Vkládání zajímavých obrázků II.
Moderátor: Moderátoři
To mi povídej! Včera jsem seděl na zahradě, fouknul vítr a já byl hnědožlutej ze sousedovýho stříbrňáku smrku. Za chvíli jsem dostal takovej záchvat kašle, že jsem si myslel že umřu na něco jinýho než Covid.Hubert_79 píše:Kvetou smrky. Ač by se to "nabízelo", tak tohle z řepky není.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
- Matka_Tereza
- Příspěvky: 112
- Registrován: 21 dub 2017, 02:00
- Bydliště: Egerland
Přitom ještě starší předválečná "kotěrovka" už pražský koleje brázdí - fotil jsem si ji tam kousek od Rudolfina koncem listopadce loňskýho roku ... Sice je s neoriginálním pantografovým sběračem, původně měla sběrač "bambus" = tyčovej jako trolejbus, akorát jen jeden - druhej pól byly vždycky kolejnice, ale myslím že s tím by nejspíš neprojela dnešníma trolejovýma výhybkama a kříženíma. Druhá možnost, proč byly zrušený u tramvají "bambusy" je nebezpečí zachycení jejich stahovacího mechanismu ať už nechtěně jiným vozidlem, nebo při nehodě. Skutečnou příčinu konverze "kotěrovky" na pantograf neznám.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
No a co ty "dvojbambusy" u trolejbusů, tam tohle nebezpečí nehrozí? Řekl bych, že ještě mnohem víc.EKKAR píše: Druhá možnost, proč byly zrušený u tramvají "bambusy" je nebezpečí zachycení jejich stahovacího mechanismu ať už nechtěně jiným vozidlem, nebo při nehodě.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Ty T2 v Praze ale nikdy v pravidelném provozu nejezdily, mají tedy po více než 60 letech od výroby premiéru. Tato je odkoupená z Liberce (a dříve byla pokud mě paměť neklame ostravská), kde naopak jezdily ještě poměrně nedávno.
Ty tyčové sběrače - asi to bude souviset s rozbočkami troleje nad výhybkami (což je u pantografů jednodušší) a s tím, že, trolejový drát není spojitý - úseky jsou oddělené jakýmsi křížením. No a tady by z toho ten "bambus" vylítl a bylo by po jízdě.
Poloha pantografu u tramvaje taky není jen tak - souvisí to s úsekovými děliči a podobně. Třeba tramvaje T3 pro Jugoslávii (myslím pro Sarajevo) měly ten panťák vzadu.
Ty tyčové sběrače - asi to bude souviset s rozbočkami troleje nad výhybkami (což je u pantografů jednodušší) a s tím, že, trolejový drát není spojitý - úseky jsou oddělené jakýmsi křížením. No a tady by z toho ten "bambus" vylítl a bylo by po jízdě.
Poloha pantografu u tramvaje taky není jen tak - souvisí to s úsekovými děliči a podobně. Třeba tramvaje T3 pro Jugoslávii (myslím pro Sarajevo) měly ten panťák vzadu.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!