Stránka 4 z 7

Napsal: 21 lis 2020, 10:45
od EKKAR
Hubert_79 píše:Počkej, ty to tady schytáš. Hanět takový überwagen, kterým škodovka je. Zejména designové skvosty, jako třeba Pokojstr :lol:
Je zajímavý, jak se zrovna ty navážíš do koncernu a do typu, o kterým naprostý h0vn0 víš. Tohleto je nejtypičtější pražákovina - flusat na všecko, co nemám a neznám jenom proto, že někdo v hospodě přede mnou řek, že to je sračka a ještě to bezdůvodně cpát všude, kam se namane. Mně se taky nelíbí ty malý klínový okýnka uvnitř "A-sloupků" u Xsary 3,14časo, design kapoty a světel u první generace fifáka Multipla nebo třeba nalepená prdel v případě kufru u rendála thálie - a nadávám snad všude kam vlezu na tyhle auta? Dělá to snad někdo další? Ně, to jenom švéďák Hubertus si furt musí votevírat verbální exkrementátor na jednu značku potažmo typ na fóru, který je o naprosto něčem jiným ... Mimochodem - kdyby schade-werke stála za takový h0vn0 jak ty tady nám ostatním předkládáš, asi by se po roce ´89 tolik cizích fabrik nepralo o to ji shrábnout včetně už zavedenejch technologií a dalšího vývojovýho zázemí. Zavři už konečně tu svou hubu a nejlíp jdi s tím vysírat někam jinam.

Napsal: 21 lis 2020, 10:56
od Ondra2
Potrefeno

Napsal: 21 lis 2020, 11:08
od workhard
Cukrovary byly asi taky špičkové, když je tak ochotně skoupili Francouzi.

Napsal: 21 lis 2020, 11:10
od EKKAR
Ne, to není o tom, že Hubertus jiný negativní hodnocení než na "überwagen schade a pokojstr" nezná, ale o tom, že to cpe úplně všude. Kdokoliv z nás ostatních může mít podobně negativní pocity z jinejch značek a typů - a cpeme to snad všude kolem hlava nehlava jako švéďák? A mimochodem - za to jak vypadají škodovky dneska může výhradně a pouze "Oberkomando der konzern von Wolfsburg", nikdo jinej (pro škodovku od roku 1991) nemá právo konečnýho schvalování jak základní konstrukce, tak vnějšího designu VŠECH značek koncernu VW. Samotná značka může NAVRHOVAT změny a koncepční vývojový studie, schvalovací pravomoc včetně práva veta v kterýkoliv fázi vývoje i výroby má ale výhradně Vlkohrad. Takže za to čím jezdíme můžou Skopčáci - byť podporovaní místníma, ale samozřejmě že si od nich ani při mohutným pochlebování nenechají vzít samu rozhodovací funkci.
workhard píše:Cukrovary byly asi taky špičkové, když je tak ochotně skoupili Francouzi.
Budeš se divit, některý i byly, jenže tam sehrála roli jiná "komodita" - a tou byla kvóta na roční výrobu cukru, kterou ty cukrovary měly v rámci Evropy. Stačilo je skoupit, prokázat jejich vlastnictví - a už se čísílka v Bruseli stěhovaly na stranu Žabožroutska. O další osud těch výrobních kapacit se samozřejmě v Bruseli nikdo nestaral, to by bylo nepřípustný zasahování do soukromýho vlastnictví ...

Napsal: 21 lis 2020, 12:13
od Yarda1
EKKAR píše:... třeba nalepená prdel v případě kufru u rendála thálie..
Když už mluvíš o Thalii, doufám že sis předtím vyčistil zuby a umyl uši.
Když jsem se tehdy rozhodoval co si koupit, absolvoval jsem delší služební cestu jako spolujezdec ve fábii a rozhodl jsem se, že něco takového mi nesmí přejet práh garáže.
Pravda, už je to pár let a třeba se škodovce podařilo konečně udělat z toho auto.
Proti třem válcům nic nemám, první auto v rodině byl wartburg, ten je měl taky.

Napsal: 21 lis 2020, 12:16
od dvorak
Musím dodat, že proti Škodovkám samozřejmě nic nemám. Jen jsem chtěl říct, že jsme před 89 závistivě pokukovali po pro nás nedostupných značkách (Opel, Renault, Fiat) a nyní tu možnost koupě takového auta již máme, cenově vycházejí stejně nebo někdy i méně.

Napsal: 21 lis 2020, 13:17
od p32
Yarda1 píše:
EKKAR píše:... třeba nalepená prdel v případě kufru u rendála thálie..
Když už mluvíš o Thalii, doufám že sis předtím vyčistil zuby a umyl uši.
Když jsem se tehdy rozhodoval co si koupit, absolvoval jsem delší služební cestu jako spolujezdec ve fábii a rozhodl jsem se, že něco takového mi nesmí přejet práh garáže.
Ale máš to poletené. :wink:
On nemluvil o Thálii, to mu nebylo zapotřebí. On se o ní jen zmínil, protože přirovnával nedostatky u jiných aut a u Thálie to docela trefil. Měl jsem ji půjčenou jako náhradní vozidlo a můžu ti zase já napsat to, že bych si ji určitě nikdy nekoupil. To je jen za tvůj trapný výjev k Fábii, nic proti Thálii takové vůbec nemám a Fábii jsem nikdy neměl. Zrovna tak si rád dělám vtipy ze škodovkářů, hlavně když je to popíchne, ale proti škodovkám stejně nic nemám. No a zrovna ten "pokojstr" je jedno z docela vydařených aut, což někteří docela ještě dlouho nepochopí. Samozřejmě, kdybych dnes musel jezdit škodovkou, tak bych bral napřed Yetti, potom oktávku v dízlu a potom raději už nic a potom až nějakou Thálii, ale to neznamená, že proti ostatním autům něco mám.
Stále je to jen škatule pro pohodlnější přemístění z bodu A do bodu B a je věcí každého soudruha, jestli najede ročně 2 tisíc km nebo 50 tisíc km a čím.
A jo, trefil. :lol:

Napsal: 21 lis 2020, 17:19
od EKKAR
Yarda1 píše:
EKKAR píše:... třeba nalepená prdel v případě kufru u rendála thálie..
Když už mluvíš o Thalii, doufám že sis předtím vyčistil zuby a umyl uši.
...
Nepochopils. Mně se ten kufr thálie nelíbí ESTETICKY, je na to původní clio přilepenej úplně stejně blbě jako byl na prototypu favorita-sedan nebo jako na prvogenerační fábuli-sedan (asi i proto už se sedan v dalších generacích fábule neobjevuje) - ale nebudu přeci kvůli tomu to auto pořád někomu předhazovat? Kdo má thálii, ať si ji má, asi ví proč. Mně osobně třeba taky nevyhovuje jet jako spolujezdec VZADU ve fábuli, i když vepředu mám jak vlevo, tak vpravo místa dost. A zas - NIKOMU TO FURT NECPU. A pokud jsem si všimnul, nedělá to tady nikdo další. Proto taky doporučuju Hubertusovi, aby už s tím svým žvaněním skočil do zdi ...

Napsal: 21 lis 2020, 17:23
od konosuke
dvorak píše:Musím dodat, že proti Škodovkám samozřejmě nic nemám. Jen jsem chtěl říct, že jsme před 89 závistivě pokukovali po pro nás nedostupných značkách (Opel, Renault, Fiat) a nyní tu možnost koupě takového auta již máme, cenově vycházejí stejně nebo někdy i méně.
1. kupní síla
2. reálná mzda
3. krize z nadvýroby
závěr: neprodejné

Napsal: 21 lis 2020, 17:48
od Sandal
Buďte rádi, že si vozíte zadky tom, v čem si je vozíte. Dřív museli lidi v autech trpět. Nedávno jsem měl čest řídit Felicii r.v. 1959. Byl to zážitek na celej život. Ve svých 185cm výšky jsem nemoh ani nastoupit. Prd elí napřed to nešlo, protože už jsem pod volantem nepodstrčil nohy a když jsem se tam nějak nasoukal, měl jsem hlavu na stranu protože jsem dřel hlavou o střechu a neviděl jsem ven. Auto hezký ale pro malý lidi. Řeknu, že zlatej Renault 4 z 61 roku. Taky jsem řídil Garanta a to už bylo na mě fakt moc. Važme si pokroku v automobilizmu co se týká pohodlí.

Napsal: 21 lis 2020, 17:54
od konosuke
nesprávná úvaha. feldu 59 by si nikdo Tvý vejšky nekoupil

Napsal: 21 lis 2020, 19:15
od Sandal
Proto těchto aut bylo a je tak málo :lol:

Napsal: 21 lis 2020, 19:27
od Kvicala_r
Nemyslím, že by v té generaci bylo až tolik vysokých lidí.. Nota bene s takovou kupní silou si to auto koupit jako nové. T pravděpodobně bylo pro plánování důležitější, než přeprodej ojetin.
Tvarově se mi moc líbí. Mám oktávku v kombi, je to tuctovka někomu se nemusí líbit, ale ta praktičnost je pro mě až překvapivá. Rozhodně důležitější, než estetika. 1. genereace už pomalu dožívá - táhne jí na 30 let, ale spolehlivostí je na tom pořád poměrně dobře ve srovnání i s něčím novějším

Napsal: 21 lis 2020, 19:46
od Hubert_79
Jojo, stačí napsat Pokojstr a Třebovský vševěd hned vyletí jak čertík :lol:
Tak by mi onen vševěd mohl předložit, kde jsem onen vůz haněl :?: Čehož se asi nedočkám... Asi se do toho vejde půl bytu plus žena s rozměry ministryně Dostálové a tři haranti, ale to nic nemění na faktu, že to auto je prostě ošklivé. Což je věcí vkusu.
Jinak samozřejmě škodovky jsou přeceňovaný überwagen. Ne špatný, to vůbec; prostě průměr, co má u nás jakousi aureolu něčeho výjimečného. Což to nebylo, není a nebude.

Napsal: 21 lis 2020, 20:10
od Yarda1
Sandal píše:...Ve svých 185cm výšky jsem nemoh ani nastoupit...
Já jsem o tři centimetry vyšší, jednou jsem musel dost daleko odvézt malucha, tak jsem si musel nacvičit, jak se za volant nasoukat. Taky proto jsem odmítnul tehdejší provedení fabie, měl jsem problém se složit i do pravého předního sedadla. Přiznám se, že u thalie mne nejdřív zaujala cena, jednou jsem jel kolem jedné vystavené s nápisem "Již od 163 tis. Kč". Samozřejmě v tom byl zakopaný pes, ta cenovka platila jen s nějakým výýýýýýýýýhodným financováním (ale furt to bylo nejmíň o 50kKč levnější než u podobně vybavené fábie). Už 13 let s ní jezdím a nevím co špatného o ní napsat.
:D