Co je na tom neprofesionálního? Výrobce ten kabel do trafa zastrčil a od někoho jiného je to neprofesionální?
Řešit tu sršení ve vn trafu nebo z kabelu, které trvá... větší radost je, když televizi donesené do servisu nic není, ale u zákazníka do dvou dnů to začne znovu. V servisu pak zase nic. U zákazníka do týdne znovu.
V lepším případě nejsou vytrhané řádky, ale po zapnutí nenaladí žádný program - v servisu zase bez problému.... a tak by šlo pokračovat.
Až dojde na návštěvu a u zákazníka pronešené šasi, protože televize je v sektorce a za ní je ne vlhká, ale přímo mokrá zeď.
Například.
Ale to nic. Mně už delší dobu nepřipadá toto vlákno být ani amatérským.
Èo si myslíte èo je vadné?
Moderátor: Moderátoři
tam se měnily spíš SU161
umění vymámit ze zákazníka peníze za vykonanou práci je velké umění ale úplně jiného druhu
to chce spíš obchodního ducha a dobře napsané podmínky a předem s nima zákazníka seznámit. On se ale obyčejně seznámit nechce, nemá na to čas, nebaví ho to a tak to dopadne asi jako Pan Profesor s kupónovou privatizací: vymyšlené jsme to měli geniálně, kdo mohl tušit že pak přijdou investiční fondy? Nikdo to nemohl tušit!
umění vymámit ze zákazníka peníze za vykonanou práci je velké umění ale úplně jiného druhu
to chce spíš obchodního ducha a dobře napsané podmínky a předem s nima zákazníka seznámit. On se ale obyčejně seznámit nechce, nemá na to čas, nebaví ho to a tak to dopadne asi jako Pan Profesor s kupónovou privatizací: vymyšlené jsme to měli geniálně, kdo mohl tušit že pak přijdou investiční fondy? Nikdo to nemohl tušit!