Autozámek Golf, Superb a spol , dvoumotor -úprava SAFE
Napsal: 04 čer 2022, 19:34
Jde o zámek, který je na obrázku. Výrobce přidal na SAFE další chcípáckej motor dle zásady 2roky a dost. Opravu musíš brát jako hračku, že to dokážeš a musí tě to bavit. Vyčistíš a vyleštíš komutátory obou motorků v principu stejným systémem, který jsem na EB již popsal u zámků Škoda. Rozdíl je v tom, že uhlíky jsou na opačném konci. Tak odbrousit pertl, pootevřít čelo a hodinářským šroubovákem nadzvednout uhlíky a přetáhnout přes plastovou podložku v čele komutátoru. Tuto podložku oštípat a zapilovat na průměr 3mm. Vhodit čelo motorku do benzínu, oškrábnout čela uhlíků, vyleštit komutátor. Napružit planžety uhlíků. (větší motorek úplně rozebrat né to odrbat) V dolní části u sestavy je přípravek, kterým jdou roztáhnout uhlíky od sebe na asi 3,5mm pro zpětnou montáž. Jde to zvládnout i tím šroubováčkem nebo jehlou. Na dalším obrázku je sestava jak jsou hejblata v zámku a co odpilovat aby se zrušil SAFE, který pracuje původně tak, že co motor zavře musí také otevřít a to je ten problém. Zámek jde po úpravě vždy zevnitř otevřít i když motorek chcípne.
Motory pracují proti společnému pinu 1 pohon zámku je na pinu 2 a safe na pinu7 nebo 9 u předního. (+ na 7 nebo 9 zasejfuje) Dveřní spínač je na pinu 4 proti 6 nebo 8 u předního. Dveře otevřeny-najeto-sepnuto.
Luboš
Motory pracují proti společnému pinu 1 pohon zámku je na pinu 2 a safe na pinu7 nebo 9 u předního. (+ na 7 nebo 9 zasejfuje) Dveřní spínač je na pinu 4 proti 6 nebo 8 u předního. Dveře otevřeny-najeto-sepnuto.
Luboš