Nabijecka autobaterii Tronic T4X (z Lidlu)
Moderátor: Moderátoři
Vzhledem k tomu, že mě prošlo rukama docela dost těchto nabíječek s tím že jsou vadné a po testu jsem zjistil že to bylo většinou rukama, tak se tě zeptám..
Zkoušíš nabít baterku, která má naprázdno alespoň 11V??? Vtip těhle nabíječek je ten, že pokud nerozpozná akumulátor, nelze zapnout nabíjení a pouze svítí kontrolka napájení.. takže mrtvou baterku s ní nelze nabít..
Jinak mám tu jednu nepoužitou a koukal jsem - žádný záručák v ní není.. Mám pocit, že u nich záručáky nebyly.. V LIDLu bych zkusil reklamovat na účtenku...
macman
Zkoušíš nabít baterku, která má naprázdno alespoň 11V??? Vtip těhle nabíječek je ten, že pokud nerozpozná akumulátor, nelze zapnout nabíjení a pouze svítí kontrolka napájení.. takže mrtvou baterku s ní nelze nabít..
Jinak mám tu jednu nepoužitou a koukal jsem - žádný záručák v ní není.. Mám pocit, že u nich záručáky nebyly.. V LIDLu bych zkusil reklamovat na účtenku...
macman
Na nastavenie vypnutia nabíjania je vnútri malý trimer (aspoň u mňa bol). Po troch - štyroch rokoch začínajú tieto nabíjačky blbnúť, stretol som sa už s troma. Jedna išla trimrom nastaviť, dve už nenabíjali vôbec. V tom SMD smetí sa mi nechcelo hrabať, tak som to nechal tak...
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
- Philip_Fry
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 01 zář 2010, 02:00
- Bydliště: Trutnov
Taky přidám zkušenost s touto nabíječkou. Svítila dioda Standby a jediné co ještě fungovalo, byla detekce přepólování AKU. Jinak nebylo možné spustit nabíjení. Příčina = vadný mikrospínač... Při zkoušení nabíječky jsem přítomnost akumulátoru simuloval pomocí regulovatelného zdroje odděleného diodou a nabíjení se spolehlivě spouštělo při cca 8.5V.
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Ahoj, mám nabíječku T4X kde nefungoval přepínač režimů. Než seženu nový, tak to přepínám ručně-překlenováním vývodů na spínači...
Mám ale problém-včera jsem nenastartoval auto (dlouho stálo, nebo se jen přeparkovávalo-díky druhému/novému autu)...
Aku je tam už min. 5 let a když jsem ji odpojil, bylo na ni 12.17V. Připojil jsem nabíječku tronic t4x, ale když jí přepnu na nabíjení, tak ukazuje vybraný režim, ale bliká ve vteřinových intervalech prostřední spodní LED (nabitá baterie)+cvaká vnitřní relátko. Takto cvaká už hodinu.
Zkusil jsem při připojené nabíječce změřit napětí a při odcvaknutí tam je 10.2V a při sepnutí kolem 11.xxV
Co se děje? Je to to pulsní nabíjení? Proč ale nesvítí dolní první led, ale druhá?
Díky...
Mám ale problém-včera jsem nenastartoval auto (dlouho stálo, nebo se jen přeparkovávalo-díky druhému/novému autu)...
Aku je tam už min. 5 let a když jsem ji odpojil, bylo na ni 12.17V. Připojil jsem nabíječku tronic t4x, ale když jí přepnu na nabíjení, tak ukazuje vybraný režim, ale bliká ve vteřinových intervalech prostřední spodní LED (nabitá baterie)+cvaká vnitřní relátko. Takto cvaká už hodinu.
Zkusil jsem při připojené nabíječce změřit napětí a při odcvaknutí tam je 10.2V a při sepnutí kolem 11.xxV
Co se děje? Je to to pulsní nabíjení? Proč ale nesvítí dolní první led, ale druhá?
Díky...
Podľa popisu ti nabíjačka nenabíja, ale vybíja.
Skús ju zapojiť na určite dobrú batériu (v tom druhom aute). Ak bude normálne nabíjať, potom máš v tom starom aku zrejme prerušený článok, kde napätie po zapnutí rýchlo vybehne na 14,4V a nabíjačka preruší nabíjanie. Po vypnutí relátka poklesne rýchlo napätie na aku na tých 10,2V ako píšeš a nabíjačka sa znova zapne. Vyskúšaj a poreferuj...
Skús ju zapojiť na určite dobrú batériu (v tom druhom aute). Ak bude normálne nabíjať, potom máš v tom starom aku zrejme prerušený článok, kde napätie po zapnutí rýchlo vybehne na 14,4V a nabíjačka preruší nabíjanie. Po vypnutí relátka poklesne rýchlo napätie na aku na tých 10,2V ako píšeš a nabíjačka sa znova zapne. Vyskúšaj a poreferuj...
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Hmm, vypadá to, že opravdu vybíjí-včera měla odpojená 12.17V a dnes když jsem jí nechal asi 3 hodiny připojenou k nabíječce, tak po odpojení ukazuje asi 10.2V
Bohužel nevím kde bych to mohl vyzkoušet-musel bych odpojit aku v druhém autě, jenže se mi pak blokne rádio a kód u sebe teď nemám...
Nebo to můžu zkusit při připojené aku přímo v autě?
Bohužel nevím kde bych to mohl vyzkoušet-musel bych odpojit aku v druhém autě, jenže se mi pak blokne rádio a kód u sebe teď nemám...
Nebo to můžu zkusit při připojené aku přímo v autě?
Ahoj, tak jsem to zkusil v druhém autě a tam nabíječka nabíjí (před připojením měla aku 12.47V a po 5s jsem to odpojil a měla 12.7Vhelios píše:Podľa popisu ti nabíjačka nenabíja, ale vybíja.
Skús ju zapojiť na určite dobrú batériu (v tom druhom aute). Ak bude normálne nabíjať, potom máš v tom starom aku zrejme prerušený článok, kde napätie po zapnutí rýchlo vybehne na 14,4V a nabíjačka preruší nabíjanie. Po vypnutí relátka poklesne rýchlo napätie na aku na tých 10,2V ako píšeš a nabíjačka sa znova zapne. Vyskúšaj a poreferuj...
Ráno jsem zkusil změřit tu starou baterku (byla od včerejška odpojená) a měla na sobě 12.3V ale jakmile jsem k ní na 2s připojil nabíječku (zase se sama přepínala), tak po odpojení měla 10.4V
Myslíte, že s ní ještě jednou nastartuju? (třeba s roztlačením?) Potřebuju se starým autem jet 40km do města...
A nezničí se alternátor, když je ta aku špatná?
- frantajetel11
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 13 lis 2008, 01:00
- Bydliště: Kladno
Pár rad z křišťálový koule:vasedl píše:Myslíte, že s ní ještě jednou nastartuju? (třeba s roztlačením?)
A nezničí se alternátor, když je ta aku špatná?
Jestli to roztlačíš musíš vyzkoušet (nevim co je to za auto a nebudu řešit nějaký přeskočený rozvody)
Alternátor se nezničí, pokud už není v kopru...