Nejde prodat auto za polovinu -proč?
Moderátor: Moderátoři
To jsou všechno jen takové žabomyší přestřelky když není o čem kecat. U auta jsou důležité především dva aspekty. Jak moc se sere a jaký má náhon. Dobrým kompromisem mezi vším byly Š100 -120. Byly to opravdové auta a hned se jen tak něčeho nezalekly. V dnešní době je ideální mít auta dvě. Předohrab na nákupy a třeba i delší cesty a čtyřkolu na zimu, kamkoli, když je potřeba trošku odbočit ze silnice a jako záchranné auto, když se předohrab někde zahrabe.
Nechápu, proč se v dnešní době, když je potřeba limitovat počet provozovaných automobilů koncepce vozů typu "stodvacítek" úplně opustila. Netvrdím, že by si ji koupil každý, ale spousta lidí určitě ano a řada z nich by pak zjistila, že těch aut vlastně nepotřebují tolik.
Auto s trvalým zadním náhonem a volitelně zapojitelným předkem by byl naprostý ideál.
Nechápu, proč se v dnešní době, když je potřeba limitovat počet provozovaných automobilů koncepce vozů typu "stodvacítek" úplně opustila. Netvrdím, že by si ji koupil každý, ale spousta lidí určitě ano a řada z nich by pak zjistila, že těch aut vlastně nepotřebují tolik.
Auto s trvalým zadním náhonem a volitelně zapojitelným předkem by byl naprostý ideál.
Vážně? Ani náhon? No já nevím, ale aspoň na jedno kolo, jak to měly staré moskviče by se asi hodil
Samozřejmě třeba ve městě to není tak znát. Kdo jezdí jen na nákupy do super hyper opravdu nemusí ani přemýšlet nad nějakým pohonem. Ale stačí když trošku nasněží, nebo naprší a trošku přimrzne, a to je pak nadávek na silničáře, kteří jako první neposypali nebo neodhrnuli právě tu jeho cestu!
Pokud máš 4x4, je ti to úplně jedno Ale na to právě stačila i ta stodváca. Jel jsem s ní sněhem, že jsem ho uhlazoval celou plochou podvozku a jela furt. Skus to udělat s předohrabem
Samozřejmě třeba ve městě to není tak znát. Kdo jezdí jen na nákupy do super hyper opravdu nemusí ani přemýšlet nad nějakým pohonem. Ale stačí když trošku nasněží, nebo naprší a trošku přimrzne, a to je pak nadávek na silničáře, kteří jako první neposypali nebo neodhrnuli právě tu jeho cestu!
Pokud máš 4x4, je ti to úplně jedno Ale na to právě stačila i ta stodváca. Jel jsem s ní sněhem, že jsem ho uhlazoval celou plochou podvozku a jela furt. Skus to udělat s předohrabem
Asi tak nějak. Jsou místa kde se 4x4 hodí ale jinak je to akorát pro nasr..ání. U některejch aut co nemaj stálou čtyřkolku, tak se přípíná zadek tak blbě(pozdě a přerušovaně), až když si zahrabeš předek. Nehledím na to, že málokdo mění olej v haldex spojkách včas a jestli ho vůbec mění a opravy jdou pak do desetitisíců.rnbw píše:Vacsina ludi zadny nahon ani 4x4 nikdy nepotrebuje.
To ježdění ve sněhu s předohrabem je tak trochu o šikovnosti řidiče a nesmí se bát a bleskově reagovat. Dneska hodně pomahá ESP, EDS a ASR. U předohrabu je EDS a ASR velmi užitečné.
Ano, v tom máš pravdu. Zapoměl jsi ale na to, že každý řidič s předohrabem se jednou v takové situaci spálí a potom pochopí, že mu stačí vycouvat. A taky to, že do takové situace už nepoleze i když někteří jsou nepoučitelní.Kremik píše:Jel jsem s ní sněhem, že jsem ho uhlazoval celou plochou podvozku a jela furt. Skus to udělat s předohrabem
No, ale kdybych to bral podle sebe, tak nepojedu do hor, kde je plno sněhu, tak se žádným autem pokud to není čtyřkolka. Jinak za posledních patnáct let jsem tady u nás neměl jediný problém s předohrabem. To u nás myslím A=Olmík, B=Ostrava či Makov nebo Brno. A to teď ani nejezdím po dálnici, protože se mi nevyplatí.
Živelná celosvětová sněhová katastrofa se objeví vždycky koncem listopadu v podobě 10 cm na Vysočině pro tiráky s letními pneumatikami a v podobě 2 cm v Praze. Po třech dnech je sucho a v lednu se všichni modlí, aby v únoru byl nějaký sníh aspoň na horách pro děcka.
Živelná celosvětová sněhová katastrofa se objeví vždycky koncem listopadu v podobě 10 cm na Vysočině pro tiráky s letními pneumatikami a v podobě 2 cm v Praze. Po třech dnech je sucho a v lednu se všichni modlí, aby v únoru byl nějaký sníh aspoň na horách pro děcka.
OK, ale tohle bylo někde na kraji Ostravy. Normálně jedu po vyhrnuté, najednou křižovatka a tam kam jsem jel já byl konec. No, volbu jsem měl, mohl jsem to objet přes půl Ostravy. Tohle ovšem bylo mnohem rychlejší a taky dobrodružnější.
No a do hor přece spousta lidí jezdí. Je to prostě tak jak píšu.
No a do hor přece spousta lidí jezdí. Je to prostě tak jak píšu.
https://www.tipcars.com/mitsubishi-asx/ ... 43315.html
Když to dal na TipCars, tak tam měl cenu 217kkč. Hned mu volali z AAA že cenu by podle parametrů v inzerci akceptovali a aby s tím dojel do Kladna do AAA. Jenže tam mu nabídli jen 160kkč. Jel tam zbytečně, protože to odmítl a teď to má inzerovaný za 165kkč. Z toho nechce ustoupit. Teď mu někdo poradil aby to dal do komise (já nevím co to představuje) a chce jet do AAA do Prahy a tam to nechat v komisi. Že prý to do 14ti dnů bude prodaný. Tak nevím.
Když to dal na TipCars, tak tam měl cenu 217kkč. Hned mu volali z AAA že cenu by podle parametrů v inzerci akceptovali a aby s tím dojel do Kladna do AAA. Jenže tam mu nabídli jen 160kkč. Jel tam zbytečně, protože to odmítl a teď to má inzerovaný za 165kkč. Z toho nechce ustoupit. Teď mu někdo poradil aby to dal do komise (já nevím co to představuje) a chce jet do AAA do Prahy a tam to nechat v komisi. Že prý to do 14ti dnů bude prodaný. Tak nevím.
Ano, komise je jen zprostředkování. Bude to tam stát rok a nic kromě poklesu ceny se nebude dít. Autobazar si své vezme i když se to neprodá, protože to bude zašité ve smlouvě. Normálně autobazar pokud podle staří a celkového stavu nemá z toho auta zaručeně aspoň 30 až 50 tisíc Kč pro sebe, tak se s nikým nebaví.
komis je přibližně totéž co zastavárna
(viz instruktážní TV pořad Mistři zastavárny v Las Vegas )
(viz instruktážní TV pořad Mistři zastavárny v Las Vegas )
Naposledy upravil(a) konosuke dne 22 lis 2020, 12:24, celkem upraveno 1 x.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)