Stránka 5 z 7

Napsal: 21 lis 2020, 20:13
od Hubert_79
Maluchem jsem taky párkrát jel. No utrpení (mám 187 cm); hlavně to startování páčkou mezi sedadly. Jak tím ti pšonci mohli jezdit s celou famílií do Jugoslávie k moři :lol:

Napsal: 21 lis 2020, 21:17
od Kvicala_r
Když nebylo čím jiným. Známá tak kdysi s manželem (budiž mu země lehká) jela na Plitvice na Panelce 250. Prý v Jugošce jen vyměnil svíčku, dotankoval (snad i lepší benzín) a dojeli v pohodě. Já bych nejel ani na svojí 350 kývačce i když sem na ní ve svých 17 najezdil celkem dost.

Napsal: 22 lis 2020, 00:00
od Kremik
To jsou všechno jen takové žabomyší přestřelky když není o čem kecat. U auta jsou důležité především dva aspekty. Jak moc se sere a jaký má náhon. Dobrým kompromisem mezi vším byly Š100 -120. Byly to opravdové auta a hned se jen tak něčeho nezalekly. V dnešní době je ideální mít auta dvě. Předohrab na nákupy a třeba i delší cesty a čtyřkolu na zimu, kamkoli, když je potřeba trošku odbočit ze silnice a jako záchranné auto, když se předohrab někde zahrabe.
Nechápu, proč se v dnešní době, když je potřeba limitovat počet provozovaných automobilů koncepce vozů typu "stodvacítek" úplně opustila. Netvrdím, že by si ji koupil každý, ale spousta lidí určitě ano a řada z nich by pak zjistila, že těch aut vlastně nepotřebují tolik.
Auto s trvalým zadním náhonem a volitelně zapojitelným předkem by byl naprostý ideál.

Napsal: 22 lis 2020, 00:31
od rnbw
Vacsina ludi zadny nahon ani 4x4 nikdy nepotrebuje.

Napsal: 22 lis 2020, 00:55
od Kremik
Vážně? Ani náhon? :-) No já nevím, ale aspoň na jedno kolo, jak to měly staré moskviče by se asi hodil :D
Samozřejmě třeba ve městě to není tak znát. Kdo jezdí jen na nákupy do super hyper opravdu nemusí ani přemýšlet nad nějakým pohonem. Ale stačí když trošku nasněží, nebo naprší a trošku přimrzne, a to je pak nadávek na silničáře, kteří jako první neposypali nebo neodhrnuli právě tu jeho cestu! :D
Pokud máš 4x4, je ti to úplně jedno 8-) Ale na to právě stačila i ta stodváca. Jel jsem s ní sněhem, že jsem ho uhlazoval celou plochou podvozku a jela furt. Skus to udělat s předohrabem :D

Napsal: 22 lis 2020, 06:53
od Sandal
rnbw píše:Vacsina ludi zadny nahon ani 4x4 nikdy nepotrebuje.
Asi tak nějak. Jsou místa kde se 4x4 hodí ale jinak je to akorát pro nasr..ání. U některejch aut co nemaj stálou čtyřkolku, tak se přípíná zadek tak blbě(pozdě a přerušovaně), až když si zahrabeš předek. Nehledím na to, že málokdo mění olej v haldex spojkách včas a jestli ho vůbec mění a opravy jdou pak do desetitisíců.
To ježdění ve sněhu s předohrabem je tak trochu o šikovnosti řidiče a nesmí se bát a bleskově reagovat. Dneska hodně pomahá ESP, EDS a ASR. U předohrabu je EDS a ASR velmi užitečné.

Napsal: 22 lis 2020, 08:18
od p32
Kremik píše:Jel jsem s ní sněhem, že jsem ho uhlazoval celou plochou podvozku a jela furt. Skus to udělat s předohrabem :D
Ano, v tom máš pravdu. Zapoměl jsi ale na to, že každý řidič s předohrabem se jednou v takové situaci spálí a potom pochopí, že mu stačí vycouvat. A taky to, že do takové situace už nepoleze i když někteří jsou nepoučitelní. :lol:

Napsal: 22 lis 2020, 10:31
od Kremik
To je Ti ale prd platné, když to potřebuješ projet. Nebo chceš jet dva kiláky na couvačku, když ani pořádně nevidíš kde je cesta? Inu, proti gustu...:-)

Napsal: 22 lis 2020, 10:38
od p32
No, ale kdybych to bral podle sebe, tak nepojedu do hor, kde je plno sněhu, tak se žádným autem pokud to není čtyřkolka. Jinak za posledních patnáct let jsem tady u nás neměl jediný problém s předohrabem. To u nás myslím A=Olmík, B=Ostrava či Makov nebo Brno. A to teď ani nejezdím po dálnici, protože se mi nevyplatí.
Živelná celosvětová sněhová katastrofa se objeví vždycky koncem listopadu v podobě 10 cm na Vysočině pro tiráky s letními pneumatikami a v podobě 2 cm v Praze. Po třech dnech je sucho a v lednu se všichni modlí, aby v únoru byl nějaký sníh aspoň na horách pro děcka.

Napsal: 22 lis 2020, 10:51
od Kremik
OK, ale tohle bylo někde na kraji Ostravy. Normálně jedu po vyhrnuté, najednou křižovatka a tam kam jsem jel já byl konec. No, volbu jsem měl, mohl jsem to objet přes půl Ostravy. Tohle ovšem bylo mnohem rychlejší a taky dobrodružnější.
No a do hor přece spousta lidí jezdí. Je to prostě tak jak píšu.

Napsal: 22 lis 2020, 10:54
od zachranar
https://www.tipcars.com/mitsubishi-asx/ ... 43315.html
Když to dal na TipCars, tak tam měl cenu 217kkč. Hned mu volali z AAA že cenu by podle parametrů v inzerci akceptovali a aby s tím dojel do Kladna do AAA. Jenže tam mu nabídli jen 160kkč. Jel tam zbytečně, protože to odmítl a teď to má inzerovaný za 165kkč. Z toho nechce ustoupit. Teď mu někdo poradil aby to dal do komise (já nevím co to představuje) a chce jet do AAA do Prahy a tam to nechat v komisi. Že prý to do 14ti dnů bude prodaný. Tak nevím.

Napsal: 22 lis 2020, 11:41
od konosuke
koukám, jedna zkušenost s překupníky nestačila...

Napsal: 22 lis 2020, 11:42
od Hubert_79
Komise znamená, že bazar to auto nevykoupí, ale jen vystaví. Smlouva je pak mezi původním majitelem (prodávajícím) a novým majitelem (kupujícím). Bazar si za to něco vezme, za nic neručí, nezodpovídá.

Napsal: 22 lis 2020, 11:58
od p32
Ano, komise je jen zprostředkování. Bude to tam stát rok a nic kromě poklesu ceny se nebude dít. Autobazar si své vezme i když se to neprodá, protože to bude zašité ve smlouvě. Normálně autobazar pokud podle staří a celkového stavu nemá z toho auta zaručeně aspoň 30 až 50 tisíc Kč pro sebe, tak se s nikým nebaví.

Napsal: 22 lis 2020, 12:07
od konosuke
komis je přibližně totéž co zastavárna
(viz instruktážní TV pořad Mistři zastavárny v Las Vegas :) )