A ani ťuk, po potvrzovacím SMS kódu dotaz na e-pin a po jeho odeslání hláška "některý potvrzovací údaj je špatný". Tak jsem si dal "opakovat platbu" a zaslat nový potvrzovací kód. První krpa hamburgeržroutů, žádnej novej potvrzovací kód mi do mobilu nepřišel.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vyčerpal jsem tři pokusy a karta se blokla.
To samý se dělo na druhý kartě, taky 3 pokusy. Naštěstí jde na internetovým bankovnictví novým nastavením e-pinu karta zase odblokovat. Tak jsem si pro obě karty nastavil nový e-piny, pro každou jinej. No a zkusil jsem po cca 15 minutách znova tou kartou, co jsem měnil e-pin jako první a zase to nešlo. Čistě náhodou jsem zkusil zadat e-pin od druhé karty a ona se platba provedla!
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tak volám na podporu platebních karet ČSOB a tam jsem se dozvěděl, že změnou e-pinu na jedný kartě se přepíšou i e-piny na všech dalších kartách co jsou vedený na stejný jméno a příjmení.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
A že nešla ani jedna? No protože jsem nedávno dostal creditní kartu a na ní jsem nastavoval e- pin jako poslední, takže na debitní i business se taky změnil.
Prý pokud chci mít různý e-pin pro každou kartu, tak se to musí nastavit v bankomatu.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
U jiných bank je taky e-pin pro všechny karty společnej?