Tesla Condor
Moderátor: Moderátoři
Tak se vysktl další problém,nejede mi jeden modul na koncovém zesilovač.Sice hraje ale strašně potichu (moduly jsou zapojené v hlavní desce jen pro přívod napětí signál jsem pouštěl samostatně z externího zdroje do všech modulů postupně) a když pustím signál do druhého s páru tak ten mi kmitá prostě zvuk chrčí.Když jsem vytáhl ten modul co hraje potichu ostatní tři hrají dobře takže chyba je asi v tom co mám vytažený.
Vyměnil jsem už dvě MBA i všechny elity na tom modulu a problém je pořád stejný.Příkládám schéma ale na něm chybí ještě jeden odpor 22k který je zezadu a to z vstupní zem na + C 304 takto to je na všech modulech.V čem je problém? Děkuji za rady.
Vyměnil jsem už dvě MBA i všechny elity na tom modulu a problém je pořád stejný.Příkládám schéma ale na něm chybí ještě jeden odpor 22k který je zezadu a to z vstupní zem na + C 304 takto to je na všech modulech.V čem je problém? Děkuji za rady.
- Přílohy
-
- MBA.jpg
- (49.48 KiB) Staženo 226 x
Zdravím všechny zainteresované. To co jsem se tady dočetl mě zaujalo.Takže kondenzátory v koncových stupních nahradit z 200mikro Na 500? a místo těch 100mikro použít 1000mikro? tak jak se běžně používá u těchto IO? nebo ty 100mikro ponechat?Když mám konce do můstku tak jeden kanál jakoby prská a škvrčí,když můstek vypnu hraje normálně ovšem při vysoké hlasitosti škrčí taky .Jsou to kondy nebo IO?
A druhý problémek s otačkami motorku setrvačníku,pravidelně kolisají otáčky,mám podezření na motorek ale nejsem si jistaý jestli neni problem v legulátoru otáček.
A druhý problémek s otačkami motorku setrvačníku,pravidelně kolisají otáčky,mám podezření na motorek ale nejsem si jistaý jestli neni problem v legulátoru otáček.
tyto motorky Unitra nikdy nebyly nic extra . . .Vla píše:rozebrat motorek a řádně vyčistit komutátor a (kartáčky) Motorek dobře namazat
důkladně vyčistit komutátor a pod lupou si ho prohlédni, jestli není už někde prodřený . . .
jinak ještě bývaly problémy s kmitáním UL1901, pokud se dotkneš prstem
obalu brouka, nesmí dojít ke změně otáček(zakolísání)
(jinak jsem dával paralelně k motorku odpor asi 1k)
někdy to bývaly hrozné laborace . . . .