Stránka 6 z 11

Napsal: 10 lis 2021, 20:42
od ZdenekHQ
@josef_novak: Víš, co já bych do těch chrchelboxů nechal nejraději doručit? :twisted:

Napsal: 10 lis 2021, 20:56
od josef_novak
5 litrů rumu?

Poštu mám sice cca 2 km daleko, ale její otevírací doba s polední přestávkou mě vůbec neláká.

Napsal: 10 lis 2021, 21:05
od Kvicala_r
tomasjedno píše:
Kvicala_r píše:Jo balíkovna nemá odesílání mezi fyzickými osobami.
Omyl, už 10 dní má...
Ok, díky za navedení. Mrknu, kde mám "pobočku"

Napsal: 11 lis 2021, 08:17
od jindrichus
Mně dost vadí jak mi Zásilkovna v poslední době "z kapacítních důvodů" samovolně přesměrovává zásilky na jiné než mnou vybrané pobočky. To si rovnou můžu nechat posílat balíky do ruky na poštu.

Napsal: 11 lis 2021, 09:05
od Celeron
To je zajímavý. Když měla u nás jedna pobočka 3dny dovolenou, tak jsem jim zavolal na depo a chtěl ať mi balík přesměrují na jinou z dalších čtyř ve městě. Nešlo to. Je to tak 2 měsíce, psal jsem tu o tom.

Napsal: 11 lis 2021, 16:01
od DedVseved
Někdy mají s pobočkou domluveno uložení zásilek bez přítomnosti prodavače. U nás máme pobočku, kde jsou sice na prodej nějaké bio nesmysly, ale hlavně slouží pro výdej zásilek jen od 14-18 hodin. Má tzv. dvojité dveře, kde je za hlavními dveřmi ještě mříž a do toho meziprostoru mu řidič dává zásilky.
Jinak mi též ty Z-boxy nebo Alza-boxy vyhovují. Když jsem si z Alzy objednal zboží v neděli odpoledne, tak tam bylo v pondělí v 8 ráno k vyzvednutí a to jsem 350 km od Prahy.

Napsal: 11 lis 2021, 16:11
od Hubert_79
tomasjedno píše:Vyzkoušel jsem, a líbí se mi to. Stačí podat v odpoledních hodinách (to už Zásilkovna mívá po svozu), doručeno druhý pracovní den, peníze z dobírky na účtu za další dva dny, a bere i balíky těžší než 5 kg.
Podáváš to na poště, nebo na výdejním místě mimo poštu?

Napsal: 11 lis 2021, 16:31
od tomasjedno
Na poště. Ve stejném baráku (OC Vivo Hostivař) mám i Zásilkovnu.
Ovšem Zásilkovna udělala jednu těžkou chybu - zrušila několik výdejních míst v okolí, zrušila malé výdejní místo pár kroků od pošty a otevřela velkokapacitní výdejní místo v patře - tedy s horší dostupností. Teď, když má pošta konkurenceschopný produkt, se pro mne opět stala první volbou. A asi nebudu sám.

P.S. při podání balíku bylo vidět, že si děvčata teprve zvykají. Pečlivě zkontrolovala, že na vytištěném štítku je to samé co v systému :-)

Napsal: 11 lis 2021, 16:48
od Hubert_79
No jo, se jim nediv, je to nový, tak se s tím musí nejprve sžít :) Jestli to bude fungovat tak, jak (zatím) balíky do balíkovny fungovaly, tak dobrý.
S tou dobírkou - k tomu se nevyplňují složenky, jen někam do systému zadáš číslo účtu, že? Bylo by fajn, kdyby se to rozšířilo na ostatní druhy zásilek pro podání "od lidí" (smluvní to mají už X let). Vypisovat složenky je fakt jak z pravěku.

Napsal: 11 lis 2021, 17:25
od tomasjedno
Jo, s tou dobírkou je to jak říkáš. Jen by ještě nebylo od věci, kdyby se to umělo napojit na zákaznickou kartu (doplněnou volitelně i o číslo účtu pro příjem peněz). Nemluvě o takové vyšší dívčí, jakou by bylo při platbě poštovného kartou tu částku jen blokovat, pak si to strhnout z dobírky a blokaci zrušit. Ušetřili by poplatek kartové společnosti :D

Napsal: 11 lis 2021, 19:10
od Hubert_79
To už by byla fakt vyšší dívčí :) Nevím, jestli to někdo takhle jak popisuješ nabízí a je to účetně proveditelné. Poštovné máš s DPH, dobírka defacto nejsou prachy pošty ale jen svěřené atd.
To číslo účtu zadáváš pokaždé, nebo se ti předvyplní když se do toho systému přihlásíš?
Velké firmy, co mají "online" podání, tak mají ještě jednu věc - tou je volba mezi položkovým přípisem dobírek a kumulovaným. Položkový znamená jedna dobírka z jednoho balíku -> jedna transakce na účet odesilatele a kumulovaný je třeba jednou za nějakou periodu úhrnem, třeba za sto balíků jednou částkou plus rozpis na mail.

Napsal: 11 lis 2021, 20:25
od tomasjedno
Jestli to jde účetně? Třeba by stačilo, že by pošta přestala předstírat, že došlo ke zdanitelnému plnění už objednáním dopravy, a brala tu blokovanou částku jen jako garanci uhrazení poštovného. Už nevím u koho, ale u někoho jsem viděl, že si poštovné strhávali z inkasovaných dobírek.

Přihlášení - právě že tam žádné přihlášení není, takže to nemá kde si pamatovat číslo účtu apod.. Musím tam vždycky vyplnit všechno znova. Vazba na identitu odesilatele - ať už přes postaonline.cz nebo přes zákaznickou kartu - tam není.

Napsal: 11 lis 2021, 20:32
od termit256
Chtit neco takoveho po poste a jejich neschopnych zamestnancich je jako ucit opici mluvit :-)

Napsal: 11 lis 2021, 21:15
od Hubert_79
Děkujeme za věcný příspěvek.
--
tomasjedno píše:...
Určitě by to pro odesílatele bylo komfortní, o tom žádná. Otázkou ovšem je, zda to někoho z oddělení, které produkty vymýšlí vůbec napadlo. Mě by to tedy nenapadlo :)
Bych to mohl navrhnout jako zlepšovák a dostat prémie :twisted:

Napsal: 11 lis 2021, 21:46
od PotPalo
Mňa tiež sralo, že pri neprevzatej dobierke som platil poštovné späť, ale z poštovného tam sa príplatok za "dobierku" neodpočítal. Pritom služba dobierka, čiže výber peňazí a poslanie mi ich sa nekonala, zásielka putovala naspäť.