Stránka 61 z 105

Napsal: 06 říj 2020, 19:01
od EKKAR
sinclair píše:Co máš z toho. Tady několikrát denně Arriva převáží 14km 1-3 lidi tím starým německým modrým verglem.
Případně modrá T753 tady 2x týdně tahá tam a zpátky, těch 14km z Brodu a do Brodu, pět úplně prázdných vagónů 1. + 2.tř.
Nikdo nechápe, proč sem, na konec "vlečky", musí těžká dieselová lokotka tahat pět prázdných vagónů. Něco málo nasedá jen 1x týdně, zpravidla v neděli, při odjezdech z lázní. Dneska, při stavu lázní jako takových, je to 20-40 lidí. Do 5 vagónů jak kráva.....
Tak buď T478.3 neboli "brejlovec", nebo 753. Kryšpínův systém žádnou lokotku se 7 spřaženýma/trakčníma nápravama neznal a u novýho se nepoužívají "předřadný" písmenka označující trakci. A k tomu proč zrovna do Luhačovek jezdí tahle kráva s 5 vozama je odpověď relativně jednoduchá - protože "dotace". Pro dopravce je levnější jet s takovou soupravou tu 14km linku klidně i 5x denně s minimálním vytížením, než stejnou soupravu nechat stát v Brodě a tu kozí dráhu obsluhovat "orchestriónem" 810 (případně jeho new variantou Regionova) - protože na tu obsluhu dostává státní dotace. Když odstaví brejlovce s 5 vozama v Brodě a na trať pošle malej motorák, dostane míň na dotacích ...

Ale KURWA JEZDÍ - a nevymlouvá se, že nepřišli cestující ... !!!!

Napsal: 06 říj 2020, 19:10
od Hubert_79
Zase kecáš. Kapacitu souprav určuje objednatel, ne dopravce. A když MD řekne "přímý rychlík s vozy 1. a 2. třídy do Luhačovic", tak si tam ČD nemůžou jen tak nasadit šukafon. Dopravce si vykazuje ztrátu dle ceny za 1 kilometr, který samozřejmě "klasickou" soupravou je jiný, než za šukafon. A samozřejmě, je v té ceně zakalkulovaný poplatek za dopravní cestu dle náprav. Ten ale platí ČD -> SŽ.

Napsal: 06 říj 2020, 19:20
od EKKAR
Ale to je furt buřt ganz putna, kdo to jezdí a kdo to platí - protože jezdí, zatímco Pýčta sice dostává dotace a státní zakázky taky, ale furt se akorát vymlouvá a co dělat má nedělá ani náhodou!!!!

Napsal: 06 říj 2020, 19:22
od Hubert_79
Ty jsi vůl... Měl bys nějaký příklad dotace, který pošta dostala? To by mi fakt zajímalo :)
Jinak klasika, vybleješ faktický nesmysl a jsa u toho nachytán začneš "ale vy bijete černochy".

Napsal: 06 říj 2020, 19:28
od Kvicala_r
Hubert_79 píše:.... "ale vy bijete černochy".
Fakt? a to se děje na které pobočce? :lol:

Napsal: 06 říj 2020, 19:52
od Hubert_79
Kvicala_r píše:a to se děje na které pobočce? :lol:
V České Třebové.

Napsal: 06 říj 2020, 20:01
od p32
Nevím, nevím, ale on je tu už někdo i odborník na ekonomiku České Pošty? A u kterého okýnka to umějí taky? :lol:

Napsal: 06 říj 2020, 20:03
od Hubert_79
Viz výše. Ve Třebové. Tam vědí všechno.

Napsal: 06 říj 2020, 20:14
od danhard
Jak se doručují obyč. balíky ?
U nás je to tak, že když za 14 dní nedojde, tak vynadám odesilateli, že to tak blbě poslal a většinou pak leží na poště :D
Doporučený dopis, když je to malej balíček, tak mi pošťačka taky nedonese, jen mi hodí do schránky lístek, že mě nezastihla, i když jsem seděl doma.
Jednou jsem jí takhle přistihnul a balíček se jí prej nevešel do roznášky :D

Napsal: 06 říj 2020, 20:15
od sinclair
Jo, je to 753, bez toho T. Já tomuhle nerozumím, ale myslím, že je to něco, jako překopaný brejlovec. Už to není tak hlučný a tolik nečoudí, ale země duní stejně, když to jede okolo.
Mě jenom zaráží, že se tu pálí za jednu cestu hektolitry nafty a pro pár lidí.

Napsal: 06 říj 2020, 20:20
od rnbw
To je ekologicka zeleznicna doprava.

Napsal: 06 říj 2020, 20:21
od danhard
Dráha ztrátová, někdo to živit musí :D

Napsal: 06 říj 2020, 20:36
od xsc
Podle mě si to vydupal někdo přímo z lázní nebo kraje. Jezdí to tak roky, taky jsem tím jel až na konečnou a vcelku mi to vyhovovalo. Prostě jede přímý rychlík Praha - Luhačovice a to několikrát denně. Ve Starém Městě se akorát přepřáhne lokomotiva a jede to dál. Nemyslím si, že je to zas tak super velká ztráta, že to jede až do Luhačovic a ne jen do Brodu a dál 810. Na to by zas bylo potřeba víc lidí.

Napsal: 06 říj 2020, 20:51
od danhard
A nebyly tam lázně ROH ? :D

Napsal: 06 říj 2020, 21:00
od Hubert_79
Za komoušů to jezdilo taky, tohle je dlouhodobá záležitost. Mám pocit, že jezdil z Prahy i lehátkový vůz; to bych ale musel prohrabat staré jízdní řády.
Ten brejláč má s původní loko z ČKD společnou akorát skříň, rám a podvozky; jinak je to uvnitř poměrně moderní. Tak lze předpokládat, že to bude i úspornější.