Stránka 4 z 14

Napsal: 20 říj 2020, 19:57
od Kvicala_r
Chodí mi teď zásilky ze srpna. Žádné extrémní zdržení. Akorát všude napálili poštovny 1-4USD. Žádná se nikde extra dlouho netoulá...

Napsal: 22 říj 2020, 10:46
od Le_Ze
Dotaz.
Otevřel jsem spor, požádal o vracení peněz.
Napsal jsem jím, že jsem již 2X žádal prodávajícího o prodloužení ochranné lhuty, ale prodejce nekomunikuje.

V založkach otevřene spory mi to zmizlo a prodejce napsal toto.

Kód: Vybrat vše

Dear friends, please open the dispute. The platform will make a fair decision. After the dispute is established, the order amount will be returned.
To mám jako znovu otevřit spor?

Napsal: 24 říj 2020, 23:19
od PotPalo
Tiež mám dotaz. Ako zaplatím predávajúcemu na aliexpress pokiaľ mi už po spore vrátili peniaze, a následne mi prišla stratená zásielka? Chcel som cez PayPal, ale pri platbe 3,30€ chcel PayPal poplatky ďalších 3,30€. Nebola platba cez PayPal kedysi zadarmo, alebo iba za malé percento zo sumy? Nedá sa to nejako bez poplatkov? Fakt že +100% platby na poplatky mi príde už moc. (píšu že bez poplatku v EU, ale toto je zrejme mimo EU)

Napsal: 25 říj 2020, 08:22
od dred
PotPalo - kúp u predajcu nejakú drobnosť a napíš mu, nech ti v objednávke priráta k cene tú refundáciu. On bude šťastný a ty svedomie čisté.
Možno ti potom pri ďaľšej objednávke dá ešte aj "veľkú" zľavu, ako VIP kupujúcemu.
(riešil som tak tovar čo prišiel takmer po roku... za necelú dvacku.. teraz som u neho najlepší kupujúci ma svete :lol: :lol: :lol: len z jeho sortimentu nemám o nič záujem )

Napsal: 25 říj 2020, 09:51
od p32
Jo, přesně tak je to nejčistější. Koupíš si něco od něho, napíšeš mu hned k tomu, o co jde. On srovná cenu pro tento případ, ty zaplatíš a jste spokojeni oba.

Napsal: 25 říj 2020, 10:48
od Rellik
Zásilky z číny jsou už opět v pohodě... Obešli nějaké omezení a posílají zásilky od jinud... Mě například přijely zásilky z Nizozemska a poslední z Estonska... Poslední zásilka dojela dokonce na zásilkovnu... Trvalo to cca 10 dnů... Pokud to jde přeš českou poštu, tak většinou z té pošty to trvá stejnou dobu (většinou delší) jakou to jede z číny (z případně jiné země)...
Ta zásilkovna mi ohásila balíček, že je v německu a druhý den, že ho můžu vyzvednout...

Co se pak týká sporů, tak myslím, že ali je na tom líp než EBAY... Na ali totiž přijdou peníze prodávajícímu až po potvrzení, že to přijelo... Na ebay to dostane rovnou... Na ali už jsem řešil spor, že mi ani po 60 dnech ochranné lhůty zboží nepřišlo a peníze mi v pohodě vrátili... Nicméně zásilka přijela o dva dny po uzavření sporu a vrácení peněz...
Číňanovi jsem psal, že zásilka nakonec dorazila a jelikož mi vrátili peníze, tak, že to koupím znova, ale ať nic neposílá... Že mu tím v podstatě zaplatím co už mi přijelo. Na to napsal že OK... No za dva týdny po "novém" nákupu přijel nový balíček se stejným zbožím... Znova jsem to teda u neplatil...
Tím chci říct, že na ali se dá řešit případné vrácení peněz celkem v pohodě oproti ebay...

Napsal: 25 říj 2020, 11:05
od doktor365
Mně už 2x přivezla Ppl . Což je na jednu stranu na prd. Zavolá řidič že věže balíček nikdo doma .Ale zase byl dobrý ,jednou mi to nechal ve městě v obchodě ,po druhé mi to dovezl do práce na vrátnici :D .

Napsal: 25 říj 2020, 12:51
od PotPalo
@dred - počkať, ako on môže niečo prirátať k cene len pre mňa? Keď to mám v košíku, už je cena stanovená. Keď to ešte nemám v košíku, tak by sa cena menila pre všetkých.

Napsal: 25 říj 2020, 12:57
od p32
To je jednoduché, zeptej se přímo prodávajícího. :lol:
Viděl jsem na Ali nabídku s cenou, kde prodávající psal, ať si to ostatní neobjednávají, že je to extra jen pro jednoho kupujícího.

Napsal: 25 říj 2020, 13:45
od PotPalo
Tak to by mohol rovno urobiť nejakú položku napríklad za 10 centov, kde by nič neposielal, a každý kto by chcel zaplatiť by si ju kúpil v počte podľa požadovanej sumy.

Napsal: 25 říj 2020, 14:13
od p32
A proč ne? Prostě proto, že by vypadal jak blbec. Po dané době po zaplacení to stejně zmizí. Když bude mít zájem o komunikaci, tak se domluvíte. Pokud neodpoví, tak nemáš co dál řešit.

Já měl jeden případ, kdy sliboval dodání z Česka a do deseti dnů. Ochranná lhůta asi měsíc. Dodáno nebylo, v ochranné lhůtě jsem otevřel spor. Odpověděl, že mám počkat, že má loď a že do 101 dnů to přijde, což jsem zamítnul. Do sporu jsem napsal, že chci vrátit peníze, že nedodal zboží v termínu, není jasné, kde to zboží je a dané zboží se nedá vůbec vysledovat a že slibuje hory doly. Včera jsem to zkontroloval a peníze jsou zpět na účtu.

Napsal: 25 říj 2020, 14:32
od PotPalo
Vlastne správne. Doručenie do 90 dní alebo vrátenie peňazí. Takže pokiaľ to príde na 91.deň, mám aj tovar, aj peniaze. Pravidlá sú pravidlá. Kašlať na dobročinnosť.

Napsal: 25 říj 2020, 14:57
od dred
PotPalo píše:@dred - počkať, ako on môže niečo prirátať k cene len pre mňa? Keď to mám v košíku, už je cena stanovená. Keď to ešte nemám v košíku, tak by sa cena menila pre všetkých.
Ono to funguje asi takto - vložíš do košíku - dáš zaplatíť, ale nezadáš overovací kód na uhradenie z karty, čiže zrušíš platbu. Objednávka ti bude figurovať ako neuhradená... Predajca vtedy upraví cenu na zaplatenie "len pre teba" - ostatný to v ponuke nevidia. Potom objednávku zaplatíš - teda ak s ňou súhlasíš...

Napsal: 25 říj 2020, 19:54
od Kvicala_r
DREDe: jenže u nás se žádný ověřovací kod nedává. Při požadavku na platbu si to hned (pokud máš dostatek financí) z karty stáhne.
Je lepší mu naspat předem, že chceš něco koupit, co nemusí posílat a domluvit se jakou formou. Mně dal speciální kupon, co sem si koupil.

Pokud je ten prodejce fér, přímemný a zboží v pohodě, rád to udělám i když bych nemusel...

Napsal: 25 říj 2020, 20:19
od dred
Kvicala_r píše:DREDe: jenže u nás se žádný ověřovací kod nedává...
To je záležitosť banky, ako chráni tvoje peniaze :wink: