiktak1953
Neberte toto, ze vas chcem tym nas... Zakaznik doniesol vela krat 10.rocne hodiny s tym,ze mu iba meskaju 10 minut.Vedel som, ze treba nielen vycistit ale aj vsetko skontrolovat ,ci vymenit opotr.suc.a nie iba posunut kompas.Tiez, keby som bol iba vycistil,a nechal vydrate suc.boli by prisli ze im zase neidu presne.Raz som tu dal problem NDR kombajnu, kde sa kombajn pohol a po par metroch zastal.Zavolali zo vselikade technikov,vymenili male pomocne servo,..... a kombajn na druhy den to iste.Ked to im povedali ze je to zase zle aby prisli,tak povedali treba vysrobovat trubky,precistit a to pomoze.Nepomohlo,ja som na nemeckych strankach nasiel schemu systemu hydraulickeho pohonu kombajna E516 a opravili sme to sami.Ak bude neaka chyba na kombajne,mozeme vas co tu machrujete zavolat?Boli by ste po....!!!Tieto kombajny na tuto zavadu vyradovali.nevedia to mnohi opr.Maju aj vel.probl s velkym ventylatorom s vysokymi otackami na spodku kombajna ,aj to by som vas rad vydel ,ako by ste machrovali ked by ste aj vsetko vymenili a za par hodin lopatky polamale oska zohnuta,vsetko spat.Popytajte sa ludi co toto robia.napiste mi co povedali.Skuste sa prist pozriet co tu dokazeme urobit na dvore.Jasne, ze o tomto Golfe sa len ucim ,nic neviem lebo som ne......Ze som nevedel vybrat motorcek,nechcel som nieco otrhnut,neznamena ze som ....Stastny Novy rok,napiste kto pride, ked bude treba sa prejavit,ukazat schopnosti na spravnom mieste.Viac aj skoda tu ,o tomto probleme pisat.Ak je vam niektorym problem najst nieco z netu ,tak to nerobte,Dakujem tym ,co mi to nasli ,dali a ja som nemusel hodiny to hladat.Nie ja sa tym ucim ale aj mnohi dalsi,ked nechcete pomoct,nechat si to pre seba,tak potom pardon,verim ze som tymto nikoho neurazil,a tiez si neprajem na mna takto ....
Mozete tuto temu vymazat ako nepodarenu .Ked pozeram ,ako si ludia inde pomahaju,predbehuju kto skor pomoze atd. tak ....

Napsal: 08 led 2012, 00:43
od tiktak1953
Sudruhovia,ozubeny remen mal zopar zubov ztrhnutych a stal,ledva sme to zbadali,lebo druhy sa tocil ,tento pod krytom sme si nevsimli,bol vzdy v tieni.Ked ho zozenieme aj filter vymenim , a nastavim ako je v tom manualy ,ziadna veda!Z nadrzi som vytiahol hnedy kal ,bordel kto by chcel je k mani.
Este raz moc diky pavel71 za ....

Napsal: 08 led 2012, 01:48
od PeteBurns
Len také menšie varovanie, aby si sa netešil predčasne, tie zuby na rozvodovom remeni sa určite nestrhli bez príčiny, takže dosť pochybujem, že jeho výmena vyrieši problémy s motorom :wink:

Napsal: 08 led 2012, 11:56
od pavel71
už sem taky zažil řemem bez zubu pokud se to nepotká je to v podstatě dobré asi ten řemen měl hodně nalítáno a s výměnou se nikdo neobtěžoval
důrazně doporučuju to měnit komplet a ne jenom řemen ale i vodní pumpu jinak se může stát že to stará vodní pumpa neustojí a odejde :!: :!:
až dáš nový rozvody nejdřív ručně protočit motor a zjistit zda se to nikde nesekne-píst opřen o ventil,pak až teprv skusit točit startérem :!: :!:

Napsal: 08 led 2012, 13:15
od Atlan
ono sa nestretne len krivy ventil zle tesní...

Napsal: 09 led 2012, 09:28
od tiktak1953
Pani vdaka,teraz je to o niecom inom co pisete ako predtym.Ten remen bol uplne ako sito dieravy.

Napsal: 09 led 2012, 12:35
od EKKAR
A zase jsme u toho - kolik ten Golfík měl nalítáno v momentě, kdy ho mladej koupil, jaká mu byla věnovaná péče, jestli vůbec někdo kontroloval stav řemene v 90 000km a pak znovu po dalších 30 000 (případně v jiné výrobcem určené lhůtě), nebo jestli se na řemen všichni vys*ali a řekli si "vono to vydrží"...

Napsal: 10 led 2012, 15:28
od tiktak1953
Staci takto,pokial to islo nic sa s tym ne....!Akurat rozdelovac sa musel vymenit,inac uz zo spodku kar.je deravy,na new no many,Cav E...
Akt.Tepl. +4°C

Napsal: 20 led 2012, 08:56
od tiktak1953
Ozubeny remen za zanovny vymeneny,ostatne bolo pri kontr.dobre.Po prvom starte
to dymilo ako z tanku,potom uz bol dym dobry.Vdaka vam za pomoc ete raz.

Napsal: 20 led 2012, 17:41
od Hop377
To nemyslis vazne, remen si vymenil za ZANOVNY????? 8O

Napsal: 20 led 2012, 18:33
od Maskot
tiktak1953 píše:Ozubeny remen za zanovny vymeneny,ostatne bolo pri kontr.dobre.
To co je oznaceno jako kontr. dobre se nepochybne ozve zanedlouho.Skoda, ze ten motor nema nohy, zcela jiste by nekoho pekne nakopal.

Napsal: 20 led 2012, 18:38
od pavel71
zánovní řemen a původní vodní pumpa :roll: zdá se že s ním majitel zamýšlý již jen poslední cestu na vrakoviště :D