Stránka 1 z 1

čidlo airbagu

Napsal: 06 čer 2022, 09:35
od Olchor
Mám postarší Oktávku I z r. 05, najednou mi začala hlásit - problém s airbagem na displeji, ikona na palubce svítí. Žádná zjevná příčina. Tak mě zajímá - jaké čidlo hlásí do řj. stav airbagu, co vlastně snímá?

Napsal: 06 čer 2022, 09:49
od keemo
Konkretne u pytlu se hlida odpor odpalovaci patrony primo v Bagu. Odchazely ploche vodice v krouzku volantu. Napichnout na DG, vycist chyby a podle toho dal resit

Napsal: 06 čer 2022, 10:43
od PCmaniac99
presne jak uvádí keemo - doplním taky častý problém kabeláž k patroně přitahovače pásu (pod sedadlem). Každopádně airbag nezhasne dokud není smazána závada pomocí diagnostiky. Tak že napíchnout na diag - opravit dle chyb v diag. - smazat chyby.

Napsal: 06 čer 2022, 13:42
od keemo
pak si vybavuju ze jsme obcas menili tu kabelaz mezi krouzkem a primo pytlem ve volantu, nejspis zlobil ten dvoupinovy mikrokonektor co se strkal primo do bagu... ale ty krouzky byly castejsi vada...

Napsal: 06 čer 2022, 14:29
od BOBOBO
Nejdříve zjistit diagnostikou KTERÝ bag to dělá . Ještě jsem měl takovou chuťovku , že prohodili ve výrobě kabely mezi levou a pravou sedačkou . A u sedačkových bagů je ještě kostra !!!!

Napsal: 06 čer 2022, 19:17
od Jodr
Diag řekne kde je problém. Když je zle, měřím přímo na konektoru jednotky. Všechny roznětky musí mít kolem 2ohmů (neplatí pro Fordy). Samozřejmě se musí v konektoru zvednout zkratovací můstek. Pokud jednotka je OK, po zapnutí klíčku se kontrolka rozsvítí, pak na chvíli zhasne. Tím jednotka říká, jsem v pořádku. Pokud se vzápětí kontrolka rozsvítí, jednotka našla chybu v roznětkách nebo kabeláži a tu je třeba odstranit.

Napsal: 08 čer 2022, 09:35
od vasekpetr1
Diagnostika napoví a určí, kde je pes zakopán. Ještě může být problém v kabeláži průchodky dveří, kde je čidlo bočního nárazu :wink:
Samozřejmě, pokud je na Oktě použit, píšu o zkušenosti u Astry.