Stránka 4 z 5

Napsal: 16 pro 2015, 10:50
od Standa99
Ty společné BTSky jsem měl právě na mysli a pokud si všimneš (viz. můj předchozí odkaz), tak je často staví v holportu všichni tři současně.

Napsal: 16 pro 2015, 11:58
od cirus
Jo koukal jsem - moc hezký web!
No a co si myslíš o té reklamaci? Jak "beztrestně" vypovědět službu a přejít jinam?
Já už jsem se pokoušel to řešit s asistenty call centra o2 a oni mi tvrdí, že nákup routeru je samostatný obchodní případ a připojení LTE také samostatný. Když jsem ale tenkrát chtěl jen službu bez routeru - že si jiný koupím v Číně - tak to nepřipadalo v úvahu. Chtěl jsem také místo toho B890 jiný (USB, abych ho mohl s noťasem brát na cesty), tak to také nešlo. Jedině prý tak jak to bylo v nabídce. Teď najednou jsou to dva samostatné obchodní případy. Další asistent mi tvrdí, že neexistuje žádný způsob jak smlouvu vypovědět bez doplacení poplatků do konce závazku a ten router si můžu strčit někam. Že prý je to v všeobecných podmínkách i kdyby mi ta služba vůbec nefungovala tak se vypovědět nedá. Když jsem se ho ptal kde to v těch všeobecných podmínkách je napsáno, tak nevěděl. Nejhorší je, že není s kým jednat. Jedině to pořád dokola vyprávět do telefonu asistentům, nebo to psát těm jejich guru a tam jsou stejně nabiflovaní "roboti" jako ti hlasový asistenti.
Má někdo nějaký nápad jak toho co píšu v té reklamaci dosáhnout?

Napsal: 16 pro 2015, 13:03
od Standa99
S tímhle molochem to je běh na dlouhou trať, posílání stížností na ČTÚ atd., proto jsem se nechtěl ani vyjadřovat. Ale přeju ti, aby to dopadlo co nejlíp, protože je vidět, že s tou kvalitou bojuješ.
Musíš vycházet ze smlouvy a těch všeobecných podmínek. Těžko můžeš argumentovat nějakýma čárkama na modemu, to asi opravdu narazíš (rušení, špatné umístění, stavba s velkým útlumem, rozvod elektřiny atd.), protože nakonec se vždy připojí. Vezmou ti ho na reklamaci a napíšou vyjádření, že na zařízení se žádné (tebou uváděné) problémy neprojevily. Jenže už by to byla několikátá reklamace a pokud je můžeš doložit, tak tohle je v zákonech dobře popsáno a jen díky jejich četnosti by na ně šlo zatlačit. Bojím se, že dosáhneš akorát výměny za jiný, což může být z kaluže do ....

Napsal: 16 pro 2015, 18:35
od cirus
Zbytečně jsem na začátku roku spěchal, kdybych počkal, tak jsem ušetřil 3.600 Kč za koupení toho modem/routeru. To bolí! A původně slibovaná rychlost je také jen sci-fi.
Jaká nová technologie bude následovat pro připojení k internetu? Abych to zase neuspěchal. Wi-fi v zásuvkách 240V? Družice?

Napsal: 16 pro 2015, 19:56
od Standa99
Já jsem byl do včera asi 5 dní dost často na LTE a rozpojilo se to cca 7x, ale jak jsem psal, je to sekundární připojení, sdílené přes telefon.
Když jsem byl o prádzdninách na Šumavě (15km od Železné Rudy), tak jsem byl na LTE BTSce (vzdálené cca 200m) možná sám a lítalo to slušně. Vyždímal jsem z ní 40 Mbit/s, kde by u 800 MHz mělo být max. 75 Mbit/s. Když na to zavzpomínám, tak tam se to snad ani jednou nerozpojilo.

Napsal: 16 pro 2015, 20:07
od cirus
No a jak si to vysvětluješ, že ti to 7x vypadlo?
Špatný telefon?
Vypadlo přiojení k LTE? Nebo wifi?

Napsal: 16 pro 2015, 20:37
od Standa99
Vypadávalo LTE, používám USB sdílení, kde se to rovnou nabíjí a je to stabilnější než přes WiFi. Vždy vidím nahoře na displeji vedle "čárek+4G" vykřičník, ale už jsem to psal, stačí vypnout data (nebo zapnout mód letadlo) a po přepnutí zpět to zase jede.
Vypadávání by mohlo být tím, že jsem mezi 3 BTS, vzdálenýma cca 2,5 Km a mezi nima se to sem tam přepne. Detailně to nemám vysledované, ale dějě se to (díky té aplikaci G-NetTrack). Nebo na tu co jsem připojený, tak má plné sloty a vykopne mě. Nějak bude nastaven i DHCP server na té BTSce, ale předpokládám že ta adresa bude přidělena aspoň na 24 hod. (to jsem někde četl).
Ale když to srovnám s Háčkovou sítí (teprve od července chytám LTE), tak tam se to přepínalo mezi BTSkama taky a spojení nevypadávalo, tohle brzo člověk zapomene. Tam se spíš stávalo, že se to přeplo na Edge, což bylo hned poznat. Už jsme to probírali, proč se to nepřepne na Háčko a potom zpět, ale je vidět, že to asi jde napříč zařízeními. Možná je tam jeden modem pro G+E+H a tam není problém s přepnutím a druhý je pro LTE, který s tím prvním nespolupracuje.

Napsal: 17 pro 2015, 14:52
od Standa99
Dnes jsem na XDA narazil na tuhle appku, která je i na Play.
Ze srandy to někdy vyzkouším (pozdějc). Ten booster bych bral s rezervou, ale to udržování připojení může být zajímavé. Přesně tam zmiňuje odpojení zařízení (operátorem) po určité době nečinnosti atd. To spojení se snaží udžet a když ne, tak by ho měl pomocí funkce "reconnect" obnovit.

P.S. Já to spojení nikdy nečinné nemám, protože mi stále na NB běží ping v grafu, abych věděl, kde je problém.

Napsal: 17 pro 2015, 15:19
od cirus
Dík, docela by mne zajímalo jak to pracuje, že to udrží připojení?
Pro mne je to asi nanic, protože do do modem/routeru B890 ve kterém mám SIMkartu nenainstaluji ;-)
Zkusím to v tabletu. Přendám tu SIMku a vyzkouším. Ještě jsem to tak ani nezkoušel. Mám dva Samsung Galaxy Tab 3 7.0 T2110 (nemá 4G) a číňana MTK6582 - také nemá 4G - nezkoušel jsem.
Jaký graf ti běží na NB?

Napsal: 17 pro 2015, 16:59
od Standa99
Jen používám gadget.
Ten test na 3G bude vypovídající na čemkoliv.

Napsal: 17 pro 2015, 17:30
od cirus
Já používám DUmeter abych viděl graf toku dat.
Pak mám spuštěný Wi-fi Guard z toho se dá také cosi vyčíst.
Ten ping monitor nevím jak nastavit, protože nevím k čemu má sloužit. Jak z něho poznáš "kde je problém"?
Nastavil jsem jen češtinu a dál nevím co s tím udělat. Vidím že se tam dá v záložce 2 obnovit ze souboru. Pls pošli mi ten tvůj soubor na ukázku abych z toho pochopil k čemu to slouží.
Dík.
Edit: Už asi vím. Do těch pěti serverů si dám své IP routeru, druhého routeru, nějaké svoje připojené přístroje, nějaké url venku mimo domácí síť (třeba google) a pak vidím co je v provozu. Když to nepinkne, tak ta IP nefachá. Je to tak?

Napsal: 17 pro 2015, 18:08
od Standa99
To není nic světoborného, jenom ping, kde při rozpojení padne na nulu.

Napsal: 17 pro 2015, 18:12
od cirus
Já jsem to tvé "..abych věděl, kde je problém" pochopil tak, že mi to ukáže proč jsem měl výpadek LTE :)
To by byla super minaplikace!

Napsal: 17 pro 2015, 18:46
od Standa99
Napsal jsem to blbě, ne kde je problém, ale že je problém (i když dopředu vím kde).

Napsal: 20 pro 2015, 14:36
od Standa99
Dnes jsem narazil na tohle, čirou náhodou se ti to nehodí?