Jaké máte zkušenosti se Zásilkovnou

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#61 Příspěvek od kokun »

petula píše:mě šel přes zásilkovnu zatím 1 balíček z Moravy, ten však doručovali na výdejnu a celkem to zvládli za 2 dny. Jiné zkušenosti se zásilkovnou nemám.
Jenže nepíšeš kdy 8O
Teď ty balíčky doručují šneci a mají je soplem přilepené na budce :lol:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od ZdenekHQ »

U mě je to zatím tak, že každý den přepisují datum v položce "Zásilka zařazena do rozvozu".

Ale zatím je čas.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#63 Příspěvek od kokun »

kokun píše:
petula píše:mě šel přes zásilkovnu zatím 1 balíček z Moravy, ten však doručovali na výdejnu a celkem to zvládli za 2 dny. Jiné zkušenosti se zásilkovnou nemám.
Jenže nepíšeš kdy 8O
Teď ty balíčky doručují šneci a mají je soplem přilepené na budce :lol:
Moje čerstvá zkušenost se Zásilkovnou - z vlákna P: Sušené houby (špičkové kvality)
kokun[size=75] tam[/size] píše:Zásilkovna (mj. tu máme k ní i extra vlákno):
- oceňuji především tu rychlost dodání. Sami vidíte: od podání až po předání (vyzvednutí) zásilky v Bratislavě uplynulo pouhých 30 hodin :prst:
- nejsou tu ovšem jen "samé přednosti" :o

Ale ať to tady nezasíráme zbytečným OT, vyjadřovat se k tomu budu raději v tom vlákně Jaké máte zkušenosti se Zásilkovnou) :roll:
- Takže tu rychlost dodání jsem už zmínil :prst:
- K tomu dalšímu:
Vzhledem k tomu, že já jsem nechtěl posílat zásilku běžným způsobem (tj. na dobírku - s tím, že doběrečné /po odečtení nákladů na přepravu/ se mi připíše /po převodu: EUR/CZK/ na můj účet - vedený v CZK), ale po Palovi jsem chtěl převod EUR na účet "třetí osoby - sídlící na SK". Proto jsme zvolili tuto cestu: Palo převede částku (v "€" - za obsah zásilky) "třetí osobě" a sám si vyřídí a zaplatí přepravné (z CZ na SK).

Že si PotPalo nechal poslat zásilku "sám sobě" (tedy figuroval nejen jako adresát, ale i jako odesilatel - samozřejmě i na štítku na zásilce) byla jeho (myslím si, ne příliš vhodná) - věc. Proč?
Kdyby se třeba zásilka někde zatoulala, tak by nenašla nejen adresáta, ale ani odesilatele (poněvadž je adresa stejná!). Ke mně by se nevrátila tím tuplem, poněvadž já v celé "transakci Zásilkovna" nefiguroval v podstatě vůbec (jen jsem ji předal do přepravy) :(
Ale to není problém zásilkovny - to byl čistě "náš" (resp. Palův) problém!
- Co už ale za problém považuji je to, že kdybych si nevyžádal "nějaký doklad o podání", tak bych žádný nedostal. Na žádost mně byl nakonec vytištěn lístek, na kterém bylo: adresát i odesilatel (Palo) i datum a čas podání zásilky - takže já byl krytý (aspoň vůči Palovi). Kdyby se totiž (během přepravy) ztratila, jak já bych mu dokazoval, že jsem ji vůbec podal?
- Další věcí je skutečnost, že podanou zásilku nikde nikdo nezvážil a nikde to (hmotnost) nebylo uvedeno (ani v systému, ani na zásilce)! Kdyby (během přepravy) obsahu zásilky ubylo, jak bych dokazoval, skutečně odeslané množství (hmotnost)?

Takže v tomto "Zásilkovna" moc dokonalá asi není :wink:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od PotPalo »

Aby to mali odvážené, to by každé jedno podacie/výdajné miesto muselo mať váhu. Kam to dajú a kto to zaplatí. A niektoré malé obchodíky už teraz nadávajú že majú plno zásielok čo im tam trčia. Mne takto nechceli zobrať zásielku, vraj majú plno. Hmotnosť si môžem vyplniť ja pri ďalších údajoch. Otázne je či ju niekto niekedy skontroluje keď nemajú váhu, a ako by sa to prípadne riešilo. A ako by sa riešila strata hmotnosti neporušenej zásielky?

Majú ale reklamačného asistenta. To znamená ak som dobre čítal, že zásielku si môžeš otvoriť priamo pri preberaní a prípadne hneď reklamovať a poslať späť.

Že nedávajú potvrdenia je asi normálne. Keď u nás začínal elektronický podaj na pošte, tiež nič nedali, len zobrali zásielku a dovi dopo dopi... Očakával by som že budú mať tlačiareň na bloky a vytlačia mi potvrdenie o prevzatí a sume. Ale nič. Keby sa to stratilo zo systému a aj celkovo, nemám nič. Maximálne si môžem vypýtať nič nehovoriaci doklad o zaplatení. Zásielkovňa to má rovnako, odovzdám zásielky a nič. To aby som chodil všade so skrytou kamerou. Ale zasa na obhajobu zásielkovne, zo systému si môžem vytlačiť zoznam zásielok k podaju, a tento pri prebratí zásielok pobočka musí potvrdiť. Kto by sa s tým ale babral.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#65 Příspěvek od rnbw »

Zaujimavo funguje sledovanie zasielok. Dnes rano o 4:30 balik prisiel do depa v Bratislave. Nasledne po 5. hodine odisiel na vydajne miesto. Tato informacia pred chvilou zo sledovania zmizla, takze balik asi nikam neodisiel...

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od PotPalo »

Zmizla informácia... možno zmizol aj balík. :pako:
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#67 Příspěvek od rnbw »

Balik sa prekvapivo objavil na vydajnom mieste a aj v sledovani to je.
Ten jeden riadok sa ale stratil...

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#68 Příspěvek od Mysteri »

Z toho si nič nerobte. Mne, podľa jedného ,,sledovania" leží madrac 200 x 80 cm niekde v Ostrave už 4 mesiace, pritom ho mám už dávno (po 48 hodinách) doma.... :lol:
Ale aj tak, ak môžem, tak si vyberám predajcu, ktorý ponúka: POŠTA - BALÍK NA POŠTU. Najmenej komplikácií a 100% spokojnosť. Samozrejme, keď sa jedná o objemnú zásielku (sporák, TV, nábytok a pod.), tak volím kuriera.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#69 Příspěvek od p32 »

Nejlepší zkušenosti pro příjem, ale i odeslání mám jedině s PPL.

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od jjilek »

Teď má Zásilkovna další problém. Aolikace nefunguje na Androidu od verze 6.
A slibované pbjednávání přes Web se ze stránek Zásilkovny potichu vytratilo :D
Zde je text mailu, kterým se vy-omlouvají:
"děkujeme Vám za zaslaný e-mail a omlouváme se za prodlevu s odpovědí.
Velice se Vám tímto omlouváme za výpadek v naší mobilní aplikaci. Naši technici intenzivně pracují na odstranění tohoto problému,jedná se o neplatnost certifikátu na serveru, a dle jejich vyjádření by měl být odstraněn zhruba v půlce října. Problém se týká operačních systému Android 6.1 a méně. Doporučila bych tak vyzkoušet aplikaci na jiném mobilním telefonu s novější verzí Android 7.0 a vyšší, nebo iOS.
Předem děkuji za pochopení."

Uživatelský avatar
dvorak
Příspěvky: 1887
Registrován: 25 dub 2013, 02:00
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

#71 Příspěvek od dvorak »

Dražší věci si nechávám zásadně posílat na dobírku, těch pár korun navíc se rozhodně vyplatí.

Uživatelský avatar
josef_novak
Příspěvky: 685
Registrován: 06 kvě 2017, 02:00

#72 Příspěvek od josef_novak »

Zásilkovna příjemně překvapila, zásilky jdou doručovat také do Alzaboxů, které se za poslední měsíce slušně rozmnožily. Jeden mám 150 metrů daleko, s vyzvednutím kdy se mi zachce. To je slušný trumf proti Balíkovně, která chtěla její postavení nahlodat.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#73 Příspěvek od Celeron »

Já teda spíš vidím boxy od Zásilkovny než od Alzy. Poměr tak 10 :1. V Bydžově je na 7000 obyvatel 5 míst kam Zásilkovna doručuje a jeden box.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#74 Příspěvek od Kvicala_r »

Jo balíkovna nemá odesílání mezi fyzickými osobami. Už sem se taky kdysi díval.
Na druhé straně měla večer zásilkovna výpadek a podařilo se mi odeslání až ráno, mezitím sem pro sichr odinstaloval a znovu nainstaloval apku. I jim se to teď nějak drbe. Minule blblo asi den prolinkování s ČSOB platební bránou.

Na box sem ještě nenatrefil, ale někdo si stěžoval, že se mu schránka (u Z-boxů) neotevřela. Musíš prý mít data, nejde poslat nikoho jiného, protože je to vázáno na tel číslo atd...

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#75 Příspěvek od tomasjedno »

Kvicala_r píše:Jo balíkovna nemá odesílání mezi fyzickými osobami.
Omyl, už 10 dní má. Vyzkoušel jsem, a líbí se mi to. Stačí podat v odpoledních hodinách (to už Zásilkovna mívá po svozu), doručeno druhý pracovní den, peníze z dobírky na účtu za další dva dny, a bere i balíky těžší než 5 kg.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“