Stránka 7 z 7

Napsal: 06 dub 2023, 14:39
od EKKAR
rnbw píše:Zaujimave, ze sa niekomu oplati navrhovat a vyrabat falosny voltmeter...
Tak asi vyplatí - když místo "vnitřností" obsahujících nějakej ten klon 7107 jen navrhne patřičně routovanej plošnej spoj pro displej s pár odporama omezujícíma proud a nanejvejš malým stáblíkem, zajišťujícím neměnnej jas - jen na tom vypuštění převodníku vydělá minimálně dolar na každým kusu, kterej se mu podadří podvodně prodat za cenu reálnýho měřiče ... Sám moc dobře víš, že žlutotlamy si nikdy s nějakou morálkou nelámaly hlavu a bezskrupulózně opajcovávaly šmahem všecko co jim do pracek přišlo, naopak, za nemorální označovaly snahu Západu jim to jakkoliv zarazit ...

Napsal: 06 dub 2023, 15:36
od ZdenekHQ
ZdenekHQ píše:Nevím čím jel, nejspíš starší Toyota, nebo Hjundaj.
Tak jsem ze souseda vyrazil, že jel starým nafťákem Hjundaj a nastartoval ho tak, že sundal kabel z aku a očistil. To by bylo hezký, kdyby se závada neopakovala a on to "nevyřešil" stejným způsobem.

Nažhaví, otočí klíčkem a nic. Tak jsem mu řekl, že vyřešil problém leda tím, že "resetnul" řídící jednotku při odpojení aku a může čekat opakovaný problém. Žádný zhasínání či pohasínání panelu při pokusu o start se nekoná, všechno svítí, žádnej zvuk od starteru, jako je třeba "klapnutí" cívky.

Nejsem žádnej automotive specialista, ale logika mně říká, že problém je jinde.