Stránka 1 z 3

Nedůstojné divadlo u Jílkové v televizi.

Napsal: 07 bře 2023, 12:49
od p32
Škoda, že jsem se nedíval. Tam musela být ale parta lhářů.:lol:

https://www.testyojetin.cz/elektromobil ... romobilech

Napsal: 07 bře 2023, 13:05
od JirkaZ
Tady je frikulín Hataš se vzděláním z hnojárny (obor přesně nevím) vs. odborník prof. Macek z ČVUT.

Elektromobily ano, ale rozhodně ne dnešním způsobem (bolševické zákazy, propaganda, nátlak, lži...). Prostě pouze přirozeným vývojem a až to technicky dozraje (všeobecně včetně všech souvislostí, i těch "neviditelných").

Tady je ten pořad z ČT, pokud má někdo žaludek na to, aby se podíval.

Napsal: 07 bře 2023, 13:28
od ok1hga
a zachrání svět . . .

Napsal: 07 bře 2023, 13:38
od jardafiala
Ti zelení magoři lžou kudy choděj. A opečovávané děti, které je sledují a neumí si udělat vlastní názor (protože nerozumí čtenému textu) z toho potom mají psotníček, dnes nazývaný enviromentální úzkost.

Napsal: 07 bře 2023, 13:38
od rnbw
Vobec by som sa nedivil, keby tychto ekofasistov platila Cina. Europske automobily pojdu do prdele (lebo tie predrazene auta nikto kupovat nebude) a budu sa tu predavat "ekologicke" cinske elektromobily na jedno pouzitie.

Napsal: 07 bře 2023, 13:52
od JirkaZ
Tady a řetězově dál se dá (trochu) dohledat financování toho spolku, kde Hataš řediteluje.

Při letmém (!) procházení klasická parazitická struktura, žijící z dotací (tedy jim to všichni platíme).

Napsal: 07 bře 2023, 13:59
od nixdorf
Súčasťou grindílu ako zámienkou akejsi záchrany zemegule nie je len spásonosná myšlienka zatrhnúť súkromné vlastníctvo všetkých spalovákov (a potenciálneho dovozu ďalšieho čínskeho sajrajtu), ale, ako všetci vieme, stopka konzumu mäsa (a nahradenia napríklad červami), spotrebe dreva, uhlia, plynu a inými vykurovacími prostriedkami po ktorých by ježiško z oblohy zaplakal; odzbrojenie pod zámienkou zákazu olova, umelo vyvolané krízy a vojenské konflikty z oboch strán; ideologická propaganda - národy prežitok, pohlavia prežitok, morálka prežitok či iná diverzia, nech sa spochybňuje čo i len vlastná existencia. V skratke, ideálne podhubie pre sprostý substrát. Pričom, plány sú oveľa ambicioznejšie, iba sa k nim salámovou metodou pristupuje.

Plus, k tomu takmer každodenná masírka fašizmom, antisemitizmom, či rôznym iným -izmom a človek si rýchlo domyslí, že za tým Čina ako štát z väčšej časti asi nebude, i keď bohvie. To obzvlášť, že tieto regule budú platiť iba pre rovných, nie pre tých rovnejších. Už iba tie raťafáky narovnať, a budú už upe najrovnejší. :wink:

Napsal: 07 bře 2023, 16:30
od dvorak
Také tam bylo argumentováno tím , že první mobilní telefony také stály astronomické peníze ...

Napsal: 07 bře 2023, 16:49
od bdn
Ti zastánci BEV se tváří jako by litium rostlo běžně na stromech a 1kWh z každé zásuvky bylo za 1kč v neomezeném množství. Ignorance až na půdu. Ne nadarmo již ve VW odvolali svého BEV vizionáře Herberta D.

Napsal: 07 bře 2023, 17:48
od jezevec
Dívat se na ten pořad s Jílkovou, to musí být člověk masochista nebo stejné jelito jako účinkující...

Napsal: 07 bře 2023, 17:59
od EKKAR
bdn píše:Ti zastánci BEV se tváří jako by litium rostlo běžně na stromech a 1kWh z každé zásuvky bylo za 1kč v neomezeném množství. Ignorance až na půdu. Ne nadarmo již ve VW odvolali svého BEV vizionáře Herberta D.
To není jen lithium, to je i nikl, mangan a taky nezanedbatelný množství mědi - na každý jedno elektrooblbovadlo navíc proti vozidlu srovnatelný přepravní kapacity, ale poháněnýmu přímo vnitřním spalováním uhlovodíků ...

Napsal: 07 bře 2023, 18:15
od JirkaZ
Když už jsme u tématu změny paliva pro auta: já osobně bych byl nejlépe pro vodík a ten spalovat ve víceméně klasickém motoru. Vyrábět by se mohl kdekoliv, kde je dost vody a slunečního záření a přepravovat podobně jako zemní plyn. Bonusem by byla výroba kyslíku ;-)

Vím, že jeden z největších problémů je, jak ho v dostatečném množství a přitom bezpečně skladovat v autě. Nicméně kdyby se tomu věnovalo stejné úsilí, jako tlačení elektromobilů, tak už to možná bylo jinde...

Zatím mám pocit, že těch pár modelů, co na vodík jezdí, je zcela na okraji a ještě k tomu jim čas od času zruší nějakou z těch několika plnících stanic.

Berte to jen jako názor "okolojdoucího", třeba je tu někdo znalý, kdo se k věci vyjádří líp.

Napsal: 07 bře 2023, 18:27
od rnbw
Od vodika sa da prejst este dalej a vyrobit nejaky uhlovodik, ktory sa da bez problemov skladovat. Ako bonus sa tam vyuzije CO₂. Vsetko je ale energeticky narocne.

Napsal: 07 bře 2023, 18:29
od EKKAR
Největší problém vodíku je v tom, že dneska už by se na něm nenapakovalo takový množství "environmentálních odborníků", jaký se dokázalo přicucnout k cecku zvanýmu "elektrodebilita" ...

Napsal: 07 bře 2023, 19:01
od Celeron
Největší problém vodíku je pouze ten, že zatím jde ekonomicky vyrábět pouze ze zemáku a z ropy... Že se se komerčně ve větším vyrábí rozkladem vody je blud.
Z loňských cca 60 miliónů tun se elektrolýzou vyrobilo pouze 4%. Dokud nebudou v provozu jaderný reaktory čtvrtý generace, tak levnej vodík z vysokoteplotní elektrolýzy nikdy nebude.
Nevěřící a ekoteroristi ať si to laskavě nastudují. :wink: