Stránka 6 z 6

Napsal: 19 lis 2018, 19:04
od Celeron
Proč svařovat dvě lišty? Viděl někdy Československou dvoumužnou motorovku Rinco? Tam je lišta vysoká možná 150 mm. Je stará tak 80 let. :wink:

Napsal: 20 lis 2018, 10:14
od _luky_
Asi to bude dostupností těch lišt. Něco mi říká, že lišta na 80 let starou pilu nebude úplně běžné zboží...

Napsal: 20 lis 2018, 22:30
od Sadra17
_luky_ píše:Svět není tak černobílý. Viděl jsem řešení, vyráběné nějakou firmou (jméno jsem neudržel), která staví řetězové katry. Aby mohli mít větší řetězku přímo na elektromotoru, mají dvě lišty svařené k sobě.
A pak, že to nejde. :-)
čínani vyrábí set který nasadíš na rozbrus a máš z něj elektrickou pilu :lol:

na mazání bych zkusil klidně koupit nějaký originál čerpadlo https://www.ebay.com/itm/OIL-PUMP-WORM- ... Sws-tbFO-Y

Napsal: 20 lis 2018, 23:07
od Celeron
_luky_ píše:Asi to bude dostupností těch lišt. Něco mi říká, že lišta na 80 let starou pilu nebude úplně běžné zboží...
Ach jo, tady někdo nechápe smajlíky. :lol: Viděls někdy upravenou motorovku pro drvoštěpský závody? Široký lišty, motory s laděnejma výfukama. Asi se ty lišty někde dají sehnat.

Napsal: 21 lis 2018, 08:52
od Olchor
Mám tu zubové čerpadélko do ostřikovačů ze staré škodovky. Kolečka jsou kovová, vydrží hodně. Tlak solidní, akorát že nenasaje, muselo by být umístěno pod nádržkou s olejem, vyústění zas nad hladinou oleje, aby neprotékal. Nesnese trvalý chod, ale to by stejně nešlo, dává docela dost. Takže impulzní režim, třeba 2s chod, pak pauza, podle potřeby, odvodit od rychlosti řetězu. Olej nějaký řídký, hydraulický nebo převodový. Na vrakáči takových čerpadel seženeš kila, můžeš experimentovat.