Předělávka e-shopu GM

Aktuality a zprávy z oblasti elektroniky, komunikační a výpočetní techniky, teorie či software

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Předělávka e-shopu GM

#1 Příspěvek od hafca »

Prvního jsem si v GM objednal pár věcí. Dnes se chci podívat, jak se věci mají a nestačím se divit. Přihlásit se nelze údajně kvůli špatným přihlašovacím údajům. Nové heslo nepošlou, že se mám obrátit na správce e-shopu. Kde ho najdu nebo kdo to je jsem tam nenašel.
Teď pár dní před vánocemi předělevájí celý e-shop a všechno je opožděné. Na to musela přijít opravdu studovaná hlava. :o
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
JirkaZ
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1429
Registrován: 26 úno 2021, 01:00

#2 Příspěvek od JirkaZ »

Že by https://www.gme.cz/kontakt?

Taky mi to nefunguje, nejsi sám.

Ale předělávat to v tuto dobu a takhle blbě chce asi fakt Ynteligentní myšlení a rozhodnutí...

Teď koukám, že "vylepšili" i export košíku (využíval jsem to při volbě zboží na PC a následném osobním nákupu, třeba i prostřednictvím další osoby). Doteď bylo výstupem velmi rozumné pdf s normálním layoutem a kolonkami, nově je to tupé csv s pár znaky bez hlaviček a pojmenování položky.

To nevymyslíš...

Oni si navíc hrajou na korporát, tak se nediv, že budeš postupovat jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce, nebo takhle. Nikdo za nic nemá odpovědnost, každý "neví" nebo se vymlouvá, telefony nebereme, na maily neodpovídáme...

Uživatelský avatar
vasilceral
Příspěvky: 380
Registrován: 09 led 2011, 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od vasilceral »

A u nás v Hradci též s technických důvodu zavřeno. Na netu jen tři prodejny a nic víc.

Uživatelský avatar
monterjirka
Příspěvky: 2761
Registrován: 14 čer 2003, 02:00
Bydliště: Blížejov

#4 Příspěvek od monterjirka »

GES skončil a místo aby to GME využili a nahrabali si nové zákazníky, spíše se snaží vyhnat i ty stávající...
Divná obchodní politika

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ZdenekHQ »

To je nějaká ajťácká nemoc všechno předělávat ve špičce před Vánocema.

Třena Rohlík vylepšil svoje dodací lhůty z 3 hodin na 24, aby zvládli předvánční nákupy a chvíli trvalo, než najeli na původní čas. Ne proto, že by to vyladili, ale proto, že nasadili úplně nesmyslný ceny.

A klasické pravidlo - zboží, co se neprodává, potřebuje reklamu. Tak si na to vzpomeňte, až uvidíte Rohlík v TV.

Sorry za OT.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
miromatus
Příspěvky: 350
Registrován: 11 pro 2004, 01:00
Bydliště: SK Levice

#6 Příspěvek od miromatus »

Pred týždòom som si GME pochva¾oval: jeden deò objednaných 40ks akumulátorov , na druhý deò už kuriér doniesol. A dnes keï som chcel zopakova￾ objednávku nešlo prihlási￾, vraj neexistujúce konto, volám na info, vraj pokia¾ som len bežný zákazník, nie ve¾koobchodný, mám vymazané konto z dôvodu prechodu na nový systém a mám si založi￾ nové konto. Z obavy ako im ten nový systém funguje, som pre istotu objednal u TME.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od ZdenekHQ »

Jo, ajťáci se drží hesla, že co funguje, to je potřeba vylepšit. Ale poněkud zapomínají na to, že to sami nezvládnou, protože původní autoři už utekli. Takže to končí v .....

Mimochodem víte, jaký je rozdíl mezi programátorem a ajťákem? Programátor najde řešení, informační technik vymyslí 6 výmluv, proč to nejde. Ale bude vás o tom informovat. :twisted:
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Habesan »


Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od rnbw »

Vymazat konta zakaznikom, to je teda uspech. Za to by mal niekto dostat premie (v slusnej firme okamzita vypoved).
Naposledy upravil(a) rnbw dne 05 pro 2022, 19:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
HF_Tech
Příspěvky: 331
Registrován: 25 dub 2022, 02:00

#10 Příspěvek od HF_Tech »

Bohužel jediné řešení je vyměnit v url písmeno G za T.

Uživatelský avatar
pocitujlasku
Příspěvky: 1757
Registrován: 12 pro 2005, 01:00

#11 Příspěvek od pocitujlasku »

rnbw: preco myslis, ze vymazali? podla mna len nasadili novy eshop a nepodarilo sa im premigrovat uzivatelske konta. Mozno za par dni sa rozbehne aj to.
No vidis, a tak si sa bal

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Hubert_79 »

Ideální tohle dělat před Vánocema. Výmaz uživatelských kont a jejich případnou migraci "někdy" bych čekal u něčeho státního, ale soukromník?
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#13 Příspěvek od rnbw »

Kazda normalna firma pri takychto akciach urobi testovaci system, tam sa premigruju data z produkcneho systemu a otestuje sa to. Az ked sa vyriesia vsetky problemy, tak sa novy system nasadzuje do ostrej prevadzky. Uz so vsetkymi datami a urcite nie vtedy, ked bude najvyssia zataz.

Uživatelský avatar
wirerobot
Příspěvky: 13
Registrován: 12 čer 2019, 02:00

#14 Příspěvek od wirerobot »

Očekávám, že účty obnoví, už jen kvůli fakturám. Sám pracuji v IT a smazat účty je nepředstavitelné.

Uživatelský avatar
pocitujlasku
Příspěvky: 1757
Registrován: 12 pro 2005, 01:00

#15 Příspěvek od pocitujlasku »

rnbw: ved samozrejme, my sme tiez tesne pred spustenim skusili vsetky produkcne data premigrovat, ci tam nie su nezmysly (a urcite tam vzdy zopar bude), ale tie sa potom riesia rucne.
Lenze tu asi zauradovali ti vyssie, pozname reci typu: musi to byt spustene pred vianocami, lebo vtedy to uvidi najviac ludi a my budeme stastni. A it si moze trhat vlasy.
No vidis, a tak si sa bal

Odpovědět

Zpět na „Co je nového?“