Stránka 5 z 24

Napsal: 16 led 2013, 06:45
od tatramacek
Diks. Puchyrky to nikde nema. Po zime nekdy 3-4 mesic pujde osetrit. Co se pri tom osetrovani dutin musi udelat ? Tapec dolu atd ? Nevim jak se postupuje.. Jen tak informativne. Diky

Napsal: 16 led 2013, 09:31
od denis15
No, pokud budou dělat důkladně tak ucpávky prahů dolů-vystříkat prahy, podvozek je jasný a teoreticky tapecy v kufru+tapecy dveří, ale netuším, nakolik poctivě to budou dělat :wink: . Hlavní je navalit ten podvozek-zbytek by snad i vydržel.
Jinak podvozek si nechej udělat klidně hned po zimě ale pokud chceš ty dutiny, opravdu počkej na horko. V dubnu není tak teplo a vosk se nedostane tam kam má. V horku on totiž hezky vzlíná a zateče tam kam může :wink: .

Napsal: 17 led 2013, 20:37
od tatramacek
Nebude pak pri tech horkach vytikat ven a neza**re cele auto ? :/

Napsal: 17 led 2013, 21:01
od Atlan
nene bude, navyse ked bude nejaka vlhkost v prahoh a natrepe tam vosk tak tu vlhkost pekne zakonzervuje a bude pekne hnit

Napsal: 17 led 2013, 21:29
od tatramacek
Ach boze :-(

Napsal: 19 led 2013, 02:32
od tatramacek
Jake svice do auta koupit ? Maj vliv na spotrebu ? Diky ?

Napsal: 06 úno 2013, 15:52
od tatramacek
Prosim. Mam dotaz. Po vymene baterky coz je asi tri tydny. Mam problem s ovladanim oken. Jak je skupinovy prepinac u dveri ridice... Ovladani ridicova okna funguje. Ale ovladani ostatnim oken nefunguje od dveri ridice. Pritom je to tim jakoby tlacitkem ktere blokuje ostatni okna odblokovane.. Kdyz ovladam okna primo od dveri.. Jakoby od spolujezdcovych a primo v zadnich dverich tak okna funguji. Jen kdyz se zablokuji okna u ridice tak nejedou. Takze problem. Proc pri zapnutem zapalovani nejdou od dveri ridice ovladat ostatni okna ? Pojistky by mely byt ok. Dekuji Vam

Napsal: 06 úno 2013, 16:03
od rnbw
Treba okna "skalibrovat" - kazde okno stiahni a potom vytiahni hore - s tym, ze ked pride hore, tak spinac nepustaj, ale ho par sekund podrz.

Napsal: 06 úno 2013, 16:08
od tatramacek
Jako vlastnim vypinacem na vlastnich dverich ? Anebo vypinacem na dverich ridice

Napsal: 06 úno 2013, 16:15
od rnbw
Na kazdych dverach. Potom to pojde aj od vodica.

Napsal: 06 úno 2013, 16:43
od tatramacek
Mockrat dekuju ! Funguje to. Jeste poprosim... Jaky je rozdil mezi modem klimy AC a AC/ECO. Dekuju ;-)

Napsal: 06 úno 2013, 18:44
od tomasjedno
tatramacek píše:...rozdil mezi modem klimy AC a AC/ECO...
U mého auta AC/ECO znamená, že se kompresor zapíná dle potřeby a neběží furt.

Napsal: 07 úno 2013, 14:01
od denis15
Do Japonce Japonské svíčky, čili nějaké NGK dle doporučení výrobce. Dávali jsme je do Renaultu, Mitsu a já je mám i ve felině a spokojenost a navíc trvanlivost. Rozumný prodejce ti poradí.

Napsal: 07 úno 2013, 15:18
od EKKAR
tatramacek píše: Jaky je rozdil mezi modem klimy AC a AC/ECO. Dekuju ;-)
ECO znamená, že elektronika měří teplotu venku a vevnitř a od určitý vnější teploty se nesnaží chladit na nastavenou vnitřní teplotu, ale udržuje jen stálej rozdíl teploty mezi interiérem a exteriérem auta - například když si nastavím v autě teplotu 20°C a budu mít nastavenej režim AC, bude klima chladit na full i když bude venku třeba +50°C, tak se bude snažit dostat teplotu v autě na těch 20°C. Když ale aktivuju režim ECO, bude se o to samý snažit jen (například) do venkovní teploty 30°C a pokud bude venku tepleji, bude udržovat uvnitř auta teplotu jen o 5-8°C nižší než je venkovní = ušetří energii, kterou by spotřebovala na intenzivnější chlazení. Některý automobilky mají pod tímhle režimem i stav, kdy se kompresor odpojuje elmag. spojkou v okamžiku, kdy se prudce dupne na plyn = řidič dá najevo, že potřebuje plnej výkon motoru například pro řešení krizový situace, tak elektronika krátkodobě odepne kompresor klimy, aby nežral výkon potřebnej pro akceleraci.

Napsal: 07 úno 2013, 16:55
od tatramacek
Moooc dekuju za vysvetleni.. Teprve se s tim autem seznamujeme.. Je sice 5 let stare ale prvni vuz s klimou a ruznymi serepetickami v rodine. Okna sem vcera tatikovi mastavil. Funguji jiz spravne. Jen mne dojal navod k obsluze.. Treba k audiosystemu je venovano 100 stran. Cely navod ma pres 500 stranek. A cumel sem jak puk,kdyz v navodu vyrobce napise jak se meni vzduchovy filtr atd.. Dost zajimave.. Spoustu veci si tam clovek muze udelat sam. Jeste udelat brzdy -vlivem dlouheho stani rez docela zlikvidovala kotouce. Brzdovou kapalinu. Svice. Doplneni klimy.. A auti bude good. Jeste jednou vsem diky za pomoc. Co se tyce spotreby... S rozumnym stylem se drzi dlouhodoby prumer cca po 1000 km na 7.4 ltr ;-)