Stránka 5 z 5

Napsal: 25 kvě 2011, 10:24
od tomasjedno
hafca píše:...Bilux 64193, která je téměř o polovnu levnější a zcela jistě nesvítí stejně...
Vždycky, když čtu "až o ...%", tak prudce zpozorním, co je to za podfuk.
(v loteriích můžu vyhrát až stovky milionů, ale víc jak stovku jsem myslím nikdy nevyhrál).

Hledal jsem údaje o svítivosti (resp. přesněji světelném toku) SilverStar v katalogu Osram, ale nenašel. Jen informaci "Až o 50 % více světla na vozovce než standardní žárovky".

Takže jsem hledal dál, a třeba tenhle shop světelný tok uvádí:
Bilux (standard) 1650/1000 lm
SilverStar 1700/1075 lm.
Lehký rozdíl tam je, ale 50%?

Ovšem když se k tomu přidají výrobní tolerance, tak nejsvítivější SilverStar dá skoro o 50% víc světla, než nejnesvítivější Bilux standard. Ale taky nejsvítivější Bilux standard dá víc světla, než průměrná SilverStar :evil:

Napsal: 27 kvě 2011, 18:56
od Jirka
EKKAR píše:Úpravami, které popisuje Jirka se naruší homologované zapojení auta - to znamená, že autí neprojde STK a bude asi mít i problémy s PaChama při náhodné kontrole na silnici.
To je to opravdu takový problém? Podle mě policajti při náhodné kontrole nezjišťujou, jestli auto mělo mlhovky z fabriky. A jak je to na STK, to nevím. S STK jsem ješte neměl tu čest. Ale jak by to pak dělali maníci ze Škoda fóra, co tu úpravu popisujou a prováděj? Neříkej mi, že je před STK přehazujou zpět?

Napsal: 27 kvě 2011, 20:11
od EKKAR
Jenže když máš fabrický mlhovky, už na jejich místo nic dát nemůžeš. A když je nemáš z fabriky, namáš tam ani kabel - takže ho musíš stejně natahat. A krom toho - jak už jsem říkal, cpát Daylights dolů těsně nad silnici je kokotina hodná pomazanejch hlav z Vlkohradu...

Napsal: 28 kvě 2011, 11:48
od tomasjedno
Prostě se drží homologačních předpisů (>= 25 cm nad zemí), nic víc.

Co se týče náhrady originálních mlhovek - mlhovky nejsou předepsaná výbava, takže k jejich demontáži není třeba mít žádné povolení (neřeším záruční podmínky). Jejich nefunkčnost není závada ohrožující bezpečnost provozu.
A k následné montáži LED DRL žádné povolení taky není třeba (pokud jsou homologované).

Edit: jediné, co by z hlediska státních orgánů mohlo bránit demontáži mlhovek, by bylo, kdyby výrobce neměl příslušný model homologovaný taky bez mlhovek. V okamžiku, kdy jsou dodávány jako volitelná výbava, není co řešit.

Napsal: 28 kvě 2011, 11:57
od rnbw
Pokial viem, tak na STK ti musia fungovat hmlovky (a musia byt spravne nastavene), ak ich auto ma. Ak auto hmlovky nema, tak to nikoho nezaujima.

Napsal: 31 říj 2012, 21:40
od Jirka
Nevíte, jestli mají H7 žárovky Starline z Auto Kelly UV filtr ve skle baňky?

Dvě se mi tu flákají a nevím, jestli je mám "odjezdit" nebo rovnou vyhodit. Nerad bych měl zežloutlý plast na světlech.