Stránka 36 z 40

Napsal: 13 črc 2023, 19:42
od josef_novak
Fakt máš představu, že za ty prachy ti to budou vozit někam, kde si to přesměroval během dne a promrhají čas a naftu? Zkus si přepočíst, kolik máš na hodinu a za kolik času vyděláš 6-8 pětek. Určitě to není ani dvouciferné číslo v minutách.
Věřím, že časem ani rozvážet po jednotlivcích nebudou (možná ve městech), protože ty balíky nadrbou do nějakého boxu, které všude rostou jak houby po dešti a v nich se to bude vyzvedávat.

P.S. Tu https://www.ceskaposta.cz/documents/101 ... _cenik.zip je ceník České pošty z roku 2014, než začala Zásilkovna.
Balík do ruky do 2kg 103 Kč + 15 kč za velmi oblíbenou dobírku. Dnes po 10 letech jezdí GLS za 59 kč, což musí být ztrátové a ještě chcete, aby to doručovali od čerta k ďáblu.

Napsal: 13 črc 2023, 21:06
od EKKAR
Kdo kde psal co o přesměrování? Já jsem napsal o zásilce z í-šopy, kde se adresa doručení zadává při objednávce a před potvrzením se volí způsob doručení výběrem konkrétní společnosti, která zásilku doručí. Takže pokud bylo zvoleno doručení na adresu pomocí společnosti (náhodně vybranou PPL) a bylo zaplaceno poštovný, je tahle objednávka součástí kupní smlouvy a dopravce je povinnej ji dodržet - ne že si sám o svý vůli rozhodne adresáta neinformovat, zásilku nedoručovat a a uložit ji někde do Tramtárie na depo. Zaplaceno dostali podle smlouvy s odesílatelem, kterej od adresáta vyinkasoval platbu a asi mají ceny ošetřený navzájem smluvně, aby na tom nikdo neprodělával. Pokud takovou zásilku nedoručí a bez informování adresáta ji někde zahrabou, je to na přesdržku. Stejně tak pokud nabízejí možnost přesměrování zásilky - když ne do posledníhookamžiku, tak třeba do okamžiku započetí nějaký přepravní fáze, je to jejich boj, pokud si adresát ve shodě se zněním Přepravních podmínek zvolí doručení na druhej konec světa. Všichni víme, jak neskutečně předražený služby vnucuje světu Česká Pýčta, takže zrovna jejich ceníky bych si vůbec nebral jako nějaký etalony - proč?
No protože přeprava zásilek neživila jen šoféry a třídiče, ale i obrovskej další ouřednickej aparát, kterej si rozhodně nepřiděloval vejplatu 15 000 měsíčně a rozrůstal se jak rakovina skrz celej systém. Kdyby pýčta už před 10 lety vyházela na dlažbu všecky tlustý ouřednický prdele od generálního šiditele směrem dolů přes krajský expozitury až po vedoucí hlavních počt, ušetřila by desítky melounů oběživa a dneska mohla bejt životaschopná. Namísto toho je z ní akorát příklad toho nejhoršího řešení, na jaký kdy kdo přišel ...

Napsal: 13 črc 2023, 22:15
od josef_novak
Najmout před 10 lety tlučhubu tvého kalibru, tak jsou za vodou a všichni dnes vydělávají 3x tolik. Už jsi srovnatelný s generalisimusem po válce.

Napsal: 14 črc 2023, 07:51
od kejki
rnbw píše:Mozno tam stacilo zavolat, nech to dorucia do toho obchodu.
Nepodařilo se překonat tu plechovou hubu.

Napsal: 14 črc 2023, 07:55
od kejki
josef_novak píše:Fakt máš představu, že za ty prachy ti to budou vozit někam, kde si to přesměroval během dne a promrhají čas a naftu? Zkus si přepočíst, kolik máš na hodinu a za kolik času vyděláš 6-8 pětek. Určitě to není ani dvouciferné číslo v minutách.
.
Přesměrování proběhlo hned v pátek po zprávě, že budou doručovat v pondělí. U DPD nemáš telefon na řidiče.
U PPL funguje obojí - přesměrování i zpráva, hele nestíhám, dejte to do sousední vesnice, nebo městečka. Jezdí tu 4 roky stejnej, takže zná a funguje to super. U pošťáka funguje i: Je to Čína, nerozbije se to, hoďte to přes vrata.

IMHO maj dovolený a vůbec tenhle okruh nejezdili.

Napsal: 14 črc 2023, 08:25
od josef_novak
Tak se to asi nedělo podle podmínek:
Jak postupujete pokud není balíček doručen?
Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr nebo nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.

Napsal: 14 črc 2023, 10:22
od EKKAR
josef_novak píše:Tak se to asi nedělo podle podmínek:
Jak postupujete pokud není balíček doručen?
Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr nebo nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.
Ale když já napíšu, že nedoručení a uložení do 40km vzdálenýho depa bez informování adresáta je proti smluvním přepravním podmínkám, jsem podle tebe tlučhuba. Ty jseš přeci zmetek, aby pohledal ...

Napsal: 14 črc 2023, 10:48
od josef_novak
Tady už přichází na řadu tvrzení proti tvrzení. Navíc píšou o formuláři pro 3. pokus, ale to hold zvítězilo ego nad trpělivostí.
Měl by ses stát ombudsmanem DPD, to bys postavil po ČP do latě už druhou firmu za 10 let.

Napsal: 14 črc 2023, 13:53
od Hubert_79
Ten měl být nejméně ředitelem zeměkoule, to by stálo v lati všechno. Protože VON VÍ, VO ČEM TO VŠECHNO JE!

Napsal: 14 črc 2023, 15:30
od EKKAR
josef_novak píše:Tady už přichází na řadu tvrzení proti tvrzení. Navíc píšou o formuláři pro 3. pokus, ale to hold zvítězilo ego nad trpělivostí.
Měl by ses stát ombudsmanem DPD, to bys postavil po ČP do latě už druhou firmu za 10 let.
Uvědom si jednu zásadní věc - člověk, kterej si objedná nějakej předmět formou zásilky z í-šopy a je mu v pořádku doručenej si nebude stěžovat na to, že mu věc v pořádku dovezli domů a předali. Je spokojenej že má věc v užívání a nemá potřebu si fabulovat situace, že mu něco nedovezli, dovezli pozdě nebo dovezli bez jeho vědomí někam do prdele, kde si zásilku musel sám složitě vyhledávat a kam si pro danou věc musel nakonec jet sám v době, kdy moh a měl vykonávat úplně jiný činnosti. Počet těch spokojenejch (snad) převažuje nad počtem nespokojenejch, ale na rozdíl od těch mlčících by bylo záhodno se zabejvat těma křičícíma, protože jim vznikla minimálně nějaká časová újma, když už ne škoda finanční nebo společenská, způsobená tím nedoručením - protože odesílatel nic nezavinil, kdyby zásilku vůbec neodeslal, nemohlo by dojít k jejímu zašantročení. Pachatel je tím pádem jasnej jak choceňskej tunel ...

Napsal: 14 črc 2023, 15:59
od josef_novak
Takže když si něco objednám od tebe na dobírku a tobě se to vrátí zpátky, protože bych nepoužil ani formulář pro třetí pokus, tak to taky zasereš databázi půlstránkovými litaniemi?

Napsal: 14 črc 2023, 16:09
od EKKAR
Překrucovateli, stěžoval si v týhle kauze odesílatel na adresáta, že si zásilku nepřevzal a ona se mu tím pádem vrátila, nebo adresát na přepravce, že mu zásilku nedoručil a bez oznámení o čemkoliv ji zašantročil kamsi do zádele? Pokud vím, adresát využil možnosti daný přepravcem na přesměrování zásilky na jinou doručovací adresu - a pak se po zásilce slehla zem, kdyby se nezačal sám starat a shánět, ano, odešla by jako odmítnutá z5 k odesílateli - ALE K TOMU ODMÍTNUTÍ NEDOŠLO, ASPOŇ NE ZE STRANY ADRESÁTA! Nesnaž se ze mne udělat lháře nebo kecala o něčem, z čeho ty si přečteš první řádek a hned uděláš výsledkovou listinu jak z olympyjády! Jen házej bahnem, já za chvíli sáhnu po univerzálním tlumočníkovi M2, aby ti to pomoh pochopit ...

Napsal: 14 črc 2023, 16:19
od josef_novak
Místo klapek na rudých očích je potřeba mít rozhled a zamyslet se také nad tím, jak se to bude líbit tebou zmiňovaném í-šopu.
Navíc DPD group se snaží být zodpovědné:
Všichni žijeme na stejné planetě

V roce 2021 jsme na celém světě doručili 2,1 mld. balíků. Ale pokud jde o ochranu budoucích generací a naší milované planety, všichni sdílíme stejnou adresu. Všichni žijeme na stejné planetě. Proto jsme od roku 2013 snížili naše CO2 emise na balík o 22,6 % a v roce 2025 dosáhneme snížení o 30 %. Ve stejném roce již budou v 225 největších městech Evropy naše doručovací vozidla 100% nízkoemisní.

Jsme inspirováni a vedeni třemi pilíři našeho přístupu k udržitelnosti, těmi jsou ‘Lidé, planeta a komunity’. Geopost usiluje o to, aby vytvořila společenský a environmentální odkaz, na který budou naše děti hrdé.

Napsal: 15 črc 2023, 16:01
od kejki
josef_novak píše:Takže když si něco objednám od tebe na dobírku a tobě se to vrátí zpátky, protože bych nepoužil ani formulář pro třetí pokus, tak to taky zasereš databázi půlstránkovými litaniemi?
A proč bych to dělal? Na webu nic takového není. Firma má smlouvu s krámkem. Teď jsem se dostal k podrobnostem (dneska naběhly informace) - krámek zavírá v 16 a on tam pravidelně dojede kolem páté.
Na webu není možnost třetího pokusu o doručení, je to web dpdkuryr.cz a na záložce je nápis aplikace.
Myslím, že nemá cenu se v tom dál rýpat, kočky už mají granule ze Slovenska.

Napsal: 16 črc 2023, 09:47
od ransom
Tolik slov pro nic...
Prostě se občas stane, že ze stovek a tisíců poslaných a doručených zásilek se nějaká zašantročí. Je to pech, ale stane se to. Nevím proč si kvůli tomu kazit náladu několikadenním dohadováním.