Napsal: 05 led 2021, 11:38
Prostě von ví všechno. No a vo tom to je. Měli bychom být vděčni, že se s námi vo svoji moudrost podělí
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
Co má jen 2 pedály, to je trojkolka pro děcka, ne auto pro chlapa. A kdo si takovou věc pro zmlsaný snobáky koupí, tak by taky měl vědět, jak se o takovou plečku postarat - nebo mít dost love na to, aby se starali jiní. Ne nadarmo je v jistým světadílu manuálně řazená špajzka jedním z nejlepších druhů zabezpečení proti krádeži ...danhard píše:Zajímavý, že někomu stačí na odpověď řádka a někdo o tom napíše román pro všechny.
Proto radím majitelům moderních aut, co tam mají jen dva pedály, řidte se radama EKKARa
Ale i tento řemen ještě vydrží. Ještě jsem neviděl primárně přetržený rozvoďák. Zpravidla se to potká kvůli zadřené či rozpadlé kladce nebo střiženému šroubu, co ji drží. Teprve pak může dojít k přetržení řemenu, ale zpravidla se jen "ofrézují" zuby.microlan píše:Známý co se tím živí, mě ukazoval řemen po 195k z 1.4 16V. Měl na vnější straně po celém obvodu zřetelně viditelné trhlinky.180k to musí vydržet
Některé auta mají hydraulický napínák rozvodu, pokud motor neběží, tak nefunguje. Některé motory skáčou i po parkování ve svahu, kdy auto "visí" na rychlosti.sr71 píše:Já jsem nikdy nepochopil důvod, proč by měl při roztahování auta přeskočit řemen - vím že se to říká ale nechápu proč. Je přece jedno jestli motorem točím přes startér anebo ho roztáčím přes kola a převodovku, v obou případech působí roztáčecí síla na motor přes klikovou hřídel.
"Wau" na 6st. DSG řekne jen ten, kdo před tím zažil jen starý 4st. automat. Případně s automatem nikdy nejel. Před 15 lety to byl v lidové třídě převrat, dnes už ani tam neobstojí. Je to "blbá" převodovka, která ráda dlouze "přemýšlí". Není to nic nepřekonatelného, dá se zvyknout, ale "wau"?passion píše:EKKAR a aké auto s akým automatom si skúšal? Nepoznám človeka, ktorý vyskúšal 6st. DSG s mokrými spojkami od VW group a nepovedal by - wau, super! Včítane mňa, kedysi veľkého odporcu automatov.
Len hlúpy človek nemení svoje názory (to povedal ktosi slávny )
startét neudělá ten správný škub. Ale třeba koncernový 1,2 TSi dokázaly skočit i na startér.workhard píše:Já už jsem přetržený rozvoďák viděl. Kladka sice šustila, ale byla na místě, i zbytek byl OK. Naštěstí se to nepotkalo. To s tím roztahováním taky nechápu, přece když startuješ startérem, tak motor taky neběží.
Áno, presne o to ide.witt píše:Wau" na 6st. DSG řekne jen ten, kdo před tím zažil jen starý 4st. automat. Případně s automatem nikdy nejel.