Stránka 7 z 10

Napsal: 24 zář 2019, 14:00
od ZdenekHQ
Dokonce i s těma ženskýma na mailu je řeč, potřeboval jsem objednat 3 ventilátory, co snad už nikde nejsou (tím myslím TME, RS atd.), včetně centrálního skladu GME, má to pouze maloobchod Praha (70x70x10mm 12V, všude mají 15mm), s bezhotovostní platbou, a ono to bez problémů prošlo. Možná jsem jim i trhnul rekord, kdy cca 10min po odeslání faktury se splatností 10 dnů to měli připsáno na účtu, protože to šlo v rámci KB. :D

Napsal: 25 zář 2019, 23:18
od Hydrawerk
Stavba se zase rozjela.

Napsal: 14 pro 2019, 00:35
od Hydrawerk
Makají na tom, ale fotky jsou ze 6/12/2019. Dnes je už hotová červená fasáda a lešení sundané. Barák je zastřešený a zasklený, takže se uvnitř může trochu topit a přes zimu dodělávat interiéry. Zjara klidně může být hotovo.
Bohužel, za světla se tam dostávám jen těžko, můžu fotit leda tak ráno z autobusu.

Napsal: 18 pro 2019, 23:55
od Hydrawerk
Pokročili s tím.

Napsal: 19 pro 2019, 00:14
od ZdenekHQ
To je fotka jak z minulýho století a dob socialismu. Včetně té ruiny vedle. Kam se poděla moderní architektura?

Napsal: 19 pro 2019, 00:18
od Hubert_79
Není to v Brně? :lol:

Napsal: 19 pro 2019, 00:22
od ZdenekHQ
Máš štěstí, že máš pravdu.

Brňáky mám rád, Brno ne. Nevím, jak to dělají, z dronu vypadá hezky, ale jak tam člověk vleze, je to děs.

Nakonec skoro naproti tomu GME je KB. Tam přejít ulici a dostat se tam po svých bez auta je o život.

Napsal: 19 pro 2019, 00:28
od Hubert_79
On je ten obrázek asi použitelný na kdejaké město, včetně Prahy. Aby bylo jasno, vůči Brnu/Brňákům nechovám žádnou zášť. Jen mě pobaví, když Brňák nejpozději ve třetí větě zmíní své rodné město; to nikdo z Písku nebo třeba z Teplýšovic nedělá :)
Takových nepřekonatelných ulic/silnic máme taky hodně... Za komunistů se sice naplánovaly dva okruhy (vnitřní a vnější), ale stihlo se toho postavit maximálně polovina. Tak přes hlavní náměstí vede magistrála, původně plánovaná na jinou dopravu, ne na tranzit.

Napsal: 19 pro 2019, 00:37
od ZdenekHQ
Jenže to fakt stačí udělat pár kroků od centra a tohle tam najdeš. Jedeš vlakem z centra a vidíš to. Daleko líp vypadají periferie, to je úplně někde jinde.

Svým způsobem Brno doplatilo na to, že tam byl průmysl jako součást centra (viz třeba heslo "moravský Manchester"). Dnes je z toho hromada rozpadlých baráků.

Dodatek: Jen jako info, pozvánka neplatí. http://www.moravska-galerie.cz/moravska ... /brno.aspx

Napsal: 19 pro 2019, 01:03
od ZdenekHQ
Hubert_79 píše:Jen mě pobaví, když Brňák nejpozději ve třetí větě zmíní své rodné město...
Ono v Praze se ho většinou během pár vět zeptají, že je určitě z Moravy... :D

Napsal: 19 pro 2019, 09:15
od Hubert_79
Zeptají, ale ono to někdy není třeba. Je to i poznat dle nářečí (což platí i obráceně).
Průmysl v centru jsme měli taky, ČKD Tatra na Smíchově, kde se vyráběly tramvaje. Pamatuji si to jako malý, jak tam s nehotovými tramvajemi šíbovali po vlečce na odstavné nádraží ulicí s docela silným provozem. Jak ta továrna už byla malá, tak museli. Teď je místo toho obchoďák a je zachovalé průčelí jedné z budov. No a nedaleko stále je pivovar Staropramen, ten tam někdy hezky "provoní" okolí.
Jinak průmyslové byly hodně Vysočany a Libeň - třeba všechny lokomotivy ČKD se vyráběly tam, co dnes stojí O2 arena.

Napsal: 19 pro 2019, 12:37
od Celeron
Huberte v Karlíně byla nějaká fabrika ještě blíž centra, konkrétně tady. Nebyla to nějaká filiálka Pragy? Kolem jezdil za bolševika autobus z Pece na Florenc a tak jsem koukal jak tam různě šibovali s holejma V3S. Nebo to bylo něco jinýho?

Napsal: 19 pro 2019, 13:01
od Hubert_79
Hele, nevím. V Karlíně myslím Pragovka nesídlila, ta byla ve Vysočanech na Kolbenově.
V Karlíně byla mimo jiné Tesla a taky Rustonka. To co je na mapách jak jsi odkazoval bylo ČKD. Je možné, že tam na holé V3S montovali třeba jeřáby nebo podobné nástavby.

Napsal: 19 pro 2019, 13:14
od Celeron
No to je bordel, když Tesla Karlín je v Hostivaři naproti Kablu. :lol: Kde byla původně? Rustonka vím, skoro u Libeňáku, kousek vedle na Voctářovce seděl v Elstroji Eda Smutný.

Napsal: 19 pro 2019, 13:19
od FHonza
Hubert_79 píše: Takových nepřekonatelných ulic/silnic máme taky hodně... Za komunistů se sice naplánovaly dva okruhy (vnitřní a vnější), ale stihlo se toho postavit maximálně polovina. Tak přes hlavní náměstí vede magistrála, původně plánovaná na jinou dopravu, ne na tranzit.
Plánoval se tzv. roštový systém, ne okruhy. Kvůli tomu se jí taky říkalo II. severojižní. Měly být tři SJ a dva VZ průtahy. Naštěstí k tomu nedošlo.