Stránka 5 z 5

Napsal: 08 črc 2018, 17:41
od Tom_
Ted jsem zkusil druhy merak a mezi piny je 0,1 parazitni odpor a odpor na kostrach je 0,8 ohmu.

Napsal: 08 črc 2018, 17:53
od ZdenekHQ
Podobný měřáky většinou umí relativní měření, takže zkratuješ hroty, nastavíš nulu a pak už to ukazuje správný odpor. Ale na lepší přesnost než desetina ohmu se s tím asi nedostaneš.

Napsal: 08 črc 2018, 18:21
od Tom_
Dle tech namerenych hodnot, se da povazovat ze ta kostra je OK ne?

Napsal: 08 črc 2018, 21:33
od PeteBurns
Co si ty tatar? :twisted: Ved prepoj relatko, spinajuce motor, a hned uvidis, ci je OK alebo nie ;)

Napsal: 09 črc 2018, 18:44
od Tom_
Relatka jsem zkousel, ty jsou dobre. Motor od ABS jsem taky zkousel propojit piny 30 a 87 a melo by to ficet ale nejede to. Jakmile jsem propojil - z batterky se starou kostrou, tak pumpa najednou zacla pumpovat...

Jo mozna jsem tatar, ale zatim co to resilo "par mechaniku" tak ti jsou jeste vetsi tatari jak ja asi :D :D

Napsal: 09 črc 2018, 19:00
od fredis
Že by ten problém byla kostra?! :wink: :roll: :lol:

Napsal: 09 črc 2018, 19:04
od Tom_
Ta kostra to muze byt...ale jak jsem rikal, co se tyce mereni kostry na tom "novem" miste tak se hodnoty zdaji byt dobre,tudiz v tom problem neni...jedine ze ty to stare misto nebyla az takova normalni kostra :D :lol: Vim ze tady bude mit hodne lidi ze me prdel, jelikoz zadny elektrikar nejsem a ze se do toho seru , ale ja se rad priucim novym vecem :wink:

Napsal: 09 črc 2018, 20:24
od Artaban001
Když se zamyslíš, proč ten kostřící drát byl původně připojenej na ten šroub, který jsi zničil. Pod tím krytem motorku jsou asi uhlíky. Zápornej vývod z uhlíku je nabodovanej zevnitř zrovna na ten nešťastný šroubek. Jelikož je ten štít zašlej, bude ten šroub mít vzhledem k tomu plechu mizernou vodivost. Takže i kdybys ten motorek ukostřil svářecím káblem přímo na baterii, je to k ničemu. A přesvědčíš se o tom tak, že mezi ten šroubek a Tvou "upravenou kostru" dáš měřící hroty a měřák přepneš na voltmetr. Motorek zkusíš sepnout. Pokud naměříš napětí, máš to potvrzený. Teď máš na výběr - pokusit se rozebrat motorek a opravit ten šroub, což se může, či nemusí podařit, nebo vyměnit to čerpadlo. Nevím, kolik toho šroubu Ti zbylo po tom ulomení - abys na něj nějak tvrdě pájel mosazí, nebo nějak tak..

Napsal: 09 črc 2018, 20:53
od Tom_
Jj je to tim urvanym steftem. Jelikoz mi jeden dobry clovek poslal rozebranou ten kryt s tim steftem . Ted uz jsem si taky tim jisty..
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Jinak tady je videt zbytek toho steftu. Vymenit cerpadlo vidim jako posledni vec. Zkusim to nejak zachranit, kdyz se nepodari tak bud ta pajka (chladic pryc) nebo cely ABS pryc,coz bude v tom prostoru taky pekny oser...
Obrázek Obrázek

Napsal: 09 črc 2018, 21:24
od Artaban001
Kdyby se dal lehce vyjmout rotor, respektive komplet motorek , šlo by to opravit i výměnou toho šroubu. Zadní kryt nemá díry na rozpor uhlíků, proto musíš při sestavování prvně vložit rotor do zadního štítu mezi uhlíky a štít i s rotorem zasunout do statoru - označení výchozích poloh štítu a těla motoru při rozborce - včetně natočení držáku uhlíků je samozřejmost a nutnost. Taky budeš muset dávat pozor, aby Ti tělo motoru nenasálo samotný rotor (jsou tam magnety) a ten Ti tak nevyjel z uhlíků pryč. Mohl by přitom uhlíky poškodit. Tak či tak je to vopruz - asi bych šel na nějaký vrakoviště pro jiný kus - třeba i "jinak zničený"
Podobně jsem dopadl z elektrický čerpadlem servořízení. Nakonec jsem cca za 2000 sehnal jiný.

Napsal: 09 črc 2018, 21:36
od Tom_
No ja si tohle opravovat nebudu, preci jen tohle uz je spis pro lidi, kteri se timhle zivi. Ja druhou ABS pumpu mam, ale jevi se mi ze je nefunkcni, kdo vi, mozna jen nejaky necistoty, tak ci onak, za ty penize si ji necham, jelikoz vypada pekne co se tyce venkovniho stavu. Rozdelavat ji zatim nechci. Zkusim nejak prostrikat sprejem na kontakty...vzuchem jsem to uz propucoval.

Tady na fotkach lze videt novou ABS pumpu...Nejaky rady jak to procistit. Snazil jsem se vyzkouset zdali pumpa zacne pumpovat, pripojil jsem - z baterky na kostru a + z baterky na ten jeden velky pin , a nic , trosku to tam jiskrilo :D :lol:

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 09 črc 2018, 21:55
od fredis
Tak čím to tedy je?! :wink:

Napsal: 10 črc 2018, 08:43
od Tom_
Nejspis to vypada ze to bude ta urvana kostra

Napsal: 03 srp 2018, 19:30
od Tom_
Tak po prvnim nezdarilem nakupuju ABS pumpy, ktera nebyla funkcni (ale za tu cenu to vubec nevadi) relatka jsou pomerne draha a jsou OK, jsem dneska poridil druhou ABS pumpu a muzu rict, ze po zapojeni je jiz vse OK.
Uvidime jakmile ji vymenim za tu nefunkcni, zdali se nevyskytne jeste nekde problem, ale ted uz to po nastartovani nesviti :D :D

Tady nejaky fotky "nove" pumpy, kterou jsem poradne ocistil, odhnojil, kontakty vycistene. Tak snad neco vydrzi :D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Dekuju vsem za Vase rady a nazory. Hodne mi to dalo. Diky vam zase vim o elektrice o kus vice (basnik ze mně :D :D)