Stránka 5 z 7

Napsal: 04 říj 2017, 19:27
od danhard
gepard píše:Pokud ano, pak to vypadá, že tam dal někdo 1,5kΩ (značení hnědá/zelená/černá/hnědá/hnědá)
Ani to by lautr ničemu nevadilo, ale bučení krav dohání k šílenství :lol:

Napsal: 04 říj 2017, 20:02
od gepard
Ano. A stále bučí a bučí ... :lol:

Napsal: 04 říj 2017, 23:40
od lantros7
Ano,jedná se o odpor R1.
Nahradil sem jej 15k.
Celé zařízení funguje.
Díky.

Napsal: 05 říj 2017, 10:16
od gepard
OK. Tak paráda.

Napsal: 09 říj 2017, 21:45
od lantros7
Rád bych si ještě k ohradníku vyrobil voltmetr.
Mám schéma ale potřeboval bych,aby svítily LED ve sloupci..
Děkuji.

Napsal: 09 říj 2017, 23:16
od masar
Pin 9 spojit s pinem 3 (+)
:wink:

Napsal: 10 říj 2017, 06:07
od lantros7
Co se týká indukční cívky,lze použít i něco takového jako je 036905715F?
Díky.

Napsal: 10 říj 2017, 10:39
od breta1
Zdá se, že podle schema zapojení v autě v tom žádná elektronika není, mělo by to fungovat.
Klasické zapalovací cívce stačí k úplnému nasycení nejkratší doba asi 3ms (čtyřtaktní čtyřválcový motor). Tady může být ta doba až 4x delší, protože je na každém válci samostatně. Pak by se možná musel impulz z 555 prodloužit.

Napsal: 10 říj 2017, 11:46
od masar
Bude tam nějaká dioda v sekundáru:
Obrázek
Nebude jedno, jak se připojí primár.
:wink:

Napsal: 10 říj 2017, 12:12
od breta1
Dioda v sekundáru, to bych se moc divil....

Napsal: 10 říj 2017, 12:17
od masar
Lze ověřit měřením. :wink:

Napsal: 10 říj 2017, 12:32
od danhard

Napsal: 10 říj 2017, 13:22
od masar
Ten překlad dělala nějaká ZČU, jinak dobrý. :wink:

Napsal: 10 říj 2017, 13:33
od breta1
Tož to se omlouvám za tu diodu, to jsou mi novinky.......

Napsal: 10 říj 2017, 14:51
od Olchor
Docela mě překvapuje malá energie jiskry ze zapalovací cívky. Ohradníky mívají obvykle o řád vyšší.