Palivové čerpadlo Citroen ZX

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#46 Příspěvek od BOBOBO »

Jestli to je pěti letech provozu , tak je to po době životnosti auta . Co dodat . Spotřební kapitalizmus lid chtěl .

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#47 Příspěvek od Artaban001 »

Já musel u svýho Citráka kvůli výměně čerpadla ostřikovače dát auto na hever, sundat přední kolo a podběh, abych se k němu dostal. Původně jsem jej chcel jen opravit, ale když jsem zjistil, jak se k němu dostat, koupil jsem už raději nový. Vada byla v pístku, co zacpával vývod z nižším tlakem podle směru točení (přední, nebo zadní okno)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#48 Příspěvek od EKKAR »

Celkově v posledních 10-15 letech soudruzi konstruktéři aut vyvádějí takový cypoviny v umisťování některejch částí respektive ve znemožňování údržbovejch přístupů, že laik přímo žasne a odborník se diví. Žárovky přístupný skrz podběh má Smart, vulvokchár scénik, některý japonci i korejci a další, nutnost odmontovat celý světlo při výměně jedný žárovky se uvádí v běžným návodu už i k ovci II. generace. U dvojkový fábule (i rooma) jsou z mně neznámýho důvodu baterka vlevo a nádobka s absorbérem palivovejch výparů vpravo vysloveně nacpaný těsně za přední reflektory, takže žárovku v hlavním světle aby měnilo pětiletý děcko, bo dospělej tam ruku nedostane - ale za baterkou i nádobkou na to uhlí je skoro půl metru prázdnýho prostoru - PROČ KURWA NEJSOU TY VOLNÝ MÍSTA OBRÁCENĚ...???? O nádobách na stříkací kapalinu (a samozřejmě jejich čerpadýlkách) ani nemluvím - tu má někde v nárazníku utopenej každej kchár už snad 20 let ... kopal bych ty soudruhy konštruktéry do řiti zepředu a s rozběhem ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#49 Příspěvek od rnbw »

Myslim, ze 🤐 umiestnenie niektorych komponentov je prisposobene najvacsiemu motoru, ktory sa do daneho auta montuje.

Na firemnej Kia Ceed (1. generacia) som menil obe predne ziarovky - prava bez problemov, ale za lavou je airbox. Ten som musel odmontovat, aby som sa k ziarovke dostal. Za airboxom je ale kopa volneho miesta, asi prave na vacsi motor.

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#50 Příspěvek od passion »

EKKAR lenže vymontovať svetlo na Š O2 je otázkou vykrútenia len jednej plastovej skoro "krídlovej" matice a potom zatiahnuť za jeden kovový "háčik". Ide to úplne bez vercajchu a je to otázka pol minúty.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#51 Příspěvek od rnbw »

A ked namontujes to svetlo naspat, bude usadene presne rovnako? Nestavil by som sa, ze ho nebude potrebne nastavit.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#52 Příspěvek od BOBOBO »

Již v několika poaledních letech téměř seřízené světlomety nepotkávám . Zlatej duben , měsíc bezpečnosti .

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#53 Příspěvek od passion »

rnbw - áno, bude presne rovnako naspäť ako bolo.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“