Kávovar SilverCrest SEM1100C3 z Lídlu

Vše o nekvalitním materiálu, výrobcích, zboží. Vyslovení vlastního názoru na cokoliv a v mezích slušnosti není nijak v rozporu se zákony této země ani Pravidly EB. Vše ostatní jde automaticky směr koš.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

Kávovar SilverCrest SEM1100C3 z Lídlu

#1 Příspěvek od forbidden »

Jedna zoufalá důchodkyně mi donesla tenhle krám z Lídlu, normálně bych to rovnou hodil do popelnice, ale asi jsem měl výjimečně dobrou náladu. Vyrobeno v lednu 2021, takže těsně po záruce. Je zničený těsnění pod nádržkou s vodou, prostě kousek tvarovanýho silikonu, jen příliš tenkýho, takže se roztrhal, jak se zasouvá nádržka při dolívání. Podpora Lídlu sice reaguje rychle, odkázala mě na dodavatele ND: http://www.kompernass.com/
Jenže podle IAN kávovaru už není k dispozici nic. Dělají novější model, ale těsnění není k dispozici ani pro ten. Je to atyp velikost, nenapasuju tam nic co mám pro De'Longhi, Saeco, Juru, Nivonu... prostě pro normální výrobce kávovarů. Zatím jsem to vyřešil pomocí běžnýho O-kroužku nasazenýho na trn nádobky, jestli to bude fungovat dlouhodobě netuším.
Varování pro všechny, co kupují levný krámy v Lídlu. Pokud si to neumíte opravit sami, nekupovat!!!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Presne tak, na kramy z Lidlu nikdy nepasuju ziadne dostupne spotrebne ani nahradne diely.

Uživatelský avatar
RadekB
Příspěvky: 2043
Registrován: 03 bře 2005, 01:00
Bydliště: někde mezi Brnem a Prostějovem

#3 Příspěvek od RadekB »

Vzhledem k cene to nikdo neresi, po zaruce vyhodi a jde se pro novy. Ekologie hadra....
Když se to posere v zaruce, daji jiny nebo vrati prachy.
Ja tyhle tesneni kupuju v jednom malym lokalnim krame, prodava ložiska, gufera, tesneni kdejaka a z kdoviceho za par drobnych. Vzdy jsme neco vybrali.
Jinak souhlas, na tyhle "retezcovy" znacky nepasuje nic beznyho

Uživatelský avatar
lumca
Příspěvky: 525
Registrován: 05 kvě 2012, 02:00

#4 Příspěvek od lumca »

Pokud se nepletu tak Lídl poskytuje na výrobky značky SilverCrest záruku 36. měsíců. Takže žádné "po záruce" pokud to bylo zakoupeno 01/2021 neexistuje. Navíc nerozhoduje datum výroby (jak je uvedeno v prvním příspěvku), ale datum prodeje!

Uživatelský avatar
Valdano
Příspěvky: 695
Registrován: 01 led 2023, 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od Valdano »

lumca píše:Pokud se nepletu tak Lídl poskytuje na výrobky značky SilverCrest záruku 36. měsíců. Takže žádné "po záruce" pokud to bylo zakoupeno 01/2021 neexistuje. Navíc nerozhoduje datum výroby (jak je uvedeno v prvním příspěvku), ale datum prodeje!
Ano viz tento odkaz na ten kávovar na webu Lídlu. Je tam dole symbol pro zmíněnou delší záruku.

Obrázek

Otázkou však je jestli ta zoufalá důchodkyně má k tomu kávovaru uloženou buď účtenku z jeho nákupu nebo aspoň obchodem potvrzený záručák s datumem při nákupu. Pokud nic z toho nemá tak by jí to stejně jako záruční reklamaci neuznali.

Záruční doba se bere od data nákupu a uplatňuje se u prodejce kde to bylo koupeno. Pokud to bylo vyrobeno v lednu 2021 pak ať už to bylo koupeno v Lídlu kdykoli tak je sice zřejmé, že záruka ještě neuplynula, ale Lídl může tvrdit, že to mohlo být koupeno u jiného prodejce tj. ne v Lídlu, protože tyto kávovary nabízeli i jiní prodejci než Lídl.

Uživatelský avatar
Pikofarad
Příspěvky: 1218
Registrován: 02 pro 2007, 01:00
Bydliště: 742 58

#6 Příspěvek od Pikofarad »

Za 3 roky je účtenka nečitelná,doporučuji u dražších věcí hned naskenovat a uložit do záloh

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#7 Příspěvek od rnbw »

SilverCrest je privatna znacka Lidlu, takze tento smejd sa nepredava nikde inde.

Uživatelský avatar
Valdano
Příspěvky: 695
Registrován: 01 led 2023, 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#8 Příspěvek od Valdano »

rnbw píše:SilverCrest je privatna znacka Lidlu, takze tento smejd sa nepredava nikde inde.
Třeba na Aukru se to mohlo prodávat i jako nové a nepoužité kusy a i pokud by to byl nákup použitého kusu tak i kterýkoli bazar apod. Podle práva v ČR kupující záruku uplatňuje u prodejce, a to platí i pro Aukro, bazary atd. Netvrdím, že to koupila na Aukru nebo v nějakém bazaru, ale bez účtenky nebo potvrzeného záručáku by s tím asi při pokusu o uplatnění záruky v Lídlu problém byl.

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od forbidden »

Info o záruce mám přímo od té ženské, co mi to donesla. Prý to už jednou opravovali ještě po dobu platnosti záruky. Jestli ještě něco od toho má, to nevím. Každopádně mě tento systém chrlení krámů, co vydrží sotva tu záruku, pěkně sere. Bazarovej nic neřeší, to těsnění je opravdu tenký, když to srovnám s jinýma značkovýma kávovarama. Prostě šetřili na blbým místě. Vydrželo by snad jedině kdyby se nádobka nevytahovala a zůstala na místě.

Uživatelský avatar
Valdano
Příspěvky: 695
Registrován: 01 led 2023, 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#10 Příspěvek od Valdano »

forbidden píše:Info o záruce mám přímo od té ženské, co mi to donesla. Prý to už jednou opravovali ještě po dobu platnosti záruky.
Záruka by měla ještě stále platit, pokud jste v tom neudělal nějakou viditelnou nevratnou úpravu. Tím, že to už jednou reklamovala záruka nevypršela. Psal jste, že je to vyrobeno v lednu 2021 (asi podle výrobního štítku). Takže záruka ještě nemohla uplynout, protože je v tomto případě 3 roky od data nákupu. Dřív než to vyrobili to asi nekoupila a i kdyby to koupila hned ten samý měsíc kdy to vyrobili tj. v lednu 2021 tak záruka uplyne až v lednu 2024. Pokud by to tedy znovu reklamovala a už by to nedokázali opravit tak by ji pravděpodobně nabídli výměnu za novější model a měla by tedy úplně nový kousek což by bylo asi lepší než opravovat ten starý.
Naposledy upravil(a) Valdano dne 18 bře 2023, 21:41, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od forbidden »

Jj, podle štítku. Každopádně pokud to ještě je v záruce, měl by to zákazník vědět, toto já za ni řešit nemůžu. Vrátím jí to a hotovo. Akorát teda mohli z Lídlu dát vědět, když jsem díl poptával, ofotil jsem jim štítek včetně SN. Snad ví, kolik na co dávají záruku.

Uživatelský avatar
Valdano
Příspěvky: 695
Registrován: 01 led 2023, 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#12 Příspěvek od Valdano »

forbidden píše:Jj, podle štítku. Každopádně pokud to ještě je v záruce, měl by to zákazník vědět, toto já za ni řešit nemůžu. Vrátím jí to a hotovo. Akorát teda mohli z Lídlu dát vědět, když jsem díl poptával, ofotil jsem jim štítek včetně SN. Snad ví, kolik na co dávají záruku.
Ta zoufalá důchodkyně nejspíš ani netuší, že je na to záruka 3 roky. Zdaleka ne všichni jsou v těchto ohledech dostatečně informováni a o prodloužené záruce mnohdy vůbec ani netuší. Technická podpora Lídlu se o tom možná vychytrale nezmínila schválně když viděli, že si to někdo chce opravit vlastními silami tak proč by mu sami nabízeli zdarma výměnu za nový kus novějšího modelu nebo vrácení peněz. Takže bych doporučoval té důchodkyni dodatečně poradit, že ten kávovar vrátíte do původního stavu před opravou tak, aby nebylo nic poznat a pak ať to znovu reklamuje a pokud to už nedokážou opravit tak má šanci zdarma získat nový kus novějšího modelu a nebo jí vrátí peníze.
Naposledy upravil(a) Valdano dne 18 bře 2023, 22:04, celkem upraveno 8 x.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#13 Příspěvek od BOBOBO »

Ano každý má vědět . U výrobků z lidlu vždy skenuji lístek . Ale musím potvrdit to důležité . VŽDY mi vrátili prachy . Takže akuvrtačky i termobaterie jsme měl na jeden lístek 3 . Dokonce jsem jim jednou vrátil vanovou za sprchovou , i to prošlo ....

Odpovědět

Zpět na „"Čínský" a jiný šmejd“