Kdo to projektoval III

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#91 Příspěvek od tomasjedno »

Architektonickou hodnotu toho díla hodnotit nehodlám, ale při tomhle způsobu bourání to nemohlo nespadnout. Spěchali, aby oponenti nestihli zažádat o památkovou ochranu.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#92 Příspěvek od termit256 »

No Rusko, co dodat...

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#93 Příspěvek od Crifodo »

Demolice dosloužilý stavby, jen trochu urychlená.
Číňanům se dokáže složit fungl novej panelák, protože, kokoti žlutí, dodatečně pod ním budujou podzemní garáže.
Obrázek

Uživatelský avatar
sinclair
Příspěvky: 9882
Registrován: 02 úno 2005, 01:00
Bydliště: Luhačovice

#94 Příspěvek od sinclair »

A tak je to se vším od rejžáka.
Na pajcovaných 2N3773 odskakujou klobouky. Škvaří se pod nima nějaká nápodoba silikonu a tlak toho vzniklýho plynu doslova ustřelí klobouk.
Vzhledově k nerozeznání od značkového výrobku ONs. Povrchovka perfektní, potisk taky. Jenom hrubě nesedí sériový číslo, Mexiko a jednotková cena do 10ks..Je 5x nižší, než ofiko cena ONs a nikomu to není divný.

Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#95 Příspěvek od lesana87 »

Crifodo píše:Číňanům se dokáže složit fungl novej panelák
To mají gumový panely nebo je to celý betonovej monolit? To až dodělají ty garáže, tak jen přijede velkej jeřáb, barák narovnají a už se můžou stěhovat noví obyvatelé z chýší.

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#96 Příspěvek od xsc »

Je to monolit. Klasický paneláky se už prakticky nestaví, možná ještě v Rusku.

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#97 Příspěvek od tomasjedno »

Ale podle toho, jak se jim ohnul, vypadá na gumový :D

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#98 Příspěvek od Celeron »

Brácha kdysi stavěl pro JZD nějakej obrovskej seník z panelů z přepjatýho betonu. Na svislejch stěnách asi 15 m vysokých byla vodorovná střecha z panelů. Ten stropní panel se svojí váhou na rozteči stěn cca 25m prohnul o víc než půl metru. V betonárce se betonoval ohnutej a když dosedl na krajový patky, tak se narovnal zcela do roviny s odchylkou několik milimetrů. Docela machrovina to přesně spočítat a vyrobit.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#99 Příspěvek od Crifodo »

https://www.novinky.cz/cestovani/clanek ... l-40313377

Dle mého skromného názoru není vinen ani sklopitel, ani sklopěnec, ani létající personál, nýbrž konstruktér letadla je praúd, když navrhne sedadlo omezující ostatní. Přesněji je ohon ten, kdo takovou konstrukci sedaček zadá resp. nakoupí.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Hubert_79 »

I v Karose 735/736 (a to je fuj fuj, komunistický autobus) šlo sklopit opěradlo téměř do pololehu a ten za sklopeným sedadlem nedostál nějaké újmy...
Asi ti zlí komunističtí konstruktéři přemýšleli.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#101 Příspěvek od xsc »

Ani v té Karose to nebyl žádný zázrak a když se sklopila zcela, tak už to dost vadilo. A taky jsem do ní někdy vrazil, ať se ten přede mnou srovná... V tom letadle taky nedostál újmy, jen mu to vadilo.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od Hubert_79 »

Dalo se to. A hlavně - se zeptám, ne? Huba mi neupadne a je po problému.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od ZdenekHQ »

Vzhledem k tomu, že dnešní účel je tam nacpat co nejvíc lidí, tak nějaký sklápění je nesmysl. Prostě seď a mlč.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#104 Příspěvek od Crifodo »

xsc píše:a když se sklopila zcela, tak už to dost vadilo.
už je to teda hodně dávno, ale když jsem tak cestoval v době ZVS na opušťák v Karose a přede mnou si sklopila opěradlo nějaká dejme tomu třicítka, nevzpomínám si, že by mi to vadilo...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#105 Příspěvek od EKKAR »

Vzhledem ke svýmu vzrůstu musím dát za pravdu tomu chlápkovi, kterýmu si slečna/madam sklopila sedačku prakticky na klín. Ve videu totiž je vidět jedna dost podstatná věc - on sedí v poslední řadě a za ním už je jen přepážka, tudíž on si ani sedadlo nemá kam sklopit - což je taky opatření učuněný kvůli dnešní snaze leteckejch společností nacpat do tý létající roury co nejvíc člověků najednou. Z vlastní zkušenosti musím konstatovat, že s výjimkou sedadel u nouzovejch východů z éra třídy A320/B737 (uspořádání 3+3) jsou sedadla v jejich nejobvyklejší EKONOMICKÝ třídě umístěný tak, že už člověk kolem 185cm vejšky si nemá šanci pohodlně sednout, protože sedadla jsou prostě tak blízko u sebe, že při vzpřímený poloze sedu si musí chcačky nechcačky opřít kolena o spodek opěradla sedačky v řadě před ním. A pokud na tý sedačce sedí nějaký pako, co tuhle skutečnost nechápe a mermo mocí se snaží si to opěradlo sklopit, pak sprostě narušuje už tak nekomfortní zónu toho pasažéra za sebou prostě tím, že mu narve to opěradlo do kolen. Kdo tohle nechápe, zaslouží přesně to, čeho se dočkala ta slepice z článku - vyrazit z letadla. Já sám jsem takhle vyblokoval sklápění opěradla jedný málo přes metr a půl měřící pipině během skoro 5-hodinovýho letu z Marsa Alamu do Práglu, protože nebyla ochotná respektovat ten fakt, že pokud ona si udělá pohodlí, tak já mám kovový části její sedačky zarytý do kolen - a že si ani nemůžu podobně jako ona sednout s kolenama vytočenýma do boku, protože na rozdíl od ní, já mám prostě ty stehenní kosti delší a kdybych se choval jako ona, musel bych v daný řadě sedět sám. fakt je, že jsem jí do opěradla nemlátil ani s ním nehrkal, jen jsem o něj zapřel dlaň jedný ruky a propnul loket - to bohatě stačilo k tomu, aby ona s opěradlem ani nehnula. A že to nejdřív zkoušela silou, pak ječenýma výhrůžkama, pak se postavil její partner a zkusil mi tu ruku srazit, načež jsem mu poradil, aby to přestal zkoušet, nebo se mu něco hodně nepříjemnýho stane - například že by mohl najít svoji hlavu narvanou do záchodu. Na jeho ječení dorazila letuška, doprovázená velitelem kabiny (vrchním stewardem), který po omrknutí situace sdělili oběma rozčíleným, že pokud si okamžitě nesednou na svoje původní místa a nepřestanou vyvolávat spory, můžou se dočkat i vysazení z letadla při nouzovým přistání a následný náhrady za narušení letu ... Mně teda nic nenalili, ale omluva za nepříjemnost kvůli vynucenýmu narvání pod sedačku od hlavního stewarda byla. Takže za mne - chlap palec nahoru, baba nakopat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“