Stránka 5 z 5

Napsal: 17 pro 2007, 22:49
od Hill
Co je na tom neprofesionálního? Výrobce ten kabel do trafa zastrčil a od někoho jiného je to neprofesionální?
Řešit tu sršení ve vn trafu nebo z kabelu, které trvá... větší radost je, když televizi donesené do servisu nic není, ale u zákazníka do dvou dnů to začne znovu. V servisu pak zase nic. U zákazníka do týdne znovu.
V lepším případě nejsou vytrhané řádky, ale po zapnutí nenaladí žádný program - v servisu zase bez problému.... a tak by šlo pokračovat.
Až dojde na návštěvu a u zákazníka pronešené šasi, protože televize je v sektorce a za ní je ne vlhká, ale přímo mokrá zeď.
Například.
Ale to nic. Mně už delší dobu nepřipadá toto vlákno být ani amatérským.

Napsal: 18 pro 2007, 08:31
od misumi
nemohu si odpustit trochu nostalgie:kolik jste kdo měnil VN traf u 416 nebo 110 nebo rubína tesla.Kolik účtujete za nález vadného VN trafa,když zákazník výměnu nechce z finenčních důvodů.Jak to děláte,když je TV z těchto důvodů zákazníkem nevyzvednuta a rok o ní nejevi zájem.

Napsal: 18 pro 2007, 19:07
od Crifodo
tam se měnily spíš SU161 :twisted:

umění vymámit ze zákazníka peníze za vykonanou práci je velké umění ale úplně jiného druhu :lol:

to chce spíš obchodního ducha a dobře napsané podmínky a předem s nima zákazníka seznámit. On se ale obyčejně seznámit nechce, nemá na to čas, nebaví ho to a tak to dopadne asi jako Pan Profesor s kupónovou privatizací: vymyšlené jsme to měli geniálně, kdo mohl tušit že pak přijdou investiční fondy? Nikdo to nemohl tušit! :P

Napsal: 19 pro 2007, 20:54
od Ivan 2222


Napsal: 11 led 2008, 19:28
od jano2
Ivan 2222 píše:Čo si myslíte čo je vadné? Jedná sa o OVP CTV 281.
Dne som robil TV zo zavadou,ktora sa prejavovala podobne ako na tomto obrazku.Bol povytiahnuty VN kabel z VN trafa.Po poriadnom zasunuti,TV beži normalne.