![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zabezpečení vlakových tratí
Moderátor: Moderátoři
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Osobní vlak nejel do Říčan (jel by jinudy, ne přes Český Brod), nýbrž nejspíš do Poříčan. Srazil se s nákladním vlakem pošty (pošty jsou vagóny, lokomotivy a četa jsou ČD Cargo). Takže buď projetá návěst "stůj" (což by ale na takto zabezpečené trati mělo znamenat dálkové zastavení vlaku) nebo bude chyba na straně SŽ.Drápal, Drážní inspekce píše:Osobní vlak jel z Masarykova nádraží do Říčan a nákladní vlak stál před návěstidlem
No, snad tam nikdo mrtvý nebude.
Jede tam ministr. Ten by měl místo toho jet na ministerstvo a vyklidit si stůl. Stejně jako ředitelé ČD a SŽ.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Než Termit začne zase něco řešit, tak bych mu doporučil počkat na zprávu DIČR.
Ono by to zrovna v tomto případě mohlo být způsobeno třeba tím, že měl strojvedoucí nějaké zdravotní problémy.
Termite, buď rád, že jen vedeš svoji firmu, a máš tam lidi, kteří ti kryjí záda.
Kdyby to bylo jen na tobě, tak bys už dnes byl asi mrtvý z toho, jak furt ukazuješ na druhé a máš hned ve všem jasno.
Tvoji zaměstnanci nejspíš stojí za tím, že tvoje firma funguje (skoro bych řekl, že natruc tobě a tvému snažení).
Ach jo...
Ono by to zrovna v tomto případě mohlo být způsobeno třeba tím, že měl strojvedoucí nějaké zdravotní problémy.
Termite, buď rád, že jen vedeš svoji firmu, a máš tam lidi, kteří ti kryjí záda.
Kdyby to bylo jen na tobě, tak bys už dnes byl asi mrtvý z toho, jak furt ukazuješ na druhé a máš hned ve všem jasno.
Tvoji zaměstnanci nejspíš stojí za tím, že tvoje firma funguje (skoro bych řekl, že natruc tobě a tvému snažení).
Ach jo...
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Doslova a do písmene - následky propouštění a šetření na kapacitě zaměstnanců, kdy jako fíru dneska zaměstnají i řezníka, pokud dokáže udělat zkoušky a místo výpravčích na každý mezi nechají dopravu na území celýho kraje řídit několik absolutně přetíženejch dispečerů ...Hydrawerk píše:https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vlak ... domaci_klf
Co se to děje poslední dobou jako?? To všichni u ČD / SŽDC / nevímkoho dělají přesčasy a jsou nevyspalí?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jo, to v kazdem pripade.Michal22 píše:Než Termit začne zase něco řešit, tak bych mu doporučil počkat na zprávu DIČR..
Ja jen reagoval na to, ze tu nekdo chtel hned odvolavat vedeni, stejne jako u pruseru ktere v nedavne dobe zavinili radovi zamestnanci flakanim svych povinnosti. Pokud u mne ve firme maji zamestnanci praci vpici a nepomuze domluva, nastoupi sankce. A ty pomuzou vzdy.
Pokud jsi ředitel státního podniku, máš zodpovědnost za to, jak funguje. Tedy i za to, že v něm máš neschopné zaměstnance, jak tvrdíš. Takže vyhazov je plně na místě...
Ty jako soukromník kdyžtak za svou neschopnost udělat si ve firmě pořádek zaplatíš krachem, odvolat tě nikdo nemůže.
Sankce vždy nepomůžou, pokud si nemáš z čeho zaměstnance vybírat. Buzerace za každou pitomost naopak už příčinou nehody byla.
Ty jako soukromník kdyžtak za svou neschopnost udělat si ve firmě pořádek zaplatíš krachem, odvolat tě nikdo nemůže.
Sankce vždy nepomůžou, pokud si nemáš z čeho zaměstnance vybírat. Buzerace za každou pitomost naopak už příčinou nehody byla.
A jak mělo reagovat? Nejely tam vlak proti sobě, Fíra s EŠUSem najel do stojícího nákladního vlaku jedoucího stejným směrem. ETCS na trati sice je, ale hnací vozidlo jím vybaveno nebylo. Pokud by měl zapnuté AVV, vozidlo by samočinně zastavilo před posledním oddílovým návěstidlem na stůj.xsc píše:Tohle těžko půjde jen za fírou, pokud ZZ nereagovalo.
Tady bude vina nebo kolaps fíry neoddiskovatelný, měl k dispozici hned několik možností jak srážce zabránit, nevyužil ani jednu:
- Trať měla AVV, hnací vozidlo také. Proč nebylo zapnuté věděl jen fíra.
- Trať je vybavena přenosem návěsti na LVZ v kabině hnacího vozidla, hnací vozidlo jím bylo vybavené. Pokud měl AVV vypnuté, a nereagoval ani na indikované stůj na návěstním opakovači v kabině, musel začít mačkat "živáka", jinak by mu prásknul ventil od brzdy.
- I kdyby oboje výše uvedené podle scénáře amerického filmu selhalo, musel vidět na předposledním návěstidle výstrahu a na posledním stůj a reagovat - nereagoval a jen mačkal živáka...
Jen doplním, že trať má i ETCS, ale vozidlo nikoliv.
Co v kabině strojvedoucí skutečně dělal a v jakém rozpoložení byl, se už bohužel nedozvíme. Osobně typuji, že to byl podobný "materiál" jako ten, co se před lety na Masně zastavil až o trafiku na perónu. Z nějakého důvodu měl AVV vypnuté, a mačkal živáka v domnění, že ví co dělá.