GM Electronic Brno se stěhuje.
Moderátor: Moderátoři
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Dokonce i s těma ženskýma na mailu je řeč, potřeboval jsem objednat 3 ventilátory, co snad už nikde nejsou (tím myslím TME, RS atd.), včetně centrálního skladu GME, má to pouze maloobchod Praha (70x70x10mm 12V, všude mají 15mm), s bezhotovostní platbou, a ono to bez problémů prošlo. Možná jsem jim i trhnul rekord, kdy cca 10min po odeslání faktury se splatností 10 dnů to měli připsáno na účtu, protože to šlo v rámci KB.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Makají na tom, ale fotky jsou ze 6/12/2019. Dnes je už hotová červená fasáda a lešení sundané. Barák je zastřešený a zasklený, takže se uvnitř může trochu topit a přes zimu dodělávat interiéry. Zjara klidně může být hotovo.
Bohužel, za světla se tam dostávám jen těžko, můžu fotit leda tak ráno z autobusu.
Bohužel, za světla se tam dostávám jen těžko, můžu fotit leda tak ráno z autobusu.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
To je fotka jak z minulýho století a dob socialismu. Včetně té ruiny vedle. Kam se poděla moderní architektura?
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Máš štěstí, že máš pravdu.
Brňáky mám rád, Brno ne. Nevím, jak to dělají, z dronu vypadá hezky, ale jak tam člověk vleze, je to děs.
Nakonec skoro naproti tomu GME je KB. Tam přejít ulici a dostat se tam po svých bez auta je o život.
Brňáky mám rád, Brno ne. Nevím, jak to dělají, z dronu vypadá hezky, ale jak tam člověk vleze, je to děs.
Nakonec skoro naproti tomu GME je KB. Tam přejít ulici a dostat se tam po svých bez auta je o život.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
On je ten obrázek asi použitelný na kdejaké město, včetně Prahy. Aby bylo jasno, vůči Brnu/Brňákům nechovám žádnou zášť. Jen mě pobaví, když Brňák nejpozději ve třetí větě zmíní své rodné město; to nikdo z Písku nebo třeba z Teplýšovic nedělá
Takových nepřekonatelných ulic/silnic máme taky hodně... Za komunistů se sice naplánovaly dva okruhy (vnitřní a vnější), ale stihlo se toho postavit maximálně polovina. Tak přes hlavní náměstí vede magistrála, původně plánovaná na jinou dopravu, ne na tranzit.
Takových nepřekonatelných ulic/silnic máme taky hodně... Za komunistů se sice naplánovaly dva okruhy (vnitřní a vnější), ale stihlo se toho postavit maximálně polovina. Tak přes hlavní náměstí vede magistrála, původně plánovaná na jinou dopravu, ne na tranzit.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jenže to fakt stačí udělat pár kroků od centra a tohle tam najdeš. Jedeš vlakem z centra a vidíš to. Daleko líp vypadají periferie, to je úplně někde jinde.
Svým způsobem Brno doplatilo na to, že tam byl průmysl jako součást centra (viz třeba heslo "moravský Manchester"). Dnes je z toho hromada rozpadlých baráků.
Dodatek: Jen jako info, pozvánka neplatí. http://www.moravska-galerie.cz/moravska ... /brno.aspx
Svým způsobem Brno doplatilo na to, že tam byl průmysl jako součást centra (viz třeba heslo "moravský Manchester"). Dnes je z toho hromada rozpadlých baráků.
Dodatek: Jen jako info, pozvánka neplatí. http://www.moravska-galerie.cz/moravska ... /brno.aspx
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ono v Praze se ho většinou během pár vět zeptají, že je určitě z Moravy...Hubert_79 píše:Jen mě pobaví, když Brňák nejpozději ve třetí větě zmíní své rodné město...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Zeptají, ale ono to někdy není třeba. Je to i poznat dle nářečí (což platí i obráceně).
Průmysl v centru jsme měli taky, ČKD Tatra na Smíchově, kde se vyráběly tramvaje. Pamatuji si to jako malý, jak tam s nehotovými tramvajemi šíbovali po vlečce na odstavné nádraží ulicí s docela silným provozem. Jak ta továrna už byla malá, tak museli. Teď je místo toho obchoďák a je zachovalé průčelí jedné z budov. No a nedaleko stále je pivovar Staropramen, ten tam někdy hezky "provoní" okolí.
Jinak průmyslové byly hodně Vysočany a Libeň - třeba všechny lokomotivy ČKD se vyráběly tam, co dnes stojí O2 arena.
Průmysl v centru jsme měli taky, ČKD Tatra na Smíchově, kde se vyráběly tramvaje. Pamatuji si to jako malý, jak tam s nehotovými tramvajemi šíbovali po vlečce na odstavné nádraží ulicí s docela silným provozem. Jak ta továrna už byla malá, tak museli. Teď je místo toho obchoďák a je zachovalé průčelí jedné z budov. No a nedaleko stále je pivovar Staropramen, ten tam někdy hezky "provoní" okolí.
Jinak průmyslové byly hodně Vysočany a Libeň - třeba všechny lokomotivy ČKD se vyráběly tam, co dnes stojí O2 arena.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Huberte v Karlíně byla nějaká fabrika ještě blíž centra, konkrétně tady. Nebyla to nějaká filiálka Pragy? Kolem jezdil za bolševika autobus z Pece na Florenc a tak jsem koukal jak tam různě šibovali s holejma V3S. Nebo to bylo něco jinýho?
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Hele, nevím. V Karlíně myslím Pragovka nesídlila, ta byla ve Vysočanech na Kolbenově.
V Karlíně byla mimo jiné Tesla a taky Rustonka. To co je na mapách jak jsi odkazoval bylo ČKD. Je možné, že tam na holé V3S montovali třeba jeřáby nebo podobné nástavby.
V Karlíně byla mimo jiné Tesla a taky Rustonka. To co je na mapách jak jsi odkazoval bylo ČKD. Je možné, že tam na holé V3S montovali třeba jeřáby nebo podobné nástavby.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Plánoval se tzv. roštový systém, ne okruhy. Kvůli tomu se jí taky říkalo II. severojižní. Měly být tři SJ a dva VZ průtahy. Naštěstí k tomu nedošlo.Hubert_79 píše: Takových nepřekonatelných ulic/silnic máme taky hodně... Za komunistů se sice naplánovaly dva okruhy (vnitřní a vnější), ale stihlo se toho postavit maximálně polovina. Tak přes hlavní náměstí vede magistrála, původně plánovaná na jinou dopravu, ne na tranzit.