Stránka 4 z 5

Napsal: 15 pro 2017, 09:48
od Olchor
Ještě k tomu Liptonu - teď jsem čet v nějakém D-testu, že existují 2 druhy, jeden bez aroma, druhý aromatizovaný čajem ( sic!) To čajové aroma se vyrábí zas jen extrakcí z čaje a slouží k zesílení chuti. To by nemuselo být nic proti ničemu.

Napsal: 15 pro 2017, 10:30
od konosuke
Soemtron píše:Ty vaše čaje neznám, ale právě si dávám kvalitní se slivovicí.
no jo, ale jaký směšovací poměr obou odlišných substancí ?

Napsal: 15 pro 2017, 12:06
od sinclair
Nic proti ničemu, ale o té kvalitní vodce by se dalo napsat hodně...
Kvalitní vodka je drahá i v Rusku a jako všude jinde. Takže i hodně Rusů pije cosi, co se třeba tady prodává pod názvem "Hanácká vodka" i jiný hnusy, upajcovaný trestěma ze zemákového či řepného lihu.
V lepším případě.
Akorát Rusové toho holt vypijou víc. Je tam větší kosa :D

Napsal: 15 pro 2017, 12:09
od konosuke
teplota je pojem relativní:
+18°C Obyvatelé Havaje si na noc berou dvě přikrývky
+10°C Obyvatelé helsinských činžáků vypínají topení
+5°C Rusové pěstují květinky
+2°C Italská auta nejdou nastartovat
0°C Destilovaná voda zamrzá
-1°C Dech se stává viditelným. Rusové jedí zmrzlinu a popíjejí studené pivo
-4°C Pes se ti snaží nacpat do postele
-10°C Francouzská auta přestávají startovat
-12°C Politici začínají mluvit o bezdomovcích
-15°C Americká auta nejdou nastartovat
-18°C Dech se stává slyšitelným
-22°C Bezdomovci si na sebe berou dvě krabice
-24°C Německá auta nejdou nastartovat
-29°C Pes se ti pokouší vlézt pod pyžamo
-30°C Už ani švédská auta nestartují
-38°C Rusové si zapínají vrchní knoflík u košile
-39°C Žádná, ani ruská auta nejdou nastartovat.
-45°C Ruská auta nestartují už ani na vodku
-50°C Auto se ti snaží nacpat do postele
-60°C Obyvatele Helsinek umrzli. Tuleni opouštějí Grónsko a stěhují se na jih
-70°C Zamrzlo peklo. Univerzita v Jekatěrinburgu organizuje přespolní běh na zahřátí
-72°C Advokáti si strkají ruce do vlastních kapes
-75°C Santa Claus opouští polární kruh
-90°C Alkohol zamrzl, Rusové jsou nasraní
-268°C Hélium zkapalnělo
-273,15°C Absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic. Rus, žužlaje zmrzlou vodku, připouští, že je pořádná kosa.

Napsal: 15 pro 2017, 15:30
od hafca
sinclair píše:Nic proti ničemu, ale o té kvalitní vodce by se dalo napsat hodně...
Kvalitní vodka je drahá i v Rusku a jako všude jinde. Takže i hodně Rusů pije cosi, co se třeba tady prodává pod názvem "Hanácká vodka" i jiný hnusy, upajcovaný trestěma ze zemákového či řepného lihu.
V lepším případě.
Akorát Rusové toho holt vypijou víc. Je tam větší kosa :D
Máš tip na nějakou "dobrou" a aby nebyla na leasing? Občas v akci koupím tu z obrázku a přijde mi dobrá.
Obrázek

Napsal: 15 pro 2017, 16:11
od Bernard
Hlavně že ti zodpoví na otázku života, vesmíru a vůbec. :wink:

Napsal: 15 pro 2017, 16:30
od starecd
Když uvážím, že vodka kolem 40% je průhledná, čím ji asi ředí a stabilizují? Každý zkušenější ví, že pod 50% jsou vše patoky.

Napsal: 15 pro 2017, 17:28
od Mysteri
konosuke píše:
Soemtron píše:Ty vaše čaje neznám, ale právě si dávám kvalitní se slivovicí.
no jo, ale jaký směšovací poměr obou odlišných substancí ?
Ja osobne preferujem pomer (čaj/slivovica) 0 : 100. Táto kombinácia je vynikajúca, dostatočne aromatická a nemusím míňať plyn ani elektrinu na ohrev vody... :lol:

Napsal: 16 pro 2017, 08:41
od konosuke
slivka tak max. 60% jinač je to palivo do rakety co paralyzuje hubu a vyrazí dech, jo a geroy vodka z Lidlu, hm, to je minerálka kterou si mohou občas cucnout i nezletilí, v malých dávkách že jo

Napsal: 16 pro 2017, 18:25
od Celeron
to konosuke: S tím výčtem teplot nesouhlasím. Francouzský dvoulitrovej dehet Xara Picasso jsem několikrát nastartoval po celonočních -20 až -22 st.C aniž bych dělal jakékoliv opatření, třeba baterka do tepla. Ale přiznám, že -26 už byl problém, blafnul ale muselo se mu chvíli startérem pomáhat protože dehet nějak nevěděl, na kterou stranu má běžet. :lol:

Napsal: 16 pro 2017, 18:39
od sinclair
Zajímavý je, že slivovica nad 60 už skoro dusí, ale poctivý pravý absint, co má v některých verzích i 74 voltů, je pitelný i samostatně /ale líp s tonikem/. Pod UVčkama to v klubu i hezky svítí :D
Řekl bych, že spíš než líh u silné slivovice dusí to koncentrované trnkové aroma.

Jo! :twisted: konosuku, tu tabulkovou charakteristiku jsem už dlouho hledal :D díky!!
Ale eště tam chybí jedna teplota, kdy se Eskymákovi v zatáčce zlomí psi :D

Napsal: 16 pro 2017, 18:50
od sinclair
Já Ti nevím Celerone. U toho dechtu asi nezáleží tak moc na značce, nebo na schopnosti baterky překonat všecky ztuhlý oleje v ložiskách a protočit motor, jako na kvalitě nafty. Psalo o tom už víc odborníků a tvrdí to i automechoši. Ti radí, pokud se čekají fakt velký mrazy, tak do poloplný nádrže čváchnout min. 5 litrů petroleje.
Jako já vím, že ne každej má na dvorku bečku petrolínu, ale myslím se ještě furt dá koupit a vím, že jeden můj známej ze Šumavy si tu bečku petroleje na zimu někde kupuje, prej to ve 200L nevychází o moc dráž, než nafta na pumpě.
Přestože komprese drží, tak ten celkově promrzlý motor /hlavně hlava/ může i se žhavením prostě tomu samovznícení bránit, kór když je v nádrži místo slušný nafty nějaká sračka.

Napsal: 16 pro 2017, 18:52
od rnbw
A ked je v tej sracke voda, tak zamrzne (napr. vo filtri) a do motora sa nic nedostane.

Napsal: 16 pro 2017, 18:55
od sinclair
Kdo si z vojny pamatujete líp než já, na co všecko a jaký směsi oficiálně směly jezdit "za bojových podmínek" vojenský PV3S?
Já tu specifikaci kdysi na vojně četl a nestačil jsem se divit. Nevím ale, jestli si to pamatuju přesně. Měli to řidiči PV3S u sebe a naštudovaný. U jiných naftových vozidel /výkonnějších/ o tom nevím, ale u té vejtřasky to bylo pikantní.
Když při startování nepomáhaly ani tři éterové patrony do vstřikovačů do sání /stejný měly myslím i OTčka/, dávalo se motoru PV3S zespoda tzv. "přečíst Rudé Právo" a to doslova :D Akorát bylo zapálený, ale to byl detail :D

Napsal: 16 pro 2017, 19:11
od EKKAR
Zespoda se zapálilo pár větví, nebo plechová vanička s hadrem nacucaným naftou - to Rudý Krávo se zapálený drželo jako věchet u sání, aby motor nabíral aspoň trochu vohřátej vzduch... "přečíst noviny" bylo skoro standartní způsob startu (i když se to nesmělo) všech ropáků při teplotách pod -15°C. Správně se to mělo dělat letlampou (samodujnou lampou) se speciálním nástavcem vsunutým do příslušný díry v bloku motoru, ale ty noviny byly operativnější...