Stránka 4 z 5

Napsal: 01 dub 2021, 20:06
od kbulda
hafca píše: Jestli to potřebuje údaj o otáčení, co by to dělalo když by tam ty data nebyla.
Rezerva v kufru se ti taky netočí.

Napsal: 01 dub 2021, 20:12
od hafca
To asi ne, ale mám jen nouzové kolo a bez toho ventilku. :D

Napsal: 01 dub 2021, 20:44
od pepik9
Skrz trubku se asi signál neprotlačí.

Napsal: 01 dub 2021, 20:49
od hafca
Proč by ne? Když signál proleze přes gumovou pneumatiku, co má ještě ocelový kord, pak by mu plastová trubka neměla dělat žádný problém.

Napsal: 01 dub 2021, 20:50
od tomasjedno
Habesan píše:To by se tam někudy musel přivádět tlak vnější strany.
A jediné takové místo je skrz ventilek.
Jak tak koukám na ty čipy pro TPMS, tak ono to opravdu měří absolutní tlak. Což ale znamená, že to v horách trošku kecá (asi 0,1 bar/1 km n.v.).

Napsal: 02 dub 2021, 20:52
od pepik9
Myslel jsem kovovou. Nebo navrtat další tři díry pro ventilek do ráfku rezervy. :)

Napsal: 02 dub 2021, 21:01
od PotPalo
A ešte tam urobiť prevod z nápravy aby sa rezerva v kufri počas jazdy točila. :pako:

Napsal: 02 dub 2021, 21:11
od rnbw
Nechapem zmysel takehoto konania. Ked mam uz kupene 4 funkcne ventily s meranim tlaku, preco ich nedat normalne do kolies, ako maju byt?

Napsal: 03 dub 2021, 09:54
od termit256
To by jsi s tim narizenim EU nevyjebal, prece :D

Napsal: 03 dub 2021, 10:07
od hafca
Myslel jsem, že se řeší jak znovu použít ty s vybitou baterkou. Dát za vynález, který mi řekne, že mám měkké kolo 5-6 tisíc na celé auto je docela dost. A navíc, když ani neprozradí, které je to kolo.

Napsal: 03 dub 2021, 10:33
od DedVseved
Jestli máš přímé měření a nevidíš každý tlak zvlášť je chyba výrobce auta. Podíval bych se na to přes rtl_433 viz. můj obrázek.
Baterie se snad dá vyměnit. Když původní vydrží 5-6 let tak po výměně za originální Panasonic nebo Maxell vydrží opět. Čidla jsou většinou lepená a po nahřátí jdou rozlepit a zase slepit. Uvnitř kola není žádné agresivní prostředí.
Dnes už bývá u každého kola i přijímač takže se čidla nemusí ani párovat než když bývá jen jeden přijímač pro všechny TPMS čidla.

Napsal: 03 dub 2021, 10:35
od hafca
Jedna jediná kontrolka mi postižené kolo neukáže. Ukáže jen to, že některé je podhuštěné, ale které, to už je na mě. :D

Napsal: 03 dub 2021, 10:40
od DedVseved
To má přesně kolega u staršího Hyundaje. Vys.rali se na to a sdružili to do jedné kontrolky. Jak jsem psal podívej se schválně na to přes rtl_433.

Napsal: 03 dub 2021, 10:50
od hafca
A k čemu mi to bude? Když se to rozsvítí, tak zkontroluji a případně dofoukám všechna kola. Ty stejně kontroluji bez toho, že bych čekal na kontrolku.
Bez toho vynálezu se obešlo všech asi 15 různých značek aut se kterými jsem za celý život jezdil a nijak mi nechyběl. Proto bych se bez něj obešel i teď.

Napsal: 03 dub 2021, 10:58
od workhard
Přesně tak, kdo chce do auta kraviny, ať je tam má, ale jsem proti tomu, aby to bylo povinné.