Stránka 4 z 4

Napsal: 22 zář 2006, 23:06
od Raptor181
Tak fajn...aspon mas po starostiach.

Napsal: 09 led 2007, 02:26
od DjRix
Zdravím pánové,tak jsem s tou spotřebou moc nepokročil,auto žere stálke přes 9/100,většinou k 10/100 Kabel na diagnostiku sice mám,ale nemám nikoho ve svém okolí kdo by vlastnil notebook(nebo by ho mohl na chvíli půjčit) a natahovat si z druhého patra paneláku prodlužku a snášet počítač s monitorem do auta je blbost.

Pátral jsem kolem motoru a postupně prošel snad vše. Jako první jsem měnil termostat,auto se při jízdě nechtělo ohřát na víc jak 60°C,pak jsem měnil lambdasondu (bohužel za starou z vrakálu,takže je v bůhvíjakém stavu,navíc je z vw Golf 2,1,8i 66kW),ale ta chodí,při měření lítá napětí mezi 0,15 až 0,85V. Pak jsem zjistil že je mimo jiné přerušené čidlo teploty nasávaného vzduchu,to jsem taky vyměnil za druhé z vrakoviště. Pro jistotu jsem dal nové čidlo teploty chladící kapaliny.Kabely ke svíčkám nové,palivový filtr taky nový.


Provedl jsem "starý" start...Ale ať dělám co dělám,prostě se nedostanu se spotřebou pod 9L/100km !! Skoušel jsem už jezdit jak strejda max 90km/h,odjel jsem cca 450km a výsledek 9,01L/100km. Takže styl jízdy mi udělá max rozdíl 0,5-1L/100km a to už člověk jezdí jak hovado s cihlou na plynu.

Je mi jasný že mi řeknete ať s tím zajedu do servisu,ale já v mém okolí nemám moc kam zajet,navíc s autem denně jezdím a všude chcou auto nechat alespoň 2-3 dny....taky se bojím že mi to ještě víc dorýpou a bude to ještě horší....,mám takovou skušenost s předchozím autem. Prostě odborníků v tom pravém slova smyslu je jak šafránu. :?

Netušíte někdo na co se ještě zaměřit?? Vstřikování je to BMM bez čidla klepání. Už jsem vážně v koncích. :(

Napsal: 09 led 2007, 12:06
od Raptor181
Ma to katalizator? Vysoka spotreba sa ukaze aj ked je vykuchany kat. Vlastna skusenost.

Napsal: 10 led 2007, 01:17
od DjRix
Katr to má,ještě původní. Lauf jsem sundanej neměl,tak nevím jestli v tom balónu ještě nějaký pozůstatky katru jsou. Ale u 2jky golfa (v podstatě ten samej motor) jsem ho měl vykuchanej a na spotřebě se to neprojevilo,pak jsem nahradil ten prázdnej polštář trubkou bylo to opět bezezměny. Lambda je tu jen před katrem.

Už fakt nevím. Čert mi byl ten jednobod dlužen.

Napsal: 11 led 2007, 12:56
od Raptor181
Hod to na VAGa a uvidis chybu...

Napsal: 11 led 2007, 14:30
od DjRix
No jo,no. Asi mi fakt nezbude nic jinýho než navštívít nějaký servis. Jen se vážně obávám že to na VAG stejně nic neukáže. Tyhe jednotky (Motronic i předchozí Jetronic) detekují chybu až když něco upadne z motoru. :cry:

Napsal: 28 led 2007, 14:16
od Emajt
Zdravím, nemám moc zkušenosti s napojením øídící jednotky tak jsem se chtìl zeptat, jaký kabel je dobré použít pro felicii monotronic r.v.95.
Dík za odpovìï

Napsal: 29 led 2007, 12:18
od Raptor181
Teoreticky pri najvacsej uspore ti staci aj OPTO kabel.
Alebo MAX232 a SI9243 a slape to krasne.
To je varianta na COM port.

Na USB bud HEXCAN alebo OBD max232 a SI na USB, ale to moc neodporucam..