Stránka 4 z 7

Napsal: 06 říj 2013, 20:51
od ladislavmuzik
Já jen vím, že tenhle jistič vypadával už jako nový při zapínání svářečky KS250. To jsem vyřeši odporem zapojeným v sérii, který překlene stykač. Je možné že je ten jistič třeba zmetek?

Napsal: 10 říj 2013, 06:48
od somalecek
nemáte někdo rozkres z návodu z kterých dílů je poskládán odlehčovací venitl? Je v něm jehlička, kulička (nevím jakého průměru), a nevím jeslti tam nepatří i pružinka. Někdo do toho ventilu v minulosti vrtal a ventil nefunguje jak má.

Napsal: 10 říj 2013, 13:09
od Drakoush
AHoj, skús sa spýtať tu: http://www.kompresory-info.sk/product/k ... sk-75-172/
Repasujú kompresory. Ako vidieť, len samotný kompresor stojí cca. toľko, čo nový schneider rovnakých, alebo aspoň približných parametrov. Po generálke je to znova kompresor na dva životy.

Napsal: 11 říj 2013, 12:03
od ladislavmuzik
Je tam jen tyčka a kulička pružinku zastává tlak vzduchu. Ventil se nastavuje tím jak ho zašroubuješ dovnitř. Kulička má tak 3 až 4 mm jde jen o to, aby kolem ní mohl proudit vzduch a aby nepropadla dírou kterou má ucpat.

Napsal: 12 říj 2013, 18:21
od milan222
tento problém hravě vyřeší člověk za deset minut, když z hřebíků veme všechny prodlužovačky, hodí je ku kompresoru, a nechá napájení kompresoru projít třeba sto metry šnury. pak se kompresor rozebíhá bez vyrážení jističe.
mám cirkuli s 4kW motorem, a rozjezd trvá deset vteřin.
taky by neuškodilo změnit převodový poměr. dát menší řemenici na motor, když evidentně fouká až moc.

Napsal: 14 říj 2013, 09:23
od ladislavmuzik
Spojení motoru a kompresoru je hardi spojkou a hlavní problém je že ten motor neni rozběhovej.

Napsal: 14 říj 2013, 10:08
od palmalsport
Co to je "rozběhovej motor" ?

Napsal: 15 říj 2013, 17:00
od ladislavmuzik
Na štítku motoru je napsáno Y/D nebo jenom D nebo jenom Y.

Napsal: 15 říj 2013, 19:40
od palmalsport
No ono to s těma motorka je trošičku jinak. Ale rozhodující je údaj na výrobním štítku. :)

Napsal: 16 říj 2013, 09:29
od ladislavmuzik
Zkusim ho vyfotit.

Napsal: 18 lis 2013, 17:39
od ladislavmuzik
Tak po dlouhé době jsem se opět pustil do kompresoru a koupil jsem tohle http://aukro.cz/show_item.php?item=3699065934 tak jsem na to zvědav. Snad ten průtok bude stačit. :D

Napsal: 18 lis 2013, 20:56
od kbulda
No a budeš k tomu ještě dělat napáječ 24 V DC. Proč jsi nekoupil solenoid 230 V AC ? Měl by jsi jednodušší zapojení.

Napsal: 19 lis 2013, 08:16
od ladislavmuzik
Problém je sehnat ventil s tímhle průtokem. Podle toho průtoku uvedeného v datovým listu to taky žádná sláva nebude, ale musim to vyzkoušet. Protože větší ventil podle mě za tyhle peníze neseženu. Otvor má průměr 1 a 1/2 palce, ale potom se to vevnitř zužuje. A většinou pro sepnutí 24 V cívky stačí i 12 V a takový zdroj je dnes skoro všude. Já vidím problém spíše v připojení toho vzduchu. Jinak máš určitě pravdu že s 230 V cívkou by to bylo snažší.

Napsal: 20 lis 2013, 19:18
od ladislavmuzik
Ještě se zeptám jak je to teda s tím rozběhem u motorů, které mají na štítku napsáno 380 D (můj případ). A u motorů který mají 230/380 Y/D nebo jak je to tam přesně. Pomůže vám když ten motor nafotím?

Napsal: 20 lis 2013, 19:44
od Eleman
Motor 380 D je určen při zapojení do trojúhelníku pro běh na 3x380(400)V. Jsou-li jeho cívky vyvedeny na svorkovnici (6 svorek) je možný jho rozběh systémem Y/D.
Motor 380(400)Y/230D, lze připojit na 3x380(400)V zapojený pouze do hvězdy (Y) a není možný jeho rozběh systémem Y/D. Při zapojení do D ho lze provozovat pouze v síti 3x230V.
Dej sem fotku štítku a svorkovnice toho motoru.