deaktivace systemu start-stop

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#61 Příspěvek od passion »

sis2 píše:ALE - napětí po tomto zásahu je trvale 13,5V ať se motor točí hodně nebo málo, ať je v záběru anebo se plachtí, či brzdí motorem, pořád jen 13,5V! Žádných 14 nebo dokonce 14,5 V apod. jak někdo uváděl. to teda ani náhodou.
Na našom VW G6 so StartStop po odpojení mínus kábliku z batérie, to nabíja ako bez rekuperácie. Manažment batérie ostáva funkčný nejak tak z polovice. Výsledné nabíjacie napätie je ale závislé od okolitej teploty. V zime v mrazoch to nabíja bežne až po 14,6V a v lete v horúčavách sa napätie zastaví na hodnote cca 14,2V.
Rovnaké napätie na batérii tiež závislé od vonkajšej teploty mi dosahuje aj dvojková predface oktávka, ktorá SS ani rekuperačné nabíjanie nemá vôbec.

Uživatelský avatar
eleferner
Příspěvky: 422
Registrován: 04 čer 2016, 02:00
Bydliště: Brno

#62 Příspěvek od eleferner »

Jak uz zminil Zaky, stisk tlacitka jde simulovat elektronicky, ale u novejsich aut to neni tak jednoduche. Nicmene na Aliku/Ebay/atd. se daji za par stovek koupit kabliky, ktere to resi - jen je zapojite mezi tlacitko a zbytek auta. Hledejte "start stop eliminator" nebo "disable cable" apod.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“