Stránka 1 z 2

Trolejbus 4dveřový

Napsal: 23 kvě 2022, 16:32
od starecd
Zdravím, zajímalo by mě, jestli tyhle 4dveřové zrůdy na podvozku autobusu Sor jezdí ještě jinde. Teď s nimi jezdím častěji na rehabky a cestování hnus, sedadel málo a vše stání se točí jen kolem dveří, když je někdo u okna na 2. straně, nebo mamina s kočárem, nemůžou vystoupit, bez vystoupení všech lidí u dveří( jinde se nedá stát, jak u dveří, ale kupci těchto zrůd, jen melou to, že odpovídají drážním předpisům). Je to asi tak stejná situace jak s Čínským autobusem Ytong, ty taky odpovídají předpisům, ale pro trpajzlíky.

Napsal: 23 kvě 2022, 17:32
od rnbw
Ano, u nas... A tiez klbovy 5-dverovy.

Napsal: 23 kvě 2022, 18:07
od starecd
rnbw: toto právě kloubák není, jsou tam, prostě samé dveře, přijde mi, že nákupci počítali s tím, že 2dveře budou na vstup, další 2 na výstup, jen nedomysleli, že se k nim nikdo přes lidi nedostane. Hlavně, že splňuje předpisy.
Ty fotky, myslím hovoří za vše:
jen dveře...

https://www.busportal.cz/clanek/do-zlin ... 30tr-15012

Napsal: 23 kvě 2022, 18:34
od rnbw
Ano, tento hnus jazdi aj u nas. Niektore kusy maju este pred zadnymi dverami naftovy motor, takze tam nie je vobec ziadne miesto.

No a potom je klbova verzia 31Tr.

Vychadza to z autobusov NB12 a NB18. Tie tiez u nas jazdia. Zial.

Napsal: 23 kvě 2022, 21:45
od Hubert_79
starecd píše:Zdravím, zajímalo by mě, jestli tyhle 4dveřové zrůdy na podvozku autobusu Sor jezdí ještě jinde...
Tvoje starosti bych chtěl mít :roll:

Napsal: 25 kvě 2022, 15:10
od starecd
Hubert_79: kdyby jsi tím jezdil, taky by ses zajímal.....koupené i za naše peníze a jsou na prd

Napsal: 25 kvě 2022, 15:25
od termit256
Njn, za malo penez malo muziky. Myslim ze neni zadny problem nakoupit nejake prostornejsi stroje, ale listek pak nebude stat pajdu ale kilo, nebo kolik to vlastne stoji. Byl bys pak spokojenejsi? A jsi si jisty, ze by to ocenili i vsichni ostatni jez sockou jezdi?

Napsal: 25 kvě 2022, 15:43
od rnbw
U nas to bol podvod od zaciatku - do podmienok "sutaze" dali pocet dveri a SOR bol jediny vyrobca, kto takuto sracku vyrabal.

Pri autobusoch sa zase prihliadalo aj na cenu klimatizacie. SOR dal ponuku 1 euro, tak to vyhral. A oni tu klimatizaciu neobjednali...

Napsal: 25 kvě 2022, 16:38
od starecd
rnbw: toto možná byla taky taková čuňárna, ale nikdo se k ní nepřizná.Ostatní trolejbusy jsou prostorově ok, ale všechny mají "uni" plastové sedáky s malými rozestupy a hadrou silnou tak 5mm. Dnes jsem narazil ještě na jednu "chuťovku" u kloubáku Solaris, u sedáků ve směru proti jízdě je tam držadlo v prostoru pro nohy, mam se taky neposkládám.

Napsal: 25 kvě 2022, 16:51
od Ruprecht
Třeba se u vás bude stavět letiště a akorát vám to neřekli, letištní autobusy jen nakoupili s předstihem, no :lol:

Napsal: 25 kvě 2022, 17:34
od Hubert_79
starecd píše:Hubert_79: kdyby jsi tím jezdil, taky by ses zajímal.....
Budeš se divit, ale SORy u nás jezdí taky a taky tím jezdím. Není to kdovíco, ale z místa A do místa B mě to doveze. Je to městský autobus, nejedeš s tím půl dne, ale maximálně půl hodiny. Tudíž je nějaká míra nepohodlí akceptovatelná.
Nebo čím bys po městě chtěl jezdit? Luxusním autokarem?

Napsal: 26 kvě 2022, 08:52
od Lukas-Peca
Já už ty moderní trolejbusy nerozlišuju. Když do toho nastoupím, tak nepoznám, jestli to je SOR, Solaris nebo Iveco. Místa je v tom všude stejně málo a sedačky jsou taky stejně tvrdé. Dřív aspoň člověk už na dálku poznal, jestli jede 15Tr nebo Sanos.

Napsal: 26 kvě 2022, 16:19
od starecd
Hubert_79:já jezdím SOR autobusem, ale meziměstským, to je rozdíl

Lukas-Peca: když u to tak zmršili, měli aspoň sedáky nechat ze SOR, jinak v Solarisu je o něco víc místa

Napsal: 26 kvě 2022, 22:45
od Hubert_79
No, nemusíš mne poučovat o specifikách a rozdílech mezi autobusem městským, meziměstským a podobně. Myslel jsem, že u nás jezdí městské SORy, s nimiž jsou ty vaše trolejbusy podobné.
Zkrátka - není to kdovíjak komfortní, ale natolik nekomfortní, abych s tím otravoval na fóru to opravdu není.

Napsal: 26 kvě 2022, 23:32
od PotPalo
Hubert_79 píše:... nejedeš s tím půl dne, ale maximálně půl hodiny.
Neviem ako inde, ale tu v BA trvá cesta do práce autobusom aj skoro hodinu. A to ešte po rozbitých cestách, s vymlátenými tlmičmi, až sa jeden obáva že sa autobus už-už rozpadne. Ak sa k tomu sedí vpredu na tej skoro drevenej lavici potiahnutej iba látkou, tak na konci cesty si jeden poriadne cíti prdel akoby ho jeden do nej hodinu mlátil drevenou lopatou. A nostalgicky spomína na staré Karosy (alebo to boli Ikarusy?) kde boli hrubé molitanové sedadlá potiahnuté koženkou.